KNTRFKT

KNTRFKT

okres Praha

7 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 6 8 10
    • 23.2.2018  22:24
    Cyberbully (TV film) (2015)
    **

    Co se nápadu týče, je to určitě zajímavý. Filmy, který se odehrávaj v jedný místnosti nutně podléhaj výkonu hlavního herce a tudíž jsou dost variabilní. Tady to špatný nebylo, ale celkově ten koncept, kdy je hysterická nána vydíraná tim, že někdo odhalí její nahou fotku, kde člověk nevidí ani bradavky, může pořádně fungovat snad jedině v zemi vzniku, protože třeba u nás by tohle měl každej u prdele. Další věcí je, že tim jablkem sváru je tragédie, která má docela strohý odůvodnění a prostě tomu všemu nejde uplně věřit, nebo to brát nějak vážně. Na druhou stranu si ale dokážu představit, jak se americká teen komunita freneticky klepe a v záškubech usíná s domněnkou, že by jejich společenskej status na střední gradoval z pozice "totální píča" na "fakt totální píča" a tudíž se asi dokážou do týhle story vžít. Třeba naprosto skvěle je tohle téma zpracovaný v konceptu Black mirror ve třetí serii... BOJLER! A dovětek...docela mi vadilo, jak se to tajemno, který bylo kolem toho, kdo to vlastně píše, změnilo jen v to, že píše nějakej pičus. A víc nic. Za mě nevyužitý.

    • 18.2.2018  22:52

    Něco takhle silnýho už jsem dlouho neviděl. Mistrně skrz děti a jejich nevinnost provedené tak, že se to člověku dostane až na dřeň kosti. Závěrečný minuty naprosto mrazivě bolestný, obzvlášť z matky zoufalství přímo čiší. Možná právě díky takovejmhle příběhům děti pochopí, co za hrůzy WW2 obsahovala. Ještě teď jsem z toho v prdeli. Oběma těm klukům klobouk dolu.

    • 18.2.2018  21:03

    Mně přijdou filmy, který se snažej vnutit nějakou uplně odlišnou představu o kultuře, náboženství a tak podobně v dobách, když je daná věc aktuální, úsměvný. O to spíš, že je to pak hned fláklý v nominacích na Oscara... Jenom v úvodu bych podotknul, že to, že je Kumail největší fanoušek Akt X a člověk nabývá z obsahu dojem, že se to kolem toho bude točit, je trochu nadsazený, jelikož to tam padne snad jednou u večeře a pak při seznamování s Emily. Ono by to nemuselo být vůbec blbý, kdyby to zas střihač neprospal a na celou práci se nevysral. Sledování 120 minut unylýho žvatlání a tlachání o tom, jak to má muslim v USA těžký by totiž uspalo i uspávače hadů. Ačkoliv je ale Kumail totálni břídil, neznaboh a lempl, kterej spí u kámoše na vodní matraci v místnosti bez skříně, před Brežněvem by se nemusel stydět, na zádech má z chlupů Monu Lisu a celkově je to prostě odpudivej ksicht, co by nedokázal sbalit ani spacák, frajerky se mu do postele jen hrnou. Je totiž strašně ftipnej a celej film je jakože poskládanej z uvěřitelných situací, situačních gaggů a podtextových fórků, neustále diváku před obličejem šermující umírněností civilizačně evolvnutýho islámu aplikovanýho v domáckym prostředí krásné a tolerantní USA, že by jeden zaplakal. Kdyby to byl nezávislej kraťas, tak oukej. Ale stejně jak loni O Teplym černochovi, no way.

    • 18.2.2018  20:50
    Brigsby Bear (2017)
    ****

    Brigsby je takovej malej klenot mezi filmama, který se nesnaží oslovit masu, ani konfrontovat okolí nějakými speciálními efekty. Jeho kouzlo tkví právě v jednoduchosti a nápaditosti, díky čemuž vyčnívá z řady výtvorů s podobnou tematikou. Přišlo mi naprosto skvěle vymyšlený celý to tikum, který "rodiče" pro Jamese vytvořili a ten nápad fixace kluka až do adultního věku na v podstatě debilní a infantilní postavičku medvěda Brigsbyho, jehož prostřednictvím ale Jamese asi učili a zprostředkovávali mu tak dokonalý vakuum, který bylo umocněný i výběrem místa pro schovávání se. Jelikož se právě tohle místo nacházelo v uplný prdeli, kde člověk, když měl štěstí, moh vidět maximálně tak hovno, nemohlo docházet k situacím, kdy by u dospívajícího kluka vyvolávaly okolní podněty nějaký otázky, který by se psychoušům nehodily do krámu. Vždycky mi přišlo krapet pošahaný, proč si takovýhle páry dítě prostě neadoptujou a musej ho nutně štípnout nějaký vzorný ekomatce, která zrovna rozebírá s Erikou, jestli je k životnímu prostředí šetrnější fialovej, nebo průsvitnej lak na nehty a na haranta, lidově řečeno, sere. Nicméně Jamesova adaptace na nově vzniklý podmínky je vcelku, co se žánru týče, zábavná, inovativně pojatá a neokoukaná. Trochu mi ale přišlo, že by se kluk, co 25 let žije v domnění, že existuje jenom jeden pořad a jeho sexuální idol váží 150 kg a měří 2 metry, je celej chlupatej a prostě je to kurva medvěd, musel prostě z toho všeho novýho zcvoknout...

    • 8.2.2018  21:31
    Lady Bird (2017)
    *

    Letošní nominace jsou pro mě teda z velký části spíš v kategorii Zlatá malina. Spolu s Vodní kokotinou, kde si žádná Ariel nemůže bejt jistá před kloakálním vyprzněním novodobě pojatym Hastrmanem, je tohle, aspoň pro mě, fakt totální dno. Natočit film o nejkritičtějším období dospívání mladý poťapaný holky, může znít asi i zajímavě, protože dnešní doba (jako každá jiná) si s sebou nese určitý úskalí a to hlavně, jste-li uplně dementní nána, vyrůstající v tradičně americky osobnostně předimenzovaný rodině, kde pravá ruka hajluje a levá hlásá komunismus a vychovává-li vás tradičně přepíčená matka s uťáplym fotříkem. Nicméně způsob, kterym je to tady podaný, je tak strašně nudnej a chvílema jen rádoby strhující, či překvapující, že dokáže spíš uspat, nebo člověku způsobit vykroucení krčních obratlů. Lady Bird je totiž přesně ten typ filmu, na kterej jsem se podíval včera večer a dneska už nevim, vo čem vlastně byl.

    • 8.2.2018  21:22
    Tvář vody (2017)
    *

    V týhle verzi Malý mořský víly pro dospělý nechápu jednu věc, ale to zcela zásadní. Proč to, kurva, del Toro vůbec točil? Nejenom, že je uspávací už samotná stopáž, ale on je celej příběh ještě tak prapodivně o ničem, že do teď nechápu, co jsem vlastně viděl. Principiálně rozumim tomu, že nemůžeš-li prznit někde v kaluži, či mokřadu čerstvě vylíhlý pulce, natočíš film o prznění...ani nevim, jak to nazvat. Vypadá to, jak kdyby Avatar připravil žábu o cudnost a plod pak donosila ňáká ještěrka. No a tohle je pak vlastně to jediný zajímavý na celym filmu. To, že si to nevidomá uklízečka rozdá s plazem, co umí vyhílovat kdejakej šrám a natržený mločí pysky, páč je tak trochu k tomu všemu ještě transportovanej na Zemi z časový linky, kde Gerald z Rivie usekává podobnejm vocasům, co jinýho, než vocasy, ještě celkem dávám, ale to, jak je to celý schovaný za něco rádoby většího, míněno rivalitu mezi Amíkama a Sovětama, to už nedávám, protože to působí strašně vykonstruovaně a uměle. Pokud to mělo bejt erekční kombo pro ochránce obojživelníků, feministky a celý jakože hrozně hluboce podtržený mezidruhovou láskou vybudovanou skrz vejce natvrdo, pak jsem se bránil, jak jsem mohl, ale někdo mi šprcku přes hlavu nakonec stejně přetáh, jelikož jsem si u toho připadal jak kokot. Asi jediný, co bych vyzdvihnul, by byl fakt skvělej kásting, páč tu vobludu hrál Franz dokonale!

    • 24.1.2018  23:04

    Tak tu máme další nominaci na zlatou sošku. Loňskej Moonlight vsadil na jistotu, čili zakomponoval homosexualitu a téma antirasismu, tudíž to bylo, jak se u nás na italský riviéře říká, jako strčit předpečeného krocana do trouby.Jsem teda dost zvědavej, jak si s něčim takovym, co tu teď před náma doslova stojí, poradí diváci. Já jenom doufám, že se tenhle snímek nedostane k typicky zahořklejm bigotům, kterým se orosí čelo pokaždý, když se řekne "radiátor". Byla by totiž škoda, aby něco takhle ryzího a čistýho, jako je právě Call me by your name, bylo nesmyslně shazovaný. Někdo to tu přirovnával ke Zkrocený hoře, to je ale mimo mísu, protože tam šlo o lásku zakázanou a společností nakonec tvrdě potrestanou. Tady jde o takový to michelangelovský jančení a pitvoření se u šálku espressa, zatímco krásně xantofylama vybarvený ovoce ozařujou sluneční paprsky a v pozadí zběsile a za líbezného zpěvu prcá ptactvo. Můžu říct, že je to celý brilantně nasnímaný a režisér jde od začátku tvrdě na věc ! Až mi z toho vyskočilo péro z gauče. Za bravurní pokládám i herecký výkony obou zúčastněných herců, je mi sice jasný, že v Hollywoodu je díra jako díra, ale stejně... Hammera si na první dobrou vybavim jako jednoho z MUŽŮ ze S.T.R.Ý.C.E. a teď se mi tu před očima prohání v minikraťasech a osahávaj si společně s Chalametem pytlíky....na rozdíl od kokotin, jako je KIng Cobra, kde je homosexualita vyjádřená prostřednictvím materiálního chtíče vykoupenym nechutnym obtesávánim ánusů, tady je zobrazená láska ve svý asi nejhezčí podobě. Ono samo prostředí nahrává ke vzniku něčeho takovýho. Všechno je vybraný dokonale. Itálie, roční období, 80.léta, bohémství, básně, umění, to všechno pak vhodně doplňuje to skotačení dvou kluků, který by Luis C. K. jistě okomentoval tak, že ačkoliv by tomu sám nevěřil, může člověka svojí sexuální aurou naplnit i něco takovýho. Na tom vztahu je ale primárně krásný to, že je krátkej a proto tak dobře funguje, Já si totiž uplně dovedu představit, jak by Hammer po čase zjistil, že mladej prdí ze spaní, má na ěci jinej názor a idylka by skončila, ale kombinace krátkýho časovýho intervalu, ve kterym se příběh odehrává a doby, do který je zasazenej, tvoří pro diváka naprosto věrohodnou příběhovou kostru, který snad nejde nic vytknout. Konec je pak opravdu, jak už někdo tady psal, devastující. Osobně jsem se přistih, že si přeju, aby ten americkej vocas odněkud vyskočil, třeba z toho krbu, do kterýho Chalamet čumí, roztočil ten vrtulník a šli si zařádit někam na louku do kopretin a hlavně byli šťastný. Scénáristi ale homosexuálům nepřejou a tak tyhle příběhy prostě šťastně nekončej. Možná, kdyby končily, nedostaly by ani tu nominaci. Je ale na místě vyzdvihnout orientační zmatenost mladýho Leonarda, který do celé věci tak trochu neuváženě zabrousil, aniž by věděl, jak z ní nakonec vybrousit, jak by řekl klasik. Film pak odkazoval na to, že ho to semlelo...Blbý skutečně je, že tady ten vztah vyčnívá i díky tomu, že je Hammer o poznání starší a vzbuzuje tak podvědomě ostražitost, kdy si našinec může říkat, že kluka zatáhnul do něčeho, co v něm ani nebylo. Kluk v celý svý neucelenosti, kdy mu pochopitelně stojí pipík z každýho obnaženýho těla potírajícího se broskví, nemusí být nutně homosexuál, natož se tak striktně definovat. Před Oliverem prožívá určitou vztahovou paralelu, která může bejt do uritý míry chápaná jako truc Oliverovi, truc tomu, že si ho nevšímá, byť on stojí o jeho pozornost. Jde o to, jestli to celý nevyznívá trochu jako stav, kdy si mladej důvěřivec najde mužskej vzor, staršího bratra, někoho, ke komu cítí náklonnost, která je pak tim druhym člověkem zcela uzmutá a přemodelovaná v něco, co v samotnym zrodu myšlenky souznění a přátelství ani být nemělo. Samozřejmě je tam řečeno, že kdo by neměl rád Olivera a že je Oliver sexy atd, což ve mně nahlodává myšlenku, že není všechno péro, který stojí. Pohopitelně to opravdu ale mohlo bejt i tak, že se dva mladý kluci našli a jelikož, co si budem povídat, to řezivo tam za moc nestálo, tak jim ani nic jinýho nezbylo.

    • 13.1.2018  23:11

    Celí Loganovic sedláci, co přes den chrchlaj soply do takový tý plechový vázy,respektive je do ní smrkaj (a pak se ozve cinknutí, jako když tam hodíte šutr, ale né, on to byl vlastně sopl vytaženej z paty) a přes noc naplánujou loupež, kterou by nenaplánovali ani kdyby jim přišel pomoct Clooney a na zádech přines Pitta (na zádech, protože ho zmrzačila Endží), mě teda vůbec nebavili. Co do komediálního žánru? Jednou jsem se zasmál, ale to si někdo prdnul nahlas na ulici a já si zrovna větral...Channing mě prakticky nebaví v jinym konceptu než je Jump street, protože se buď pokouší hrát moc, nebo na to zas sere uplně a ten výsledek je ve finále naprosto stejnej. Na mě tenhle film působí stejně jak Ritchieho Muži ze S.T.R.Ý.C.E., chtěl bych totiž mocičky moc, aby mě to bavilo, ale furt to jako nepřichází, no...a najednou je konec. Bum. Celkově by se dalo říct, že mi tak nějak vadily všechny postavy, mam-li bejt upřímnej. Mladý wejdra nemusim asi nikde a svojí nechutností si to u mě pohřbil už v tom nesympatickym dramátku o špatnym krmení dítěte (Hladová srdce) a následně to došperkoval v globálně přehajpovaný vesmírno-zoologicko-ufoní kokotince, kde má Černá perla turbo pohon a skáče Červíma dírama. Je mi jasný, že to na mě mělo působit nenásilně, jak se postupně kamínek po kamínku staví Babylonská věž a já měl pak asi koukat, že jak je pěkná ta věž, ale asi mi to nějak nesedlo. Tímto se omlouvám celý HELMUTKOVIC rodině, nechtěl jsem ranit vaše city. Snad mi nedomrvíte Jelena. One love.

    • 13.1.2018  22:55

    Salazarova pomsta je relativně zdařilej comeback Pirátů a zároveň jakž takž kvalitativní navázání na jedničku, kterou asi už nikdo nepřekoná. Na škodu je tu podle mě dýlka celýho snímku. První 3/4 hodinu mě to dost bavilo, tu další už jsem se začínal rejpat s většim zájmem v uchu a při poslední 3/4 hodině už mě to prostě strašnym způsobem sralo. Deppova životní role je asi právě trilkování tohohle pirátskýho retarda (nebo si ho s touhle rolí každej hned spojí), a tak se dalo čekat, že bude zas průměrně trylkovat do tý doby, než to nebude k posrání nudný. Jo, párkrát jsem se ňákýmu ftípku usmrk a otřel to pak samozřejmě do rukávu, ale vyloženě bych vyzdvihnul jen scénku při stínání hlavy a pak rozhovor o chovu oslů. Hraní si na rychle a zběsile na začátku mě teda ani trochu nenadchlo, protože mi už i v komedii, která se řadí do podsekce "chujovina" prostě přijde debilní, aby za sebou pár koní táhlo barák. Takže asi tak. Celá tahle šaráda je pak protkaná neustálym cestováním z Prdele A do Prdele B, kdy ale všichni zúčastnění i nezúčastnění vědí, kde je zrovna Jack Sparrow, jak kdyby existovalo jedno moře a mělo rozlohu 20 km2. Hodnotil bych to ale i přes zjevný píčoviny na 4*, ale jelikož jsem je dal prvnímu dílu a na pět teda fakt nebyl, musim tady hodnotit o hvězdu níž. Ono je to stejně každýmu u prdele, ale aspoň si to umim zdůvodnit. Howgh!

    • 13.1.2018  22:44
    Blue Ruin (2013)
    ****

    Když jsem psal o tom, že Green room je tlustej kluk,co žere chleba s marmeládou zalezlej někde v rohu a čeká jen na kopanec, nevěděl jsem, že tenhle malej hajzlík má taky bráchu, kterej je ještě nenápadnější, ale jakmile ho chcete nakopnout, zvedne se a jebne vám ten chleba pěkně do xichtu. Podobně vykreslenej je i hlavní hrdina Dwight, se kterym se vůbec život nesral a on se tomu moc nebránil. Po 15 minutách filmu ale dojde ke zlomu a Dwight, kterýmu zastřelil místní vocas a vožrala rodiče, protože se Dwightův tatík rád pelešil s jeho starou, se vydává na trestnou výpravu. Celý je to až komicky smutný? Netušim. Macon Blair totiž hraje extrémně nenuceně, pomstít se samozřejmě chce, ale umí hovno. Rozhodně neumí střílet, pořeže se i když listuje knížkou a je schopen udělat sám sobě obřízku při otvírání plechovky. Prostě typickej semletej lůzr, kterej ale cejtí, že je třeba zakročit tam, kde zákon selhal. No a jelikož jsem ho vykreslil jako totálního tatrmana, jako tatrman se i chová, například, když chce někoho zastřelit, tak nejdřív střelí omylem sebe. Je ale do toho svého modelu pomsty tak zaťatej, že pokračuje i přes výrazný kixy, který by se v běžnym filmu s Jackie Chanem nestaly a možná proto je to tak zajímavý, bezprostřední a místy i hodný zamyšlení.

    • 11.1.2018  23:17
    Green Room (2015)
    ***

    Green room je takovej ten nenápadnej obtloustlej chlapeček, kterej nikdy nemluví, jenom žere chleba s marmeládou a dobrosrdečně čeká, kdy si do něj někdo kopne, v tomhle případě, kdy si ho někdo zapne. Na to, že badžet nebyl nic moc a v´ětšinovej asi padnul na Profesora X, jde o solidní podívanou. Už samotnej námět "nácci vs pankáči" je tak nějak za rypák chytlavej. Navíc je to plný relativně neznámejch tváří, z kterých bych chtěl trochu vyhajpovat mladýho Joe Cola. Ten mě totiž nedávno docela ani moc ne tak určitě nadchnul ve čtrtý serii Black Mirror a to konkrétně v epizodě Hang the DJ, tudíž jsem si ho tu víc všímal. Popravdě by asi stálo za to si před tim filmem prohnat nosní dutinou gram peří, aby se do toho člověk dokázal víc vcucnout, ale asi, kromě nějakejch menších zaškobrtnutí a určitý akční plochosti, nemůžu nic moc vytknout. Má to svý momenty, kdy se člověk vyloženě zhnusením lekne, má to svý chyby, má to svý mouchy, ale v globálu se dá říct, že atmosférově jsem dlouho nic takhle specifickýho neviděl.

    • 11.1.2018  12:39
    Aréna Jaromíra Soukupa (TV pořad) (2017)
    odpad!

    Soukup je celkově bizarní človíček s patologickou potřebou pojmenovat každej svůj pořad po sobě, aby si každej zapamatoval, že se jmenuje Jarda a né třeba Matouš. V mládí ho totiž šikanovali a řikali mu Jaryne, Jarýnku. Malej Jarýnek měl sen. Sen, ve kterym vede nejhorší televizní stanici, která nemůže konkurovat ani tureckejm telenovelám vysílanejm v ženských věznicích v Turkmenistánu. Měl se, ve kterym je generální ředitel této stanice, kde se obklopí lidmi smýšlejícími stejně jako on budou tvořit. Budou inovovat. Přinesou na svět něco nového. Kvůli tomu taky vznikly pořady jako Instinkty Jaromíra Soukupa, Aréna Jaromíra Soukupa, Obřízka Jaromíra Soukupa a Diletant Jaromír Soukup přikuluje. Do značné míry mu konkuruje Honzík Musilovic, který jakožto fundovaný odborník ve sféře vztahů dokáže rozlousknout jakýkoli rodinný nešvar, či problém, musí často vystavit na odiv svou homosexualitu a proto občas profesionálně reaguje ve stylu: "Aby ti homosexuál nedal přes držku." Tím si dokáže, že je ve studiu plném herců a lopat největší macho, zastrčí si péro zpátky do poklopce, pochčije jeden dva hydranty a jde si domu lehnout. Podobně to má takhle Jaromír Soukup. Ve své aréně zpovídá lidi, kterým šermuje před očima rukama, mnohdy bez smyslu či návaznosti odbíhá, nebo přebíhá mezi tématy. Během odpovídání hosta leze do diváků, překračuje paní Růženu, která se chce zeptat na to, co prezidentský kandidát udělá s tím, že jim loni někdo postřelil ve chlívku prase a pak se zase vrací, aby dál šermoval rukama a chrlil nesmysly. Dost často vás třeba zaskočí dotazem jako: "Slyšel jsem, že vám na škole nešel tělocvik, ukažte nám tady kotrmelec, ať víme, že to není pravda." Další věcí je, že lidi, kteří maj to výsostné právo se do Arény Jaromíra Soukupa dostat musí projít složitým výběrem, který mnohdy není zrovna úplně jednoduchý. Prvním úkolem bývá, že vám Jaromír Soukup hodí míček, pokud míček nechytnete, jste přijati jako diváci. Pokud se stane, že míček nechytne více lidí a hrozí, že by se Aréna Jaromíra Soukupa náhodou přeplnila a hodnota inteligenčního kvocientu by mohla náhodou atakovat hranici "průměrný retard", položí vám Jaromír Soukup ve své Aréně Jaromíra Soukupa jednoduchou otázku:"Máte před sebou polévku, vidličku a polévkovou lžíci, jaký postup zvolíte k tomu, abyste zdárně snědli polévku?" Pokud odpovíte, že si polévku vylijete do klína, odkud ji sníte vidličkou a lžící půjdete odvolit Zemana, máte místo v první řadě.

    • 11.1.2018  12:21

    Kombo Brosnana a Jackie Chana nemůže zklamat. Trochu mě teda mrzelo, že byla postava Brosnana bez koulí a nedošlo k nějaký samotný fyzický konfrontaci, ale co. Přišlo mi to jako návrat ke kořenům, kdy nás dějová linka nemusí až tak zajímat, místy může jednání postav působit až komicky (aspoň pro mě), ale jde především o pomstu, akci, pár rozkoplejch tlam a vymlácených zubů, a tak na to ostatní sere pes. Ono ze začátku fakt jednání Jackieho komicky působí, protože s tou svojí jedinou větou "Give me the names" a čínskym přízvukem prostě působí jak thajskej prodejce pečenejch morčat, co vám takhle jedno strčí do kapsy a pak za váma celej den chodí a chce po vás prachy "give me money". Druhotně pak ale Chan připomínal stánkaře v tržnici, kde vám teda nestrčej do kapsy morče, ale vystřelovací kudlu se slovy "vacet korun, to dobrý". Každopádně jsem byl rád, že je ten film zaměřenej taky na něco jinýho než na islámskej terorismus, tady byla vzpomenutá Pravá IRA, což je taky soubor miláčků a i díky tomu pak filmy s podobnou tematikou nepůsoběj tak jednolitě. Na starý časy dal Jackie vzpomenout ve fajtu v lese s mladym vojákem, za což jsem byl rád. Celkově to byl příjemnej pokuk.

    • 11.1.2018  12:10
    Temná věž (2017)
    ***

    Jediný, co mi na tom vyloženě vadilo a podle mě to zároveň strašně posílá hodnocení směrem do opičí prdele, je fakt, že ten film byl prostě strašně krátkej. Normálně bych zkracování zbytečnýho plácání kolem kvitoval a byl rád, že se ještě stihnu kouknout na něco jinýho, tady mě to ale vyloženě sralo. Je škoda, že byl asi veškerej rozpočet vyplacenej na herce a už nezbylo minutáž, ale tady tomu ta dýlka prostě dělá medvědí službu. Celej příběh je proto hrozně zkratkovitej, člověk si na jednotlivý postavy nestihne ani zvyknout a už, dejme tomu, chcípnou, nebo je vojede pes a ony chcípnou. Prostě chcípnou tak jako tak. Přitom by to mohlo bejt tak skvělý. Všechny postavy jsou v podstatě sympatický a role jim sednou jak prdel na hrnec. Navzdory tomu je právě ta vejš zmiňovaná poloha ve stylu "pojďme diváka vojebat, on to nepozná" pro samotnej film zničující. Třeba budování vztahu mezi klukem a Pistolníkem proběhlo ve stylu: "Nemam tě rád, baví mě se courat pustinou, klidně zdechni" Střih. "Nezáleží mi na ničem jinym, než na tom, jestli ten kluk přežije." Což je pochopitelně na hovno, protože má pak člověk pocit, že z něj dělaj kokota. 20 minut navíc a 4* to mělo určitě.

    • 10.1.2018  21:54

    Na rozdíl od labilního příběhu na téma "Jak se stát v příštím životě korýšem", se tentokrát Lanthimos vykasal labilním příběhem na téma "Jak si co nejvíc dokurvit život". Celej děj se točí prakticky kolem kritiky buržoazie a jakéhosi farizejství, kdy si smetánka myslí, že nemusí nýst odpovědnost za svý činny (něco jako Hannig). Celou dobu jsem z toho cejtil motiv trestu zprostředkovanýho vyšší silou, kterýmu se člověk nemůže bránit, ačkoliv má v rukách (teoreticky) všechny dostupný prostředky, v tomhle případě profesní-vědomostní, finanční a známostní. Farrel by skvěle zahrál i umírajícího psa v útulku a tudíž není cejtit žádná prvoplánovitost, nebo pozérství. Příběh se skvěle nastartuje od začátku, děti jsou správně bezemoční a zároveň zvláštní, citově odumřelá, v anestezii si holdující Kidmanka je taky bezchybná a člověk jenom čeká, kdy se konečně vyrovná miska vah spravedlnosti, kdy Farrell projde tim svým očistcem a zaplatí daň za svý činy...jenže na každou svini se vaří voda, a tak se ždíme dál a dál, až už si jeden přeje, aby to skončilo. Neskončí. Konec už je pak solidním dovětkem k podkreslení atmosféry, kterej fakt kvituju. Celý to je prostě správně temný, chladný, podaný zostra ve stylu "pojďme jim ten novej koberec z pandí kůže pěkně pochcat". Humr ne. Jelen jo.

    • 30.12.2017  23:06
    Bright (2017)
    ****

    Ta představa, že projíždí černoch Comptonem, nebo třeba Brooklynem a bojí se, jestli nepotká pošahanýho orca, nebo snad blbě nezabočí do uličky, kde tihle rozkošní sympaťáci hrajou kostky, akorát maj místo kostek lidský hlavy, je celkem komická už sama o sobě. Do toho se přidá buržoazie elfů, jejichž hovno pochopitelně nesmrdí a uprostřed tak nějak balancujou lidi. Co by se mohlo posrat? Klasickou zápletkou je honba za předmětem symbolizujícím neomezenou moc, kterou chce logicky dostat každej tacoc oblizující Esteban, hroznovou sodu pocucávající Jamal a prostě uplně každý zviřátko z tohohle, moderním exodem, nedotčenýho světa. Celý je to slušně nabitý akcí, hláškama, rvačkama a prostě celkově je to podle mýho slušná honba za kouzelnou hůlkou. Sám bych na něco takovýho rád koukal v seriálový podobě.

    • 30.12.2017  22:53

    Z mýho pohledu je It comes at night v modrejch barvách uplně nepochopitelně. Možná chybí zamyšlení nad tim, co vlastně jsme to viděli... Když si vezmu, že tady někdo srovnává Survivalistu, kterej byl ve větším měřítku o mytí podpaží a obdělávání zahrádky zprvu zeleninový, pak už tý pubický v jakymsi postapo světě, kde jeden ani nevěděl, jestli už jako Vondráčková všechny zažalovala a oni pak hromadně spáchali sebevraždu, nebo jestli Zeman třeba nepřiznal, že mu s cukrovkou odešla i soudnost, načež by zas všichni spáchali sebevraždu...a nebo, co se to kurva vlastně stalo. To mě třeba strašně chcalo. Tady to explicitně vyjádřený sice taky není, ale dovolim si odhadovat, že kdejakou lopatu napadne, že jde o nějaký virus, či nebezpečný agens. Každopádně Edgerton předvádí skvělej výkon, ve svý multi kulti rodině herecky vyčnívá, barák je prostě správně creepy a snový, předpokládám, flashbacky v podobě vzpomínek na hrátky s dědečkem věru nádherně dokreslují celou atmosféru. Nakonci přichází klasický dilema - zabít, nebo nechat žít/ moje, nebo tvoje rodina, aneb silnější a v tomhle případě především zdravější pes mrdá! Dá se v tom najít i takovej ten červík, co rád hlodá a podsouvá myšlenky typu, kdo to vlastně dojebal, co to řádí v okolí, proč se to všechno děje....je pravda, že né na všechno dostane našinec odpověď. Zas na druhou stranu si troufám tvrdit, že to nebylo tak úplně samotným účelem, ten byl asi trochu jinej.

    • 18.11.2017  23:09
    Shameless (TV seriál) (2011)
    odpad!

    Něco tak strašně dementního jsem neviděl od tý doby, co Míla Rozner vylez za řečnickej pultík a směle se pustil do odbiri-odbir-odbiro-kritizování všeho živého. Chápu, že teens komunita, která po večerech sleduje Fifty šejdz, za svůj životní vzor považuje Patizona, na zahradě si hraje na Upíří deníky a ráno zásadně defekuje za zvuků znělky Gilmorek, tenhle blemc považuje za vrchol ftipu, ale mně to prostě nedá a musim jim to celý pochcat. Není totiž nic víc kůl, než když je každej díl seriálu postavenej na dvou myšlenkách: 1) plácání nesmyslů, 2)prcání. Bavěj se takhle dvě prvačky na učňáku v oboru "bourač-řezník: "Pamatuješ, jak ta holka vykouřila pod stolem Lipa, to bylo hustý!!" zajíká se korpulentní Marie a cpe si do krku kus bůčku, co si přinesla z domu v alobalu. "Ne, daleko víc hustější bylo, jak ta holka pak vykouřila jeho bráchu a její máma na to koukala a...." musí se nadechnout Věrka, které není standardně na takovou porci plnou sexu zvyklá, a tak si dává načas, aby strávila jak vinnou klobásu, tak i celý zážitek, který si teď znovu mlsně přehrává v hlavě, "....a pak je nachytal její táta a honil je po celym baráku, to bylo prstě boží, ty wogo!" Holky se tetelí blahem, představují si, jak je takhle nahání nějaký z právě bouraných kanců, jelikož u příslušníků mužské rasy to dávno vzdaly, protože jak jim řikaj mámy: "Chlapům de jen vo jedno a tobě pak zustane harant na krku." Jejich rozmluvu ale slyšela vedoucí směny Růžena, náhodou velká fanynka všech sérií Shameless (doma má hrnek s oficiálním logem a na fejsbuku lajkuje všechno, co jejich fanpejdž sdílí), která se zhlídla v hlavním protagonistovi a dělá vše proto, aby se mu podobala a zároveň dělala čest svému povolání, čili nemyje se a smrdí jako prase. Růžena se tedy se svým zvučným "Víte hovno, krávy." dostává ke slovu a prskajíc popisuje svou nejoblíbenější scénu, kde je výše zmiňovaný bezďák a vzorný otec šesti věčně nemytých harantů, nucen k penetraci vlastního ánu dildem obřích rozměrů. Růžena se při té vzpomínce celá roztřese, až zastaví porážkovou linku. Dívky vesele chrochtají, poněvadž tahle scéna je "aky upe best" a nejvíc je, jak si pak musí sednout na polštářek, protože ho vlastně ten zadek bolí, že jo....Po zmínění této scénky se dámy dávají do hurónského smíchu, hýkají, zalykají se a jestli se nezadusily, nebo nesežraly, tak se smějí dodnes. Co říct na závěr....je smutný, že maj takovýhle lejna podporu a dál se točej. Jak moudře praví Applique ve své knize Umění mrdati: "Kunda bez pysků, je jen díra do prdele, milý synovče."

    • 18.11.2017  22:46
    Louis C.K.: 2017 (TV pořad) (2017)
    ****

    Louis C. K. si ve svých padesáti letech uvědomuje, že je celej svět totálně naruby a dává to okázale najevo. Nejde moc do hloubky, celou dobu bravurně balancuje na hraně a chčije všem do drinků, ale stylem "tady kapka a tomuhle zmrdovi dáme víc, ale tak, aby si toho nevšim". Všechno je tak pečlivě vyvážený, že se nemůže durdit žádná menšina, která by na základě jeho hlášky mohla žádat o odstranění pohlavní příslušnosti lidské rasy, přičemž by "on" a "ona" nahradila za "ono". Chvílema jsem se teda bál, že Louis donutí některou z divaček z prvních řad, aby zcela nedobrovolně sledovala jeho masturbaci a nechala si setřít rtěnkou lofasem, ale naštěstí k ničemu nedošlo a tak celej večer proběhnul v Trumpovskejch mantinelech (sem tam chytl někdo nějakou ženu za kundu), přičemž byla předvedena i technika prstokladu, kterou jistě #Metoo komunita velmi ocenila. Zajímavější ale bylo, jak se Louis dostával od tématu potratů (Women should be allowed to kill babies), kdy nenápadně naznačoval, že celej směr, kterej je proti potratům tak vlastně dává vzniku kriminálníkům a násilníkům (zpravidla násilník plodí násilníka), k lehce destruktivnímu já, který si myslí, že život vlastně nemá ve svý ryzí podobě smysl. Život, kterej nemá smysl žít, ale je potřeba se mít rád aspoň tak, aby se člověk nechtěl zabít. Život, ve kterym je všechno hrozně pomíjivý, škola, kterou člověk skončí a vlastně ji ani nepotřebuje, rodina, kterou chce založit a ona ho nakonec nemiluje, děti, který splodí, který vyrostou a zbyde jen pes, kterýho vlastně nemá ani rád...Celý to završuje tim, že není jednotná ani sexuální identita, a dokládá to příkladem, kdy mu péro v gatích šlo do vrtule z filmu Magic Mike. A nakonec je vše rozseknuto hláškou, že ani po smrti si člověk neodpočine, protože za nim nahoru může dorazit manželka...Netušim, jestli se tam Amíci jen plácali do stehen kvůli sprostejm slovům a naznačování masturbace, nebo jestli někdo pochopil, jak strašně opravdová tahle zpověď byla a že né každej, kdo se směje, je ve skutečnosti šťastnej. Jak říká Louis: "Jen to tady přetrpět a pak trpět někde jinde."

    • 26.9.2017  12:38

    Málokterý pokračování se spolehlivě povede tak, jako tohle. Upřímně, měl jsem z toho docela strach. Hned na začátku ale zabodovala perfektní bitka v taxíku, typicky vaughnovsky natočená, a od tý doby nebylo prostě o čem. Nechyběla nápaditost, hravost s detaily, barevnost a zároveň úžasný idiotství celýho filmu, potažmo smysl pro sebeironii (důkazem je finální hláška Eltona o backstagi). Dějově to asi není uplně něco, na co by člověk na smrtelný posteli vzpomínal, zatímco by se pokoušel naposled omylem napít ze svýho bažanta, ale v danej okamžik prostě všechno funguje a baví podle představ. Taky je třeba vyzdvihnout bravurní výběr herců, díky čemuž ze snímku sálá pohoda a našinec si tak rázem dovede představit, jak se asi všichni u natáčení nasmáli. Proto moc nechápu zdejší uslintánky, který tomu dávaj dvojky/trojky....jedinym vysvětlenim mi je asi to, že se lidi zapomněli bavit a radovat z píčovin. Howgh!

    • 16.9.2017  21:52
    Banshee (TV seriál) (2013)
    *****

    Banshee je definicí slova "hrot".

    • 19.8.2017  18:55
    Antikrist (2009)
    **

    Od Triera jsem viděl Nymfomanku, díky který se pravděpodobně nebudu už nikdy moct podívat na porno v kategorii "double penetration", Melancholii, u který bych asi dokázal rozebírat, co se autor vlastně snažil říct, nebo co si člověk měl myslet a nakonec možná uznat (po dobrym vysvětlení člověkěm, kterej rozumí trierovský dvojznačnosti), že to nebylo, až na ten debilní konec, špatný. No a pak jsem teda viděl tuhle pyčovinu. Po zhlídnutí musim konstatovat, že Trier je, dnes už možná vyléčenej psychopat. Protože Antikrist je bezesporu dílem psychopata. O pěti hvězdičkách se nedá ani polemizovat, to spíš o uplně opačnym pólu tohohle čsfd hodnocení. Nakonec jsem tomu ale dvě nadělil a to se teď pokusim vysvětlit. Úvodní scéna musí kategoricky zaujmout, jednak proto, že je to na ní stojí, ale hned v ní si už Triér začíná s divákem hrát. Nechybí tomu smysl pro detail a vlastně hned od začátku se vymezuje vůči všem mezím a tak trochu naznačuje, že žádný meze nemá. Což je, mimochodem, věta jak lusk. K věci. Film nemá mít žádnej význam, není v něm schovaná žádná komplexnost lidskýho vztahu, nejsou v něm ukrytý žádný obrazový ani verbální metafory, nejde o příběh ženy a muže v pravym slova smyslu, dokonce nejde ani o to dítě na začátku, nejde o konflikt zla a dobra, lásky a sexu (ve vztahu porno x erotika), nejde totiž vůbec o nic. Celej Antikrist je totiž soubor obrazů, který běžej souvisle za sebou tak, že je oko prstě není schopný registrovat jako obrazy a vnímá je jako film-souvislej celek. No a tenhle celek je totálně přervanej násilím, sexem a odporností v tý nejčistší podobě a už je na každym, jak to celý přijme. Jenže to, co se na první pohled zdá jako kokotina přecpaná násilím, je vlastně režisérův osobní experiment a pokusnej vzorek tak nabejvá obrovskejch rozměrů, protože cíl je každej, kdo si to pustí. Cílem totiž je zjistit, jak lidi reagujou na podobný nechuťárny. Z celýho filmu sálá touha magora vidět, jak se bude divák tvářit, když mu předloží scénu masturbace v lese, nebo když si ta slizská vagína hraje na Mechanika a spraví svýmu manželovi nohu. Typicky melancholicky pojatý absurdity zabalený jako hovno do lesklýho papíru, nejsou výjimkou: srna v lese, liška v kapradí (střet dvou světů, pokus o nastoupení sugesce u diváka..) Ono v tom opravdu jde hledat hlubší smysl, jenže já jsem přesvědčenej, že žádnej není a že cílem bylo představit nejbizarnější scény plný podnětů,kterejma je tahle doba tak strašně nasáklá-totiž násilí a sexem. POZOR SPOILER: Přijde takhle žena do ložnice a říká svému manželovi: "Miláčku, potřebuju, abys mě podpořil, už dlouho si chci ustřihnout klitoris, ale jsem hrozná sračka a neumim si ho ustřihnout sama..." Konec příběhu.

    • 2.3.2017  11:50
    Zasvěcení (2016)
    **

    Džounasům dávno odzvonilo, protože vyrostli, začaly jim růst vousy a hlavně penisy a tím pádem se pro uječenou část teen populace stali neatraktivními, protože nic není míň sexy, než chlupy. A tak to začali kluci zkoušet u filmu, kde taky jinde....Tahle Koza moc neví, jestli se má strnule pást někde v podhoří a nebo žrát cheeseburgery u Meka a vybékávat I´m lovin´it. Tudíž dostaneme od všeho trochu. Na začátku násilné drámo-vcelku zajímavý start, který ale vzápětí otočí v hnidopišení na vysokoškolském kampusu, kam zapadnete jedině, pokud splňujete následující tři body: 1) Vaše hodnota IQ nepřesahuje výsledky měření na šimpanzech, 2) Váš šatník se skládá pouze z nátělníků a mikin bez rukávů a za 3) exnete deset plechovek piva vkuse z sebou a nehodíte šavli. Ku prospěchu je pak domácí násilí, nebo sexuální zneužívání ze strany otce. Co ale musim uznat, je fakt, že málokterý film ukáže tyhle spolky v pravém světle: a to plné agresivních hovad s potřebou šikanovat brejlaté poseroutky, nechutně spocené perverzáky, vyžívající se ve fekálních rozkoších-páchaných na jiných a idioty, kteří si to v zájmu "bratrství" nechají dělat. Bohužel, Goat je strašně rozpolcený snímek, který skáče od jednoho ke druhému a působí strašně neuceleně, což je škoda, protože pochcat tyhle Efronovský skupinky, který se prezentujou jako milující gay kluby se smyslem pro rasovou snášenlivost a mentální stabilitu, byl skvělej nápad.

    • 1.3.2017  23:08
    Obřad (2011)
    *

    "Milý Vladivoji, minulou noc jsem si vzpomněl, jak byla přímo před vašima očima přejeta dodávkou cyklistka, za což můžu sice já, jelikož nosím ten svůj batmanovský hábit, kvůli kterému jsem jí spadnul pod kolo a ona vjela do vedlejšího pruhu, ale to sem nepatří, a vy jste jí dal, na rozdíl od obyčejných idiotů, kteří by jistě zvolili první pomoc, to nejkrásnější rozhřešení, což mě tak dojalo, že jsem si musel převléci talár a svlažit své hříšné myšlenky proudem ledové vody a potrestat se třemi šlehnutími důtkami a mocným zdrávas. Na základě vaší ignorace lidských potřeb s tak bravurně kladeným důrazem na náboženství jsem se rozhodl, že byste opravdu měl být knězem a rovnou vstoupit do semináře exorcistů. Uff, snad toho na vás není moc. P. S.: Šatna pro účastníky tohoto semináře sousedí se sprchami našich nejmladších učedníků, takže se nemusíte bát, o zábavu bude postaráno, váš otec Kristián." Tak takhle nějak by vypadalo shrnutí první třetiny této kokotiny, která později pouze graduje v ještě větší kokotinu a v čele s panem Hopkinsem metastázuje směrem k řitnímu svěrači, přičemž s každým dalším protočením očí, kotoulu vzad a rotující těhuli se pro mě film stává opravdu zhoubným výplodem choré mysli. Beztak je nejlepším exorcistou, jaký kdy žil, Jakub Vandrovec!

    • 1.3.2017  19:37
    Král Kobra (2016)
    *

    Pokud vás berou hrátky v bukanýrskym stylu, fíkus vám povyroste pokaždý, když si dva hošani lascivně projíždějí anus vazelínou, nebo když pořádají špízovou napichovací party na igelitem potaženym gauči, bude se vám rosit zátylek při každém "šou mí jor kok" a tupé nadskočí s každým frenetickým přírazem, při něžně pronášeném "fak det és". Z mýho hetero pohledu nikterak záživná přehlídka sexuálních scén, ovšem skvostná erotická plejáda mrdu, oproti 50 odstínům 50 centa. Celkem mě baví, jak si Franco najde aspoň deset projektů do roka, jejichž prostřednictvím se snaží poodhalit, podle něj, méně známé části lidských životů, o kterých se tak nějak nemluví. To, že je pornoprůmysl pěkná svině, která vás vycucne, sežvejkne a když jste v tom hodně dobrý, po cca 1000 videích, kdy se vám péro nepostaví už ani po vysátí nadrcenýho balení viagry nosem a orgasmu docílíte snad jen při porodu, začnete být nezajímavý a jdete prostě od válu, s provařenym xichtem, protože porno je sice fuj, ale čumí na něj všichni. Tenhle příběh zase ukazuje život 18-letýho fracka, kterej se nechá vydržovat od starýho úchyla, kterej ho doma na gauči natáčí při tak náročných replikách, jako: "My girlfriend is out of town, so we can be gay now and fuck each other." Přičemž odpověď zní: "Yes, Steven, that is all I want." No a ikdyž chlapec ze začátku uplně nechce, nakonec si tenhle džob zamiluje. Na celym tom filmu, kterej v podstatě nic moc neřekne, akorát tak to, že když už jste gay, musíte být nutně přecitlivělí, afektovaní a hysteričtí, mně celou dobu vrtala hlavu jedna věc. A to, jestli to má Franco se svojí orientací vyřešený...

    • 28.2.2017  16:42

    To, čím mě tahle korpulentní zásaditá padesátka překvapila v prvním díle (a že by se to za nehet novorozeněte vešlo),tím mě ve svém slaboduchém pokračování znechutila. Mamon a chamtivost je metlou lidstva, tudíž bylo hned jasné, že po prvotním úspěchu, kdy se všechny pokladní, zatrpklé matky, umaštěné učitelky a obecně prostě lidské fritézy ukájely v děsně hlubokém příběhu a ještě hlubší Dakotě, představovaly si, jak na ně-šedé myšky, taky někde čeká úspěšný podnikatel s vyrýsovaným tělem, vyholenou hrudí, perfektně hranatou bradou, nezbedně kučeravými vlasy a především s tučným kontem, který z nich každý večer strhá zaprané blůzky, děravé silonky a stokrát přepírané bombarďáky a pak jim pěkně nabančí učitelským pravítkem, pěkně na holičku. Namísto toho se vracely domů, kde na ně čekal jejich protějšek-s vyrýsovaným pupkem, s dredy na hrudi, dvojitou bradou, mastnými slepenými vlasy, vyučený v oboru: řezník bourač a především s holou prdelí, který si o jinak vášnivou nepochopenou polovičku tak maximálně otevře lahváče, líně nadzvedne nohu, upustí páru a se slovy: "přece si to nenechám vyvalit bokem", spokojeně usne v křesle v těch samých hadrech, ve kterých přišel ze šichty. Holky už ale měly knihu přelouskanou zleva doprava a tak jen, co se za manžely zabouchly dveře jejich Fábií a Favoritů, běžely a žadonily, škrábaly Jamesový na dveře a psaly dopisy, přičemž u toho halekaly, jak mrouskající se kočky. Inu, dostaly druhé pokračování, kde jedinou novinkou je snad ta hračka, kterou své oběti vrazíte mezi kotníky a při neopatrném rozevření pod velkým poloměrem, ji roztrhnete vejpůl. Už už jsem si myslel, že se v tomhle braku dočkáme i slušné sexuální scény, ale vrcholem celého filmu, byla penetrace Dakotina rekta Venušinými kuličkami, přičemž podezírám střihače, že je v zadku vůbec neměla! To je teda herectví! Šedivák přinesl do hry menší zpestření, jelikož svoje eso vynesl už v minulosti nejspíš vícekrát a tak se začínají vynořovat obdobné odporné chudinky, nad kterými by člověk zaplakal jen v případě zánětu spojivek a neopřel si o ně ani rozbitý kolo bez sedla. Kristián ale nejspíš vystřikuje do okolí své feromony po hektolitrech a tak má dost ctitelek na to, aby si s nimi otevřel třeba útulek. Nepochybuju ale o tom, že tohle pokračování bylo upa nejlepčí, ještě lepčejší než jednička, protože tady udělal seksy stojku na koze, nebo koni, nebo to byl kotrmelec, to je jedno, ale paní Jitku z Karviné to potěšilo natolik, že doma prostě musí mít asoň hrnek, tričko s nápisem "Aj láf Fifty šejdz" a vlastnoručně vyrobenou tyčku na roztahování nohou z Hornbachu, protože do seksšopuse stydí jít, to radši půjde do Prostřeno. No, už aby tu byl další díl, jsem napjatý, jka to celé dopadne, doslova jak kšandy.

    • 28.2.2017  16:20

    Když člověk vyfouká dva gramy peří, začne mu rázem připadat, že může naprosto všechno a napadají ho, normálně nevhodné, myšlenky na činnosti, které by se normálně styděl udělat. Může se pak zdát vtipné ošukat zapnutý mixér, strčit si do pusy šedesátku žárovku a zapnout proud, nebo sexuálně obtěžovat mořský rybičky. Někdo ale vídá různé věci, ducha mrtvý babičky, nebo mrtvou babičku jako takovou, jenže to by nebyli tvůrci této rádoby psychologicky metaforické patlanice. V tomhle filmu totiž ožívá pošahaný strom, pochopitelně v hlavě malého greeningfila, a vypráví mu tři děsně trefné příběhy, které nakonec vyústí ve skoro strhující závěr, jemuž chybí k trefné charakteristice slovo "skoro" a "strhující". Jediné, co tak nějak strhuje, je stopáž a to směrem ke spánku.

    • 21.2.2017  23:04

    Celej tenhle film je jeden velkej trip, kterej můžete, ale nutně nemusíte prožít s hlavníma postavama. Je to totiž jenom o tom, jestli jste ochotni chápat jejich osudy. Občas totiž někdo rozdá karty blbě, občas se jenom houpete a život vám podkopne židli, občas prostě nestačí chtít a brečet někomu na rameni. Život je žrádlo a každej z nás chce žrát co nejvíc to jde, ale ne každýmu je to dopřáno a ne každej umí chytit příležitost za pačesy a udělat si z ní svojí děvku. Člověk, co vyroste mezi panelama betonu, se stejně nejradši vrací právě tam a je mu tam nejlíp. Každej z nás hledá svý panely a svůj beton a právě to může bejt občas ten konečnej bod, na kterym se zastavíme a už nikdy se nerozejdeme. Na celym tom příběhu je krásná symbolika. Symbolika toho, co jsem zmínil už výš v textu. Sick Boy a Begbie byli okradeni a jen díky tomu maj zkurvený životy, jen díky tomu, že zloděj okradl zloděje, si nemůže zloděj žít na vysoký noze a zbytek jeho života je tak jasně vrytej do zdi, do který denně čumí, lituje se a není schopen sám s ničim pohnout, protože život, kterej si vysnil, nemá. Naproti tomu Spud ty prachy dostal, mohl se odrazit od dna. Ale neodrazil. Každej z nich hledal něco, co ani najít nemohl, protože život to už dávno napsal za ně a oni jsou jen součástí něčeho většího, třeba reklamní kampaně na Adidas. A nebo, jsou to prostě jen slaboši a buzíci, co patřej do třídy lidí, který vychovaly nuly a smažky a který budou jenom nulama a smažkama. Celý je to pak skvostně hudebně podkreslený a já jsem měl na konci chuť vpravit si jehlu do žíly, aspoň se solnym roztokem. Takže vyfoukat peří a spát.

    • 25.1.2017  00:38
    Rozpolcený (2016)
    *****

    Fenomenální. McAvoy předvedl pravděpodobně největší herecký koncert své kariéry a naprosto si mě získal. Celou dobu jsem se vpíjel do sedačky Sinestáru, okusoval si nehty a když už nebylo co kousat, půjčil jsem si ruku souseda. Pod taktovkou Shyamalana by se dala atmosféra krájet i při nákupu v Lidlu a člověk by se bál, že co nevidět šišce gothaje rupne v obalu a stane se z něj hašiš. Všechny tři unesený nečistý coury jsou popravdě dost obložitelný a to v nejlepším romantickym slova smyslu, našinec pak ocení režisérovu touhu ukázat nám-umaštěným panicům bez sociálního života s komplexy z plešatosti- luxusní zadky, který celou stopáž poskakujou jenom ve spodním prádle. Náš Ind si zjevně ze své rodné vlasti přivezl ten ohavný zlozvyk- leštit si bambus a nedá si pokoj ani na režisérský stoličce. To ovšem není na škodu, jelikož díky tomu vzniknul geniální snímek, který se dá naplno prožít asi jenom v kině, napůl omámený smradem nohou a žluklýho popcornu ostatních návštěvníků. Jo a za zmínku stojí finální barová scéna, kde padne interní ftípek, kterej zdánlivě spojuje vesmír Vyvolenýho a Rozpolcenýho. Třeba si ti kluci jednou budou mít co říct. Wil sí.

    • 22.1.2017  23:22

    Aneb jak krásně si, milé děti, můžete domrdat život drogama a oboustrannym dildem. Napětí celýho filmu roste lineárně vzhůru stejně jako závislost na kokainu. Ze začátku jste rozpačití, pak to začne kopat a ke konci už nevíte, jestli házet šavle, nebo se rovnou zabít. Všechno už tu asi řečený bylo, takže bych jenom vyzdvihnul bravurní střídání scén plnejch hnusu úplně ke konci, protože to už je fakt zlo, humus, ponížení a selhání v tý nejsyrovější podobě, co kinematografie vůbec nabízí. A teď do ulic pro dávku!

<< předchozí 1 2 3 4 6 8 10
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace