Recenze (300)
Gentlemani (2019)
Bravoooo!!!!
Živí mrtví: Počátek konce - Série 5 (2019) (série)
strasne
Piercing (2018)
Nudne a divne...skor tak 1 a pol hviezdy za retro styl...
Živí mrtví: Počátek konce - Skidmark (2019) (epizoda)
Bez spoilerov....tieto nelogickosti zabijaju tento serial.
Howling: New Moon Rising (1995)
Tak som dopozeral celu seriu Howling....A zakoncenie fakt hrozne. nuda nuda nuda.Fakt neodporucam
Adopce smrti (2011) (TV film)
Velmi slaba ducharina...A nezachranila to ani Rebecca.
Kvílení vlkodlaků III (1987)
Toto pokracovanie je z uplne ineho universa ako predosle 2 dieli. Je to dost stupidne aj na hororove pomery a masky su priserne. Herecke vykony radsej nekomentujem.
Šílenství Debory Loganové (2014)
Ja si myslim ze found footage filmov bolo uz dost.Dalsi podpriemer do zbierky
Darkman III: Na život a na smrt (1996)
Novy zaporak nieje zly. a celkovo asi na tej istej urovni ako dvojka....par hluposti par srandiciek. Da sa na to raz pozriet bez potreby si vyskriabat oci.
Pátek třináctého 9 (1993)
9tka piatku 13teho je az moc inovativna a posobi ako z uplne ineho universa. POpravde dost mi to vadilo..pretoze to bolo upkne odveci. @ hviezdy dam za niektore podarene umrtia inak dost bieda