KNTRFKT

KNTRFKT

okres Praha

9 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 6 9 11
    • 10.7.2018  14:18

    Podle traileru to vypadalo dost slibně, nápad taky super, takže jsem se těšil, čim mě Taylor překvapí. Bohužel se ale žádný překvapení nekoná. Rozjezd to má vcelku sympatickej, mně teda osobně vadily záběry z podhledu a pasová ní postav do rohů obrazovky, nebo na její kraje - jasně v Mr. Robotovi to funguje, ale je k tomu potřeba něco víc, tady se žádnej velkej úspěch nekonal. K samotnýmu nápadu - ten je prostě skvělej, kdyby na tom někdo zapracoval a udělal z toho věc větší, než je hereckej talent Cagea (což asi není tak těžký), mohlo to aspirovat na překvapení roku. Takhle z toho jeale jenom plytká vyvržďovačka vlastních ratolestí a jak říká anotace - z neznámýho důvodu. Ten důvod taky neznámej zustane až do konce. A to mrzí. Další věcí, co mi přišla uplně pochcaná, byla snaha o masakr, ale bez masakru. Oukej, tatík rozjebe synkovi hlavu baseballkou, ale nevidíme vlastně nic, ani ten čin, ani jeho výsledek, všechno musíme domýšlet ze znechucených/ udivených a trapných výrazů herců, který ani nepůsoběj autenticky. Rubání rodičů do sklepa je sice fajn, zamíchání prarodičů geniální, ale co z toho, že nakonec vlastně není udanej žádnej důvod, proč se tak dělo? A jestli to celý měla bejt metafora, kterou doplňovala ta poslední parafráze: "My vás, děti, milujeme, ale občas máme hroznou chuť....", tak to nežeru!

    • 21.6.2018  15:53

    ZVláštní na Čtyřech pokojích je to, jaká je mezi nima strašně obrovská variabilita z hlediska kvality a humornosti danýho příběhu, kterej se v danym pokoji zrovna odehrává, což se samozřejmě odráží na celkovym dojmu, a to tak, že jako celek to prostě nepůsobí konzistentně. Skoro mi přišlo, jak když tvůrci věděli, že maj dvě blbý a dvě skvělý povídky a tak je rozmístili tak, že blbou začali, pak držej tempo dvěma fakt výbornejma a zakončujou tou horší, která ale láká na velký jména, takže to člověk prostě nevypne. První povídka o čarodějnicích byla vyloženě přiblblá a celkově mi přijde, že se tam prostě nehodila, ať už tematicky, nebo po humorný stránce. Další - dvaceti minutová manželská etuda byla fakt bezkonkurenční - výborný dialogy a především mimika Tima Rotha, kterej teda na svým ksichtu celej film táhne. Banderasova děcka v čele se samotnym Antoniem mě taky bavila. A jasně, chápu, že celková frustrace poslíčka z celýho toho večera už tak nějak měla gradovat v posledním pokoji, ale celou dobu, co jsem to sledoval, jsem si říkal, co bylo vlastně smyslem poslední povídky - co tim chtěl vlastně kdo říct? Tarantinovy hlášky zrovna vtipný nebyly a celkově mi to přišlo až vynucený. A jestli šlo jenom o to ukázat tři vožralý pitomce, pak to šlo udělat určitě zajímavějc i vzhledem k tomu, jaký jména do týhle povídky obsadili.

    • 21.6.2018  15:43
    Vesnice (2004)
    ***

    Náladou je to fakt dobrej film, tempo si drží konstantně stejný a není moc, co vytýkat. Jenže není zas až tak moc věcí, který by šly pochválit. Skvěle jsem se bavil v podstatě celou dobu (ať už ze začátku, kdy jsem netušil, jak to Shyamalan tentokrát myslí, ačkoliv jsem tušil, a nebo ke konci, kdy už bylo všechno zřejmý - tak, jak si to asi většina myslela), ale na konci jsem si prostě řek: "No a co?" To je asi hlavní problém Vesnice - to, proč nemá červený hodnocení. Není v tom prostě nic dechberoucího, nebo nějak zvlášť převratnýho. Naopak na konci už je to zas tak podivně vykonstruovaný, až mi přišlo, že to bylo nepatřičný. Poslat slepou holku do lesa, oukej - měla sice dva průvodce, ale ti nevěděli, jak se věci maj. Ale i kdyby! Co by jako dělali, když by prošli lesem? Co to mělo znamenat? Dovedu si představit děj zasazenej na konci 19. století. Že je za lesem fakt ňáký město, kam můžou dojít na tržiště a pořídit léky a zase se nenápadně vytratit. Jenže Shyamalanův konec obsahuje prostě strašně moc "ale" a "kdyby". Proto tomu nemůžu dát líp jak 3, ačkoliv mě to v podstatě bavilo a považuju Vesnici za jednoho z lepších zástupců žánru.

    • 12.6.2018  17:16
    Trhák (1980)
    *****

    Škoda, že je Trhák dost nepochopenym autistou mezi ostatníma čekejma filmama a díky tomu tu má jenom modrý hodnocení. Je totiž bezesporu jednou z nejlepších věcí, co jsem z český produkce viděl. Každá hláška, každá věta, každej dialog je tak pečlivě našroubovanej na danou situaci, že se prostě nemůže stát, aby to nefungovalo a ikdyž jsem se zrovna nesmál na celý kolo, vnitřně jsem se bavil od začátku do konce. Je to prostě kult, no.

    • 12.6.2018  17:11

    Možná, že anotace dělá tomuhle filmu trochu medvědí službu, protože jsem se díky ní na všechno soustředil jako na horor a nehledal jsem v tom všem nijakou hloubku, nebo skrytou podstatu - prostě jsem si myslel, že to je typická horová sračka s klasickejma klišé, který si tenhle typ filmů prostě nemůže odpustit. O to víc jsem čuměl na konci, kdy mi až přeběh mráz po zádech, protože to ve svý podstatě - to finále - bylo skvělý. Uplně vim, jak jsem si celou dobu říkal, jak by mohl takovej hnusnej tlustej paklíč někoho odhalit/ mít takový koule pouštět se do útrob ženskýho blázince a prostě bejt natolik vyrovnanej člověk, aby to všechno dal. Na konci mi to teda potvrdili, za což jsem byl rád - to, že to je hnusnej tlustej paklíč bez koulí. Osobně nemam horory rád a nijak je nevyhledávám, takže nemůžu moc posoudit, jestli ty lekačky byly dobrý, nebo vlastně dobrý vůbec nebyly, ale za sebe můžu říct, že jsem se celkem bál. Ona ta myšlenka sama o sobě, kdy se někdo sám vydává s rozjebanou baterkou do sklepení, kde někdo běhá, bouchá a hystericky se směje, je prostě debilní, ale tady to mělo všechno vlastně odkazovat někam vejš a tudíž musim zpětně říct, že to hlavu i patu mělo. A co do charakteru profesora Goodmana (tady je skvěle zvolený i to jméno, má to logiku a asi né každej to odhalí), celej film, všechny tři příběhy, všichni tři lidi jsou vlastně jeho kurva krutym zrcadlem a to je na tom závěru fakt krutý. Až jsem ho litoval a to i přes to, že to byl takovej červ. Dostaly mě třeba apaticky stojící rodiče v kuchyni toho kluka, nebo hystericky zakřičený STAY v autě v lese, mrtvolnej odraz v okýnku auta samotnýho profesora, hledání ženský v tom ústavu...tohle všechno, když se poskládá dohromady, tvoří zajímavej celek, ale na vyšší hodnocení by to asi chtělo vidět znov a a ověřit si, jestli to všechno fakt tak fungovalo, nebo to byla jen haluz.

    • 21.4.2018  17:37
    Pomsta (2017)
    **

    Tenhle film můžu asi vnímat dvěma způsobama: 1) přečtu si, jak bych ho měl vnímat a tak ho taky vnímám, protože jsem pozér bez vlastního názoru a umim jenom papouškovat stokrát vyřčenej patos a nebo za 2) Mrknu na anotaci, popřípadě trailer a protože jdu čumět zadarmo, je mi jedno na co jdu, páč je to zadarmo a já se nechám překvapit/možná budu čumět jak tele na nový vrata. Tak já jsem nakonec ta dvojka. Dvojky jsou stejně lepší než jedničky-to ví přece každej! Připomnělo mi to I spit on your grave, kterej jsem ale neviděl celej, respektive jsem viděl menší půlku, jelikož tenkrát vypad proud a my, jako každej druhej americkej zbohatlík, nemáme záložní generátor. Už u Hrobu jsem si říkal, že vlastně nevim, jak na to celý mam pohlížet a tady se mi to v podstatě u Pomsty potvrdilo. Ať mi nikdo neargumentuje subžánrama a nesmyslama. Když je něco dobrý, tak mi to prostě vypálí oči a nemusim to chápat tak, jak mě to někdo chápat nutí-v rámci mantinelů a bezbřehýho ohraničení, což mě na tom právě nejvíc sere. Ono to vlastně podle definice, prej, nemusí mít nikde nastavenou míru únosnosti a nic nemusí bejt vysvětlený-cílem je teda jenom čumět a honit si nad litrama krve. Tohle všechno se ale dá udělat i s jistou dávkou logiky a držení se reality (aspoň trochu). Co mi ten film pochcává sekundárně, je fakt, že nevim, jestli to měla bejt komedie/mělo to bejt krimi-thriller, nebo to do sebe mělo nějak difundovat. Proč někdo předvádí násilí na ženských tim stylem, že v jedný minutě působí mravokárně a až moc strnule říká, jaký jsou chlapi svině a v druhý minutě si z toho vlastně dělá prdel a celou scén před tim prakticky degraduje? Jelikož nejsem zapšklej zmrd a usoplenej puritán, tak jsem se častokrát zasmál. Tady se ale z komentářů dozvídám, že jsem tim vlastně dával najevo svou domnělou inteligenci. Lol. Tenhle film mi naopak přijde vhodnej pro lobotomní mozky. Je to celou dobu jak na houpačce a ve finále pozbývající smyslu. POZOR, TEĎ VŠECHNO VYKECÁM! Údajně skrytá symbolika, která vlastně moc skrytá není (za symbolistu považuju třeba Triera) podle mě nemá šanci nijak fungovat-ať už jde o neustále zabíraný "jablko hříchu", nebo hořící strom atd. KOuzlo symboliky tkví v tom, že není uplně zjevná, každej na ni hned nepřijde a je o čem se hádat. Tady je prostě desetkrát nasnímaný jabko z deseti úhlů, a leží si někde na stole bez situace, která by jeho vážnost mohla nějak podtrhnout. Co mi přijde dost v prdeli, že film tohohle kalibru je tak nejednoznačnej, že si třeba Helmutek musí hledat, co tim ta Metoo makrela vlastně myslela (teď jsem tu trochu exploatoval samice ryb-hospodářsky zneužil, ale nou hejt), což je podle mě špatně. ONa mixáž Ramba, Mad Maxe, Lary Croft a Spit on your grave nemusí bejt vůbec špatná, ale musí bejt evidentní, kam ten film míří. Třeba vyndavání střepu z nohy byla podle mě fakt hilarijus scéna, tady jsem se ale dočet, že to byl odkaz a symbolika (věřil bych, kdyby to natáčel Řezník, že je to symbol Mattoni, která ho pochcala)-já tohle ale prostě nežeru. To bychom pak mohli vlastně vymyslet tisíce subžánrů, točily by se filmy uplně o hovně, ale vlastně by to bylo super, protože tak je ten subžánr definovanej-teda vlastně definovanej není, protože se definovat nedá. A již tradičně, jak tomu v kokotinách bývá-pár nonsensů: totálně tupá holka podpálí v jinak relativně zelený poušti jedinej kmen stromu, na kterym je nabodlá, pomocí trsu suchý trávy a aniž by sama vzplanula, pomůže jí to k úniku/bazírování hlavního neandrtálce na vypínání klimatizace, která je podle něj nešetrná k životnímu prostředí/záhadný zmizení šakala z předního skla auta/časová posloupnost/typicky komediální honička v domě a další a další....Za mě prostě ne.

    • 13.4.2018  23:29

    Už když jsem poprvé slyšel o tom, že se chystá film, jsem byl dost zvědavej, protože zvládnout 5-10 minutový díly je pochopitelně něco uplně jinýho, než si vykasat rukávy a udělat rovnou celej film. Bohužel jsem si ale celou dobu připadal, že koukám na jednotlivý díly, který jsou na sebe prostě akorát naroubovaný (ne pořád, ne všude-občas ale jo a to mi kazí celkovej dojem). Kancelář Blaník mi k srdci extra nepřirostla, ale jsem za ni fakt rád a za jí podobný projekty taky-ať už jsou literární, nebo filmový formy, protože tohle je kurva to, co nás ještě pořád dělá svobodnejma. Tohle je to, že někdo sice píčuje, ale vždycky se najde člověk, co vidí věci tak, jak jsou a díky systému, kterej (naštěstí) ještě pořád máme, se na Tondu Blaníka a jemu podobný vocasy můžeme svobodně koukat a svobodně to tu chválit a nebo prasit v komentářích! Jak na Kanceláři, tak na Prezidentovi mi vadí přehnaný vulgarity, asi bych nečekal, že tohle někdy řeknu, protože nedávno mi někdo řek, že umim bejt sprostej jak hovado, ale tady mi to občas prostě tahalo uši-postě to na mě působilo uměle, nepřirozeně a nějak na sílu dotlačeně. Samozřejmě beru, že Tonda je hrubý zrno a lobbista a s ničim se nesere, ale...Oceňuju vtažení prezidentských kandidátů, asi nejvíc mě pobavil Topol a nejvíc wírd výraz nasadil Fischer.Bohužel tam tý interakce mohlo být víc. POZOR BROJLER. Zjevování Havla mě tu docela i pobaviloa akorát mi dokázalo, jak my Češi rádi myslíme na to, co bylo a pořád si to doma oprašujem, leštíme, ale už sereme na to, co je teď a že by věci mohly bejt třeba trochu jinak, kdybychom se furt tak zoufale nefixovali na budoucnost. Celej film ale zachránil Háva s Železnym, to bezkonkurenčně. Takže díky za to, ale na víc jak pěkný 3* to prostě nevyšroubuju.

    • 13.4.2018  23:16
    Fargo (1996)
    ****

    Pro mě osobně je tohle Fargo docela zklamáním a to ne z toho důvodu, že by bylo špatný, ono je v podstatě skvělý, ale na rovině skvělosti kolísá v porovnání s o dvacet let starším Fargem někde u úrovně "skvělý, ale překonaný". Něco tomu totiž chybí. A TO je to, co si vzali pozdější tvůrci k srdci a dotáhli příběh k dokonalosti. I tohle Fargo je sice chladný a nelítostný, lidi v něm jsou tak trochu exoti a projížděj jím veskrze samý šílenci. Nicméně atmosféra se nestane chladnou a děsivou jen proto, že je všude kolem sníh a krev. Já vim, že Coeni tu aplikovali svůj neocejchovatelnej styl humoru, kterej vlastně dopředu nikdy neavizujou a mam takovej pocit, že se tvářej, jakoby o něm nevěděli (podobně jako v Po přečtení spalte), ale tady mi to asi trochu vadí. Je mi jasný, že bych to porovnávat se seriálovym Fargem asi neměl, ale tam ta chemie prostě funguje. Navíc jsem zjistil, že na dost podobný motivy pracuje třetí série, tudíž se to porovnání dost nabízí. Na rozdíl od tý třetí série, tady postrádám nějaký informace navíc, jako třeba-proč jsou ty prachy pro Macyho tak důležitý, vždyť ve filmu to vypadá, že si žije dobře....POZOR BROJLER! Na motiv chtíče po penězích mě ale uplně rozsekala hláška Gundersonový, když s totálně zděšenym výrazem sdělila Stormareovi, že peníze nejsou všechno a pak se ho ještě zepatala, jestli o tom nevěděl...Tohle bylo skvělý. Ale zpět k tomu Macymu-tady by mě zajímalo, jestli vlastně chtěli Coeni říct, že stačí, aby byl člověk zhrzenej tim, že má někdo víc a tak to chtěl automaticky taky, tudíž vlastně nepotřebuje ani nějakej cíl, vyšší ospravedlnění, proč vlastně ty prachy chce a je jen hamižnej-a teda ochotnej riskovat, že se stane něco zlýho jeho nejbližším. Možná jde o ten pocit, že mam v okolí někoho úspěšnýho/bohatýho (bohatství nemusí nutně znamenat úspěch), kterej mi to dává náležitě sežrat (tady to byl pochopitelně tchán, kterej byl celou dobu na kopačku na solar). Když jsem sledoval Buscemiho, tak mě napadlo, že vlastně ani nevim, jestli jsem ho někdy viděl v lepší roli, než byla tahle, která by mu vyloženě sedla a nedělal ze sebe kašpara. Což mě přivádí k tomu, že chemie mezi zločineckym duem byla taky super a následnej výslech jejich dvou šlapek byl taky slušnej bizár, o to spíš, že ho vedla jedna z nejpodivnějších policajtek. Kásting teda výbornej-ať už Macy, kterej jako smolař, ňouma a pochcánek vypadá normálně, duo zločinců, nebo právě policajtka. Když nad tim tak přemítám (mezi 3 a 4), nevim, proč to vůbec dělám-možná proto, že si od toho přijdu odtrženej, jako kdyby to bylo vyprávěný z dálky a je to viděl přes takovej ten starej hnusnej v motelech používanej igelitovej závěs-neosobní a rozvleklej všude a přes to, když ho odsunete, máte vytopenou koupelnu. Nakonec to ale asi budou horší 4*.

    • 12.4.2018  23:20

    Jízda to teda určitě byla. Je jen hrozná škoda, že směr byl spíš klesající s občasnym tepovym záškubem. Mně osobně strašně vadí, když se takovej projekt není schopen vyčerpat a dost často vaří z vody. Tady voda vřela prakticky nonstop a bylo to znát. Herci mi přišli totálně nezúčastněný, jak když si odskočili od jiných projektů a jen někoho suplovali. POZOR BROJLER. Jsem ochoten přistoupit na hru, kde nám zmutujou/geneticky se modifikujou určitý organismy, nejsem už ale ochotnej sledovat totální nonsensy typu: Vlka nezničí ani raketovej nálet, obrněný transportéry, ale krokodýl mu ukousne hlavu jak když ji má z karamelu. Další věcí, která mi prostě vadí, a už jsem to psal u Player one, je totální žánrová disbalance celýho snímku. V jednu chvíli míříme na mladší diváky, pak až horrorově vraždící vakovlk likviduje elitní jednotku zabijáků v lese a najednou je tam střih na gorilu, co ukazuje prostředníček. Proč? Vždyť je to zbytečný. Proč to neudělat temný, aspoň trochu reálný a nápaditý? Jasně, efekty jsou skvělý, digi-bordel funguje. Krokodýl je takovou mikro godzillou a zvířata jsou prostě pěkně udělaný. O tom žádná. Ale podle mě stojí za prd i to, že se film opírá o Johnsona, kterej tu má svou klasickou roli nařvanýho týpka, jehož nic nezastaví a veškerý hlášky se nutně vztahujou k jeho tělesný konstituci a vzhledu. Nebaví mě divnosti jako, na americký vojenský základně je postranní ulička, kde můžu zlikvidovat vojáky a nikdo to nevidí, nebaví mě, že je hlavním hrdinům všechno tak moc ulehčený jen proto, aby už se moh rejža konečně vystříkat nad tim, jak bude vlk bourat budovy...Vlk!! Další, pro mě, nevydejchatelnou postavou je bratr z Energysu, kterej měl bejt asi komickou vsuvkou, ale byl spíš trapnýho charakteru. Tohle jsou prostě věci, který ten film bouraj, celý to pak působí necelistvě a člověku připadá, že o film vlastně nešlo, že šlo jen o to ukázat zvířata, co ničej město. Dilema mezi tři a dva pro mě vyřešil záběr, kdy gorila sežere jedinou osbu za celej filma a ta má nutně u sebe antidote. Prostě jedno velký WUT.

    • 12.4.2018  13:00

    Hele, ty vole, dyť je to Špílberg, to musí bejt přece dobrý, pome tomu dát pět hvězd, to se přece očekává, že tomu dáme pět hvězd, ty vole, dyť kdo tomu nedá pět hvězd je přeci kretén, sem slyšel a taky sem slyšel, že čim víc je film nekonvektní, nebo teda nějaká kondukce, vedení tepla, vole- to bylo spíš jako něco s hutnym, hutností, slátanina, né-pět hvězd určitě! Nejsem schopen říct, co jsem vlastně viděl, jestli bylo všem, kromě mě a Helmutka, dovoleno podívat se do "říše za zrcadlem", jestli těch 86 % je odrazem hodnocení lidí, který teda, na rozdíl od nás dvou, který viděli jen tu špičku ledovce, co čumí nad hladinou a ostentativně tam trčí-nic s ní nehne, viděli tu masu, která je pod vodou a je daleko větší, hutnější a prostě se nerozsype hned, když na ní posvítí slunce, nebo ji někdo pochčije. Fakt nevim. Já akorát vim, že kdybych v tom kině seděl sám, tak jsem usnul a kdybych si to pustil doma, tak bych se asi neovlád a udusil se igelitovym sáčkem. Můžu teda nabídnout jenom svůj zcela objektivní, nikoliv subjektivní, ale objektivní (jelikož tomu kurva rozumim) názor. KOmentáře typu "Spielberg si hraje a kdo si hraje nezlobí", nebo "smál jsem se až mi tekly slzy" apriory splachuju do hajzlu. Já se taky smál, ale ke konci už spíš zoufalstvím, to bych bral-ale to dotyční nepíšou. Ale teď už k samotnýmu filmu. Do první půlky, respektive do najití druhýho klíče, by se dalo říct, že to bylo dobrý, svěží, člověk se musel chvíli rozkoukat. Ono je to ve svý podstatě pěkně udělaný, nápaditý a ano- s odkazama. Ale co jako? Když se ráno vyseru, nechám to hovno plavat v záchodě, ale nechám za nim na stěně promítat Jurskej park, nebo hrát Duran Duran, bude to hovno lepší a ten,co po mně půjde, to přijme s nadšením? Láká mě odpověď: "Ale hovno." Myslim si, že to ale všem došlo. Takže vší tý svěžesti je dost akorát na lahvičku sava a jakmile se naplní, začnou mě pálit očia mam chuť to celý vylejt. Okamžik, kdy to celý vylejvám a to neodvratně a bez jakejchkoli výčitek, je chvíle, kdy se odhalí skutečný postavy a nahraděj, do tý doby, celkem dobrý avatary. Černoška s opičí tlamou mě nebavila, čínskej spratek byl spíš trapnej a ten třetí vocas jen do počtu. Do toho ta láv story mezi hlavníma degenerátama-věřil jsem jim to jako avatarům, jako lidem prostě ne. Sorry jako. Do toho mi vadilo fakt x pomůcek, přesmyček a oslích můstků, kterejma si Spielberg pomáhal, aby to celý slepil, bez nich by to byla totiž šílená slátanina bez hlavy a paty. Pak celá ta logika všemocný korporace, která ovládá všechno, ale školí ji kretének z krabice dva na dva s holkou, co vede odboj, přičemž je to prostě normální dylinka, který člověk ani ten její sick osud nemůže věřit. Tak tohle duo školí tucty analytiků, odborníků na vyhledávání a problematiku života velkýho tvůrce. Tihle dva, protože mládí, protože láska a protože osumdesátky, který nezažili, ale maj je zmáklý víc než ti, co v nich žili! Krutě mě sraly faux pussy typu: neschopnost nabořit dodávku řízenou šimpanzem pomocí vytuněný káry, neschopnost cvičený agentky přeprat dva malý debily a totální absence policie po celou dobu filmu. Ale nakonec, nakonec jich je tam jak much, zlí vykořisťovatelé stáhnou půlkya odcházejí v poutech. Proč ne? Ale dopředu musí být divákovi zřejmý, na co jde koukat, jestli na komedii, drama, parodii sebe sama, nebo něco mezi. Ale ne, že je to mix všeho a zároveň ničeho. Takže já prostě musim vytáhnout virtuální pěst a nacpat ji těmhle Playerům pěkně postaru do zadku a dát jenom dvě. Jak říká Helmutek, dvě nejsou ostuda! Tak se mi tu neposerte. Ale za mě, pochvala to teda taky není.

    • 28.3.2018  21:43
    Annihilation (2018)
    ****

    Pro mě osobně je modrý hodnocení takových filmů trochu překvapením (letos už podruhý - Bright taky dostal od místních kritiků pěkně přes pikaču), protože si myslim, že by se podobný věci měly cenit víc už i vzhledem k tomu, že vznikaj filmy jako je Prometheus, kterej je, v porovnání s Anihilací, prostě sračka. Až na konci filmu jsem si uvědomil, že celej film táhnou holky, že to vlastně není elitní četa vysekanejch husťáků, ale obyčejný ženský, se kterejma se život vůbec nesral a který si myslej, že nemaj co ztratit (což nemusí bejt nutně pravda). Už jenom tohle mi bylo sympatický. A o Portmonce nemá cenu debatovat, ta byla super. Od začátku je to našlapaný dost hutnou atmosférou a i to mystično je ve vzduchu cítit, tudíž se člověk v podstatě nenudí, ačkoliv tempo vyprávění není zrovna nejrychlejší. Celá ta myšlenka, ať už se mělo jednat o novej ekosystém, buhví odkud sem dotaženej, nebo třeba samostatnej organismus mimozemskýho charakteru, a nebo nějakou formu nemoci (rakoviny-dublující buňky, fagocytující potřebnej materiál k přerodu ku svýmu vzoru), nechala tvůrcům hodně otevřený vrátka a tak si mohli dost neomezeně vymýšlet a hrát. Jsem si ale skoro jistej, že na tohle téma si tu zafilosofuje Helmutek :-), takže to nechám spíš jemu. BOJLER: S odstupem času si řikám, že mohlo jít o hostitelskej organismus, jehož cílem bylo vymazat lidi a vylepšit zvířata, popřípadě udělat z lidí nový bytosti, nově smýšlející druh, kterej by nebyl třeba tolik invazivní...těch teorií bude asi dost. Naprosto mě dostal medvídek, kterej mi svojí roztomilostí a láskou k lidem připomněl Večerníček o Medvědích bratrech. Uplně jsem si doved představit záběr, kde dovádí Vence Chaloupka na louce a celý díl končí záběrem na tohohle medvěda, kterak si pochutnává na spodní čelisti našeho milovníka dravé zvěře. Co mě trochu zamrzelo, ale vlastně mi to ani tak moc nevadilo (rozhodně jsem se nepokusil sáhnout si na život, jak tomu dělám pokaždý, když si omylem sednu na ovladač a pustim Novu), že si tvůrci neodpustili doslovný vysvětlení zákona anihilace a následný kreace. Z frajerky udělali ohňostroj a celý to tak trochu přepískli. Ono stačila postupná přeměna v částice s následnou kreací hmoty, prostě to bylo moc doslovný. Jinak jsem ale spokojenej.

    • 21.3.2018  18:50
    Brickleberry (TV seriál) (2012)
    **

    Brickleberry je prostě taková nekonzistentní, nesprávně vulgární, přiblblá napodobenina SP, Family guy, Happy T-F atd. Od všeho si beru něco, ale chtěj bejt až moc pro dospělý, chtěj bejt až moc za čárou a tlačej na pilu přesně tam, kde by mohli ubrat. Samotnej nápad vůbec není špatnej, alkoholička vyhozená z Yellowstonu, kde se kradou piknikový koše-to je super nápad, jenomže tim nápadem to prostě končí. Nejsem typ člověka, co říká, že má rád černej humor, ale tohle už je trochu moc, nejsem ani typ člověka, co říká, že není homofob a pak se mu při prvních "kamnech" zježej chlupy v zátylku, mám rád fekální humor, inteligentní, i debilní humor (samozřejmě nejradši mam ten svůj), ale tohle mi prostě ftipný nepřijde. Ono vyměnit mimino za medvídka, kterej má ale uplně ten samej scénář jako všechny mimina v úspěšných seriálech, je trochu tristní, protože ten medvěd tu prostě nefunguje. Ona teda nefunguje většina ftipů. Hlavní strážce prostě není ničim zajímavej, až do teď by mě nenapadlo, že i animovaný postavičce musí její roli člověk věřit, tady nevěřim nikomu nic. Myslim si, že zlatej střed v tom, jak si dělat prdel z postižených, nemocných, jiných etnických skupin atp našli Family guy, člověk se zasměje, neurazí to a je to především prstě ftipný. Tady jsou to jen věty pronášený dabérama do prázdna, bez nějakýho zápalu, inovace...

    • 23.2.2018  22:24
    Cyberbully (TV film) (2015)
    **

    Co se nápadu týče, je to určitě zajímavý. Filmy, který se odehrávaj v jedný místnosti nutně podléhaj výkonu hlavního herce a tudíž jsou dost variabilní. Tady to špatný nebylo, ale celkově ten koncept, kdy je hysterická nána vydíraná tim, že někdo odhalí její nahou fotku, kde člověk nevidí ani bradavky, může pořádně fungovat snad jedině v zemi vzniku, protože třeba u nás by tohle měl každej u prdele. Další věcí je, že tim jablkem sváru je tragédie, která má docela strohý odůvodnění a prostě tomu všemu nejde uplně věřit, nebo to brát nějak vážně. Na druhou stranu si ale dokážu představit, jak se americká teen komunita freneticky klepe a v záškubech usíná s domněnkou, že by jejich společenskej status na střední gradoval z pozice "totální píča" na "fakt totální píča" a tudíž se asi dokážou do týhle story vžít. Třeba naprosto skvěle je tohle téma zpracovaný v konceptu Black mirror ve třetí serii... BOJLER! A dovětek...docela mi vadilo, jak se to tajemno, který bylo kolem toho, kdo to vlastně píše, změnilo jen v to, že píše nějakej pičus. A víc nic. Za mě nevyužitý.

    • 18.2.2018  22:52

    Něco takhle silnýho už jsem dlouho neviděl. Mistrně skrz děti a jejich nevinnost provedené tak, že se to člověku dostane až na dřeň kosti. Závěrečný minuty naprosto mrazivě bolestný, obzvlášť z matky zoufalství přímo čiší. Možná právě díky takovejmhle příběhům děti pochopí, co za hrůzy WW2 obsahovala. Ještě teď jsem z toho v prdeli. Oběma těm klukům klobouk dolu.

    • 18.2.2018  21:03

    Mně přijdou filmy, který se snažej vnutit nějakou uplně odlišnou představu o kultuře, náboženství a tak podobně v dobách, když je daná věc aktuální, úsměvný. O to spíš, že je to pak hned fláklý v nominacích na Oscara... Jenom v úvodu bych podotknul, že to, že je Kumail největší fanoušek Akt X a člověk nabývá z obsahu dojem, že se to kolem toho bude točit, je trochu nadsazený, jelikož to tam padne snad jednou u večeře a pak při seznamování s Emily. Ono by to nemuselo být vůbec blbý, kdyby to zas střihač neprospal a na celou práci se nevysral. Sledování 120 minut unylýho žvatlání a tlachání o tom, jak to má muslim v USA těžký by totiž uspalo i uspávače hadů. Ačkoliv je ale Kumail totálni břídil, neznaboh a lempl, kterej spí u kámoše na vodní matraci v místnosti bez skříně, před Brežněvem by se nemusel stydět, na zádech má z chlupů Monu Lisu a celkově je to prostě odpudivej ksicht, co by nedokázal sbalit ani spacák, frajerky se mu do postele jen hrnou. Je totiž strašně ftipnej a celej film je jakože poskládanej z uvěřitelných situací, situačních gaggů a podtextových fórků, neustále diváku před obličejem šermující umírněností civilizačně evolvnutýho islámu aplikovanýho v domáckym prostředí krásné a tolerantní USA, že by jeden zaplakal. Kdyby to byl nezávislej kraťas, tak oukej. Ale stejně jak loni O Teplym černochovi, no way.

    • 18.2.2018  20:50

    Brigsby je takovej malej klenot mezi filmama, který se nesnaží oslovit masu, ani konfrontovat okolí nějakými speciálními efekty. Jeho kouzlo tkví právě v jednoduchosti a nápaditosti, díky čemuž vyčnívá z řady výtvorů s podobnou tematikou. Přišlo mi naprosto skvěle vymyšlený celý to tikum, který "rodiče" pro Jamese vytvořili a ten nápad fixace kluka až do adultního věku na v podstatě debilní a infantilní postavičku medvěda Brigsbyho, jehož prostřednictvím ale Jamese asi učili a zprostředkovávali mu tak dokonalý vakuum, který bylo umocněný i výběrem místa pro schovávání se. Jelikož se právě tohle místo nacházelo v uplný prdeli, kde člověk, když měl štěstí, moh vidět maximálně tak hovno, nemohlo docházet k situacím, kdy by u dospívajícího kluka vyvolávaly okolní podněty nějaký otázky, který by se psychoušům nehodily do krámu. Vždycky mi přišlo krapet pošahaný, proč si takovýhle páry dítě prostě neadoptujou a musej ho nutně štípnout nějaký vzorný ekomatce, která zrovna rozebírá s Erikou, jestli je k životnímu prostředí šetrnější fialovej, nebo průsvitnej lak na nehty a na haranta, lidově řečeno, sere. Nicméně Jamesova adaptace na nově vzniklý podmínky je vcelku, co se žánru týče, zábavná, inovativně pojatá a neokoukaná. Trochu mi ale přišlo, že by se kluk, co 25 let žije v domnění, že existuje jenom jeden pořad a jeho sexuální idol váží 150 kg a měří 2 metry, je celej chlupatej a prostě je to kurva medvěd, musel prostě z toho všeho novýho zcvoknout...

    • 8.2.2018  21:31
    Lady Bird (2017)
    *

    Letošní nominace jsou pro mě teda z velký části spíš v kategorii Zlatá malina. Spolu s Vodní kokotinou, kde si žádná Ariel nemůže bejt jistá před kloakálním vyprzněním novodobě pojatym Hastrmanem, je tohle, aspoň pro mě, fakt totální dno. Natočit film o nejkritičtějším období dospívání mladý poťapaný holky, může znít asi i zajímavě, protože dnešní doba (jako každá jiná) si s sebou nese určitý úskalí a to hlavně, jste-li uplně dementní nána, vyrůstající v tradičně americky osobnostně předimenzovaný rodině, kde pravá ruka hajluje a levá hlásá komunismus a vychovává-li vás tradičně přepíčená matka s uťáplym fotříkem. Nicméně způsob, kterym je to tady podaný, je tak strašně nudnej a chvílema jen rádoby strhující, či překvapující, že dokáže spíš uspat, nebo člověku způsobit vykroucení krčních obratlů. Lady Bird je totiž přesně ten typ filmu, na kterej jsem se podíval včera večer a dneska už nevim, vo čem vlastně byl.

    • 8.2.2018  21:22
    Tvář vody (2017)
    *

    V týhle verzi Malý mořský víly pro dospělý nechápu jednu věc, ale to zcela zásadní. Proč to, kurva, del Toro vůbec točil? Nejenom, že je uspávací už samotná stopáž, ale on je celej příběh ještě tak prapodivně o ničem, že do teď nechápu, co jsem vlastně viděl. Principiálně rozumim tomu, že nemůžeš-li prznit někde v kaluži, či mokřadu čerstvě vylíhlý pulce, natočíš film o prznění...ani nevim, jak to nazvat. Vypadá to, jak kdyby Avatar připravil žábu o cudnost a plod pak donosila ňáká ještěrka. No a tohle je pak vlastně to jediný zajímavý na celym filmu. To, že si to nevidomá uklízečka rozdá s plazem, co umí vyhílovat kdejakej šrám a natržený mločí pysky, páč je tak trochu k tomu všemu ještě transportovanej na Zemi z časový linky, kde Gerald z Rivie usekává podobnejm vocasům, co jinýho, než vocasy, ještě celkem dávám, ale to, jak je to celý schovaný za něco rádoby většího, míněno rivalitu mezi Amíkama a Sovětama, to už nedávám, protože to působí strašně vykonstruovaně a uměle. Pokud to mělo bejt erekční kombo pro ochránce obojživelníků, feministky a celý jakože hrozně hluboce podtržený mezidruhovou láskou vybudovanou skrz vejce natvrdo, pak jsem se bránil, jak jsem mohl, ale někdo mi šprcku přes hlavu nakonec stejně přetáh, jelikož jsem si u toho připadal jak kokot. Asi jediný, co bych vyzdvihnul, by byl fakt skvělej kásting, páč tu vobludu hrál Franz dokonale!

    • 24.1.2018  23:04

    Tak tu máme další nominaci na zlatou sošku. Loňskej Moonlight vsadil na jistotu, čili zakomponoval homosexualitu a téma antirasismu, tudíž to bylo, jak se u nás na italský riviéře říká, jako strčit předpečeného krocana do trouby.Jsem teda dost zvědavej, jak si s něčim takovym, co tu teď před náma doslova stojí, poradí diváci. Já jenom doufám, že se tenhle snímek nedostane k typicky zahořklejm bigotům, kterým se orosí čelo pokaždý, když se řekne "radiátor". Byla by totiž škoda, aby něco takhle ryzího a čistýho, jako je právě Call me by your name, bylo nesmyslně shazovaný. Někdo to tu přirovnával ke Zkrocený hoře, to je ale mimo mísu, protože tam šlo o lásku zakázanou a společností nakonec tvrdě potrestanou. Tady jde o takový to michelangelovský jančení a pitvoření se u šálku espressa, zatímco krásně xantofylama vybarvený ovoce ozařujou sluneční paprsky a v pozadí zběsile a za líbezného zpěvu prcá ptactvo. Můžu říct, že je to celý brilantně nasnímaný a režisér jde od začátku tvrdě na věc ! Až mi z toho vyskočilo péro z gauče. Za bravurní pokládám i herecký výkony obou zúčastněných herců, je mi sice jasný, že v Hollywoodu je díra jako díra, ale stejně... Hammera si na první dobrou vybavim jako jednoho z MUŽŮ ze S.T.R.Ý.C.E. a teď se mi tu před očima prohání v minikraťasech a osahávaj si společně s Chalametem pytlíky....na rozdíl od kokotin, jako je KIng Cobra, kde je homosexualita vyjádřená prostřednictvím materiálního chtíče vykoupenym nechutnym obtesávánim ánusů, tady je zobrazená láska ve svý asi nejhezčí podobě. Ono samo prostředí nahrává ke vzniku něčeho takovýho. Všechno je vybraný dokonale. Itálie, roční období, 80.léta, bohémství, básně, umění, to všechno pak vhodně doplňuje to skotačení dvou kluků, který by Luis C. K. jistě okomentoval tak, že ačkoliv by tomu sám nevěřil, může člověka svojí sexuální aurou naplnit i něco takovýho. Na tom vztahu je ale primárně krásný to, že je krátkej a proto tak dobře funguje, Já si totiž uplně dovedu představit, jak by Hammer po čase zjistil, že mladej prdí ze spaní, má na ěci jinej názor a idylka by skončila, ale kombinace krátkýho časovýho intervalu, ve kterym se příběh odehrává a doby, do který je zasazenej, tvoří pro diváka naprosto věrohodnou příběhovou kostru, který snad nejde nic vytknout. Konec je pak opravdu, jak už někdo tady psal, devastující. Osobně jsem se přistih, že si přeju, aby ten americkej vocas odněkud vyskočil, třeba z toho krbu, do kterýho Chalamet čumí, roztočil ten vrtulník a šli si zařádit někam na louku do kopretin a hlavně byli šťastný. Scénáristi ale homosexuálům nepřejou a tak tyhle příběhy prostě šťastně nekončej. Možná, kdyby končily, nedostaly by ani tu nominaci. Je ale na místě vyzdvihnout orientační zmatenost mladýho Leonarda, který do celé věci tak trochu neuváženě zabrousil, aniž by věděl, jak z ní nakonec vybrousit, jak by řekl klasik. Film pak odkazoval na to, že ho to semlelo...Blbý skutečně je, že tady ten vztah vyčnívá i díky tomu, že je Hammer o poznání starší a vzbuzuje tak podvědomě ostražitost, kdy si našinec může říkat, že kluka zatáhnul do něčeho, co v něm ani nebylo. Kluk v celý svý neucelenosti, kdy mu pochopitelně stojí pipík z každýho obnaženýho těla potírajícího se broskví, nemusí být nutně homosexuál, natož se tak striktně definovat. Před Oliverem prožívá určitou vztahovou paralelu, která může bejt do uritý míry chápaná jako truc Oliverovi, truc tomu, že si ho nevšímá, byť on stojí o jeho pozornost. Jde o to, jestli to celý nevyznívá trochu jako stav, kdy si mladej důvěřivec najde mužskej vzor, staršího bratra, někoho, ke komu cítí náklonnost, která je pak tim druhym člověkem zcela uzmutá a přemodelovaná v něco, co v samotnym zrodu myšlenky souznění a přátelství ani být nemělo. Samozřejmě je tam řečeno, že kdo by neměl rád Olivera a že je Oliver sexy atd, což ve mně nahlodává myšlenku, že není všechno péro, který stojí. Pohopitelně to opravdu ale mohlo bejt i tak, že se dva mladý kluci našli a jelikož, co si budem povídat, to řezivo tam za moc nestálo, tak jim ani nic jinýho nezbylo.

    • 13.1.2018  23:11

    Celí Loganovic sedláci, co přes den chrchlaj soply do takový tý plechový vázy,respektive je do ní smrkaj (a pak se ozve cinknutí, jako když tam hodíte šutr, ale né, on to byl vlastně sopl vytaženej z paty) a přes noc naplánujou loupež, kterou by nenaplánovali ani kdyby jim přišel pomoct Clooney a na zádech přines Pitta (na zádech, protože ho zmrzačila Endží), mě teda vůbec nebavili. Co do komediálního žánru? Jednou jsem se zasmál, ale to si někdo prdnul nahlas na ulici a já si zrovna větral...Channing mě prakticky nebaví v jinym konceptu než je Jump street, protože se buď pokouší hrát moc, nebo na to zas sere uplně a ten výsledek je ve finále naprosto stejnej. Na mě tenhle film působí stejně jak Ritchieho Muži ze S.T.R.Ý.C.E., chtěl bych totiž mocičky moc, aby mě to bavilo, ale furt to jako nepřichází, no...a najednou je konec. Bum. Celkově by se dalo říct, že mi tak nějak vadily všechny postavy, mam-li bejt upřímnej. Mladý wejdra nemusim asi nikde a svojí nechutností si to u mě pohřbil už v tom nesympatickym dramátku o špatnym krmení dítěte (Hladová srdce) a následně to došperkoval v globálně přehajpovaný vesmírno-zoologicko-ufoní kokotince, kde má Černá perla turbo pohon a skáče Červíma dírama. Je mi jasný, že to na mě mělo působit nenásilně, jak se postupně kamínek po kamínku staví Babylonská věž a já měl pak asi koukat, že jak je pěkná ta věž, ale asi mi to nějak nesedlo. Tímto se omlouvám celý HELMUTKOVIC rodině, nechtěl jsem ranit vaše city. Snad mi nedomrvíte Jelena. One love.

    • 13.1.2018  22:55

    Salazarova pomsta je relativně zdařilej comeback Pirátů a zároveň jakž takž kvalitativní navázání na jedničku, kterou asi už nikdo nepřekoná. Na škodu je tu podle mě dýlka celýho snímku. První 3/4 hodinu mě to dost bavilo, tu další už jsem se začínal rejpat s většim zájmem v uchu a při poslední 3/4 hodině už mě to prostě strašnym způsobem sralo. Deppova životní role je asi právě trilkování tohohle pirátskýho retarda (nebo si ho s touhle rolí každej hned spojí), a tak se dalo čekat, že bude zas průměrně trylkovat do tý doby, než to nebude k posrání nudný. Jo, párkrát jsem se ňákýmu ftípku usmrk a otřel to pak samozřejmě do rukávu, ale vyloženě bych vyzdvihnul jen scénku při stínání hlavy a pak rozhovor o chovu oslů. Hraní si na rychle a zběsile na začátku mě teda ani trochu nenadchlo, protože mi už i v komedii, která se řadí do podsekce "chujovina" prostě přijde debilní, aby za sebou pár koní táhlo barák. Takže asi tak. Celá tahle šaráda je pak protkaná neustálym cestováním z Prdele A do Prdele B, kdy ale všichni zúčastnění i nezúčastnění vědí, kde je zrovna Jack Sparrow, jak kdyby existovalo jedno moře a mělo rozlohu 20 km2. Hodnotil bych to ale i přes zjevný píčoviny na 4*, ale jelikož jsem je dal prvnímu dílu a na pět teda fakt nebyl, musim tady hodnotit o hvězdu níž. Ono je to stejně každýmu u prdele, ale aspoň si to umim zdůvodnit. Howgh!

    • 13.1.2018  22:44
    Blue Ruin (2013)
    ****

    Když jsem psal o tom, že Green room je tlustej kluk,co žere chleba s marmeládou zalezlej někde v rohu a čeká jen na kopanec, nevěděl jsem, že tenhle malej hajzlík má taky bráchu, kterej je ještě nenápadnější, ale jakmile ho chcete nakopnout, zvedne se a jebne vám ten chleba pěkně do xichtu. Podobně vykreslenej je i hlavní hrdina Dwight, se kterym se vůbec život nesral a on se tomu moc nebránil. Po 15 minutách filmu ale dojde ke zlomu a Dwight, kterýmu zastřelil místní vocas a vožrala rodiče, protože se Dwightův tatík rád pelešil s jeho starou, se vydává na trestnou výpravu. Celý je to až komicky smutný? Netušim. Macon Blair totiž hraje extrémně nenuceně, pomstít se samozřejmě chce, ale umí hovno. Rozhodně neumí střílet, pořeže se i když listuje knížkou a je schopen udělat sám sobě obřízku při otvírání plechovky. Prostě typickej semletej lůzr, kterej ale cejtí, že je třeba zakročit tam, kde zákon selhal. No a jelikož jsem ho vykreslil jako totálního tatrmana, jako tatrman se i chová, například, když chce někoho zastřelit, tak nejdřív střelí omylem sebe. Je ale do toho svého modelu pomsty tak zaťatej, že pokračuje i přes výrazný kixy, který by se v běžnym filmu s Jackie Chanem nestaly a možná proto je to tak zajímavý, bezprostřední a místy i hodný zamyšlení.

    • 11.1.2018  23:17
    Green Room (2015)
    ***

    Green room je takovej ten nenápadnej obtloustlej chlapeček, kterej nikdy nemluví, jenom žere chleba s marmeládou a dobrosrdečně čeká, kdy si do něj někdo kopne, v tomhle případě, kdy si ho někdo zapne. Na to, že badžet nebyl nic moc a v´ětšinovej asi padnul na Profesora X, jde o solidní podívanou. Už samotnej námět "nácci vs pankáči" je tak nějak za rypák chytlavej. Navíc je to plný relativně neznámejch tváří, z kterých bych chtěl trochu vyhajpovat mladýho Joe Cola. Ten mě totiž nedávno docela ani moc ne tak určitě nadchnul ve čtrtý serii Black Mirror a to konkrétně v epizodě Hang the DJ, tudíž jsem si ho tu víc všímal. Popravdě by asi stálo za to si před tim filmem prohnat nosní dutinou gram peří, aby se do toho člověk dokázal víc vcucnout, ale asi, kromě nějakejch menších zaškobrtnutí a určitý akční plochosti, nemůžu nic moc vytknout. Má to svý momenty, kdy se člověk vyloženě zhnusením lekne, má to svý chyby, má to svý mouchy, ale v globálu se dá říct, že atmosférově jsem dlouho nic takhle specifickýho neviděl.

    • 11.1.2018  12:39
    Aréna Jaromíra Soukupa (TV pořad) (2017)
    odpad!

    Soukup je celkově bizarní človíček s patologickou potřebou pojmenovat každej svůj pořad po sobě, aby si každej zapamatoval, že se jmenuje Jarda a né třeba Matouš. V mládí ho totiž šikanovali a řikali mu Jaryne, Jarýnku. Malej Jarýnek měl sen. Sen, ve kterym vede nejhorší televizní stanici, která nemůže konkurovat ani tureckejm telenovelám vysílanejm v ženských věznicích v Turkmenistánu. Měl se, ve kterym je generální ředitel této stanice, kde se obklopí lidmi smýšlejícími stejně jako on budou tvořit. Budou inovovat. Přinesou na svět něco nového. Kvůli tomu taky vznikly pořady jako Instinkty Jaromíra Soukupa, Aréna Jaromíra Soukupa, Obřízka Jaromíra Soukupa a Diletant Jaromír Soukup přikuluje. Do značné míry mu konkuruje Honzík Musilovic, který jakožto fundovaný odborník ve sféře vztahů dokáže rozlousknout jakýkoli rodinný nešvar, či problém, musí často vystavit na odiv svou homosexualitu a proto občas profesionálně reaguje ve stylu: "Aby ti homosexuál nedal přes držku." Tím si dokáže, že je ve studiu plném herců a lopat největší macho, zastrčí si péro zpátky do poklopce, pochčije jeden dva hydranty a jde si domu lehnout. Podobně to má takhle Jaromír Soukup. Ve své aréně zpovídá lidi, kterým šermuje před očima rukama, mnohdy bez smyslu či návaznosti odbíhá, nebo přebíhá mezi tématy. Během odpovídání hosta leze do diváků, překračuje paní Růženu, která se chce zeptat na to, co prezidentský kandidát udělá s tím, že jim loni někdo postřelil ve chlívku prase a pak se zase vrací, aby dál šermoval rukama a chrlil nesmysly. Dost často vás třeba zaskočí dotazem jako: "Slyšel jsem, že vám na škole nešel tělocvik, ukažte nám tady kotrmelec, ať víme, že to není pravda." Další věcí je, že lidi, kteří maj to výsostné právo se do Arény Jaromíra Soukupa dostat musí projít složitým výběrem, který mnohdy není zrovna úplně jednoduchý. Prvním úkolem bývá, že vám Jaromír Soukup hodí míček, pokud míček nechytnete, jste přijati jako diváci. Pokud se stane, že míček nechytne více lidí a hrozí, že by se Aréna Jaromíra Soukupa náhodou přeplnila a hodnota inteligenčního kvocientu by mohla náhodou atakovat hranici "průměrný retard", položí vám Jaromír Soukup ve své Aréně Jaromíra Soukupa jednoduchou otázku:"Máte před sebou polévku, vidličku a polévkovou lžíci, jaký postup zvolíte k tomu, abyste zdárně snědli polévku?" Pokud odpovíte, že si polévku vylijete do klína, odkud ji sníte vidličkou a lžící půjdete odvolit Zemana, máte místo v první řadě.

    • 11.1.2018  12:21

    Kombo Brosnana a Jackie Chana nemůže zklamat. Trochu mě teda mrzelo, že byla postava Brosnana bez koulí a nedošlo k nějaký samotný fyzický konfrontaci, ale co. Přišlo mi to jako návrat ke kořenům, kdy nás dějová linka nemusí až tak zajímat, místy může jednání postav působit až komicky (aspoň pro mě), ale jde především o pomstu, akci, pár rozkoplejch tlam a vymlácených zubů, a tak na to ostatní sere pes. Ono ze začátku fakt jednání Jackieho komicky působí, protože s tou svojí jedinou větou "Give me the names" a čínskym přízvukem prostě působí jak thajskej prodejce pečenejch morčat, co vám takhle jedno strčí do kapsy a pak za váma celej den chodí a chce po vás prachy "give me money". Druhotně pak ale Chan připomínal stánkaře v tržnici, kde vám teda nestrčej do kapsy morče, ale vystřelovací kudlu se slovy "vacet korun, to dobrý". Každopádně jsem byl rád, že je ten film zaměřenej taky na něco jinýho než na islámskej terorismus, tady byla vzpomenutá Pravá IRA, což je taky soubor miláčků a i díky tomu pak filmy s podobnou tematikou nepůsoběj tak jednolitě. Na starý časy dal Jackie vzpomenout ve fajtu v lese s mladym vojákem, za což jsem byl rád. Celkově to byl příjemnej pokuk.

    • 11.1.2018  12:10
    Temná věž (2017)
    ***

    Jediný, co mi na tom vyloženě vadilo a podle mě to zároveň strašně posílá hodnocení směrem do opičí prdele, je fakt, že ten film byl prostě strašně krátkej. Normálně bych zkracování zbytečnýho plácání kolem kvitoval a byl rád, že se ještě stihnu kouknout na něco jinýho, tady mě to ale vyloženě sralo. Je škoda, že byl asi veškerej rozpočet vyplacenej na herce a už nezbylo minutáž, ale tady tomu ta dýlka prostě dělá medvědí službu. Celej příběh je proto hrozně zkratkovitej, člověk si na jednotlivý postavy nestihne ani zvyknout a už, dejme tomu, chcípnou, nebo je vojede pes a ony chcípnou. Prostě chcípnou tak jako tak. Přitom by to mohlo bejt tak skvělý. Všechny postavy jsou v podstatě sympatický a role jim sednou jak prdel na hrnec. Navzdory tomu je právě ta vejš zmiňovaná poloha ve stylu "pojďme diváka vojebat, on to nepozná" pro samotnej film zničující. Třeba budování vztahu mezi klukem a Pistolníkem proběhlo ve stylu: "Nemam tě rád, baví mě se courat pustinou, klidně zdechni" Střih. "Nezáleží mi na ničem jinym, než na tom, jestli ten kluk přežije." Což je pochopitelně na hovno, protože má pak člověk pocit, že z něj dělaj kokota. 20 minut navíc a 4* to mělo určitě.

    • 10.1.2018  21:54

    Na rozdíl od labilního příběhu na téma "Jak se stát v příštím životě korýšem", se tentokrát Lanthimos vykasal labilním příběhem na téma "Jak si co nejvíc dokurvit život". Celej děj se točí prakticky kolem kritiky buržoazie a jakéhosi farizejství, kdy si smetánka myslí, že nemusí nýst odpovědnost za svý činny (něco jako Hannig). Celou dobu jsem z toho cejtil motiv trestu zprostředkovanýho vyšší silou, kterýmu se člověk nemůže bránit, ačkoliv má v rukách (teoreticky) všechny dostupný prostředky, v tomhle případě profesní-vědomostní, finanční a známostní. Farrel by skvěle zahrál i umírajícího psa v útulku a tudíž není cejtit žádná prvoplánovitost, nebo pozérství. Příběh se skvěle nastartuje od začátku, děti jsou správně bezemoční a zároveň zvláštní, citově odumřelá, v anestezii si holdující Kidmanka je taky bezchybná a člověk jenom čeká, kdy se konečně vyrovná miska vah spravedlnosti, kdy Farrell projde tim svým očistcem a zaplatí daň za svý činy...jenže na každou svini se vaří voda, a tak se ždíme dál a dál, až už si jeden přeje, aby to skončilo. Neskončí. Konec už je pak solidním dovětkem k podkreslení atmosféry, kterej fakt kvituju. Celý to je prostě správně temný, chladný, podaný zostra ve stylu "pojďme jim ten novej koberec z pandí kůže pěkně pochcat". Humr ne. Jelen jo.

    • 30.12.2017  23:06
    Bright (2017)
    ****

    Ta představa, že projíždí černoch Comptonem, nebo třeba Brooklynem a bojí se, jestli nepotká pošahanýho orca, nebo snad blbě nezabočí do uličky, kde tihle rozkošní sympaťáci hrajou kostky, akorát maj místo kostek lidský hlavy, je celkem komická už sama o sobě. Do toho se přidá buržoazie elfů, jejichž hovno pochopitelně nesmrdí a uprostřed tak nějak balancujou lidi. Co by se mohlo posrat? Klasickou zápletkou je honba za předmětem symbolizujícím neomezenou moc, kterou chce logicky dostat každej tacoc oblizující Esteban, hroznovou sodu pocucávající Jamal a prostě uplně každý zviřátko z tohohle, moderním exodem, nedotčenýho světa. Celý je to slušně nabitý akcí, hláškama, rvačkama a prostě celkově je to podle mýho slušná honba za kouzelnou hůlkou. Sám bych na něco takovýho rád koukal v seriálový podobě.

    • 30.12.2017  22:53

    Z mýho pohledu je It comes at night v modrejch barvách uplně nepochopitelně. Možná chybí zamyšlení nad tim, co vlastně jsme to viděli... Když si vezmu, že tady někdo srovnává Survivalistu, kterej byl ve větším měřítku o mytí podpaží a obdělávání zahrádky zprvu zeleninový, pak už tý pubický v jakymsi postapo světě, kde jeden ani nevěděl, jestli už jako Vondráčková všechny zažalovala a oni pak hromadně spáchali sebevraždu, nebo jestli Zeman třeba nepřiznal, že mu s cukrovkou odešla i soudnost, načež by zas všichni spáchali sebevraždu...a nebo, co se to kurva vlastně stalo. To mě třeba strašně chcalo. Tady to explicitně vyjádřený sice taky není, ale dovolim si odhadovat, že kdejakou lopatu napadne, že jde o nějaký virus, či nebezpečný agens. Každopádně Edgerton předvádí skvělej výkon, ve svý multi kulti rodině herecky vyčnívá, barák je prostě správně creepy a snový, předpokládám, flashbacky v podobě vzpomínek na hrátky s dědečkem věru nádherně dokreslují celou atmosféru. Nakonci přichází klasický dilema - zabít, nebo nechat žít/ moje, nebo tvoje rodina, aneb silnější a v tomhle případě především zdravější pes mrdá! Dá se v tom najít i takovej ten červík, co rád hlodá a podsouvá myšlenky typu, kdo to vlastně dojebal, co to řádí v okolí, proč se to všechno děje....je pravda, že né na všechno dostane našinec odpověď. Zas na druhou stranu si troufám tvrdit, že to nebylo tak úplně samotným účelem, ten byl asi trochu jinej.

    • 18.11.2017  23:09
    Shameless (TV seriál) (2011)
    odpad!

    Něco tak strašně dementního jsem neviděl od tý doby, co Míla Rozner vylez za řečnickej pultík a směle se pustil do odbiri-odbir-odbiro-kritizování všeho živého. Chápu, že teens komunita, která po večerech sleduje Fifty šejdz, za svůj životní vzor považuje Patizona, na zahradě si hraje na Upíří deníky a ráno zásadně defekuje za zvuků znělky Gilmorek, tenhle blemc považuje za vrchol ftipu, ale mně to prostě nedá a musim jim to celý pochcat. Není totiž nic víc kůl, než když je každej díl seriálu postavenej na dvou myšlenkách: 1) plácání nesmyslů, 2)prcání. Bavěj se takhle dvě prvačky na učňáku v oboru "bourač-řezník: "Pamatuješ, jak ta holka vykouřila pod stolem Lipa, to bylo hustý!!" zajíká se korpulentní Marie a cpe si do krku kus bůčku, co si přinesla z domu v alobalu. "Ne, daleko víc hustější bylo, jak ta holka pak vykouřila jeho bráchu a její máma na to koukala a...." musí se nadechnout Věrka, které není standardně na takovou porci plnou sexu zvyklá, a tak si dává načas, aby strávila jak vinnou klobásu, tak i celý zážitek, který si teď znovu mlsně přehrává v hlavě, "....a pak je nachytal její táta a honil je po celym baráku, to bylo prstě boží, ty wogo!" Holky se tetelí blahem, představují si, jak je takhle nahání nějaký z právě bouraných kanců, jelikož u příslušníků mužské rasy to dávno vzdaly, protože jak jim řikaj mámy: "Chlapům de jen vo jedno a tobě pak zustane harant na krku." Jejich rozmluvu ale slyšela vedoucí směny Růžena, náhodou velká fanynka všech sérií Shameless (doma má hrnek s oficiálním logem a na fejsbuku lajkuje všechno, co jejich fanpejdž sdílí), která se zhlídla v hlavním protagonistovi a dělá vše proto, aby se mu podobala a zároveň dělala čest svému povolání, čili nemyje se a smrdí jako prase. Růžena se tedy se svým zvučným "Víte hovno, krávy." dostává ke slovu a prskajíc popisuje svou nejoblíbenější scénu, kde je výše zmiňovaný bezďák a vzorný otec šesti věčně nemytých harantů, nucen k penetraci vlastního ánu dildem obřích rozměrů. Růžena se při té vzpomínce celá roztřese, až zastaví porážkovou linku. Dívky vesele chrochtají, poněvadž tahle scéna je "aky upe best" a nejvíc je, jak si pak musí sednout na polštářek, protože ho vlastně ten zadek bolí, že jo....Po zmínění této scénky se dámy dávají do hurónského smíchu, hýkají, zalykají se a jestli se nezadusily, nebo nesežraly, tak se smějí dodnes. Co říct na závěr....je smutný, že maj takovýhle lejna podporu a dál se točej. Jak moudře praví Applique ve své knize Umění mrdati: "Kunda bez pysků, je jen díra do prdele, milý synovče."

<< předchozí 1 2 3 4 6 9 11
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace