Recenze (138)
Orphan (2009)
Tento typ filmů mi zrovna nepřirostl k srdci, ale tady jsem se nenudil a herecké výkony byly výborné.....
Valčík s Bašírem (2008)
Naprosto výborná sonda do izraelské duše a otevření jiného pohledu na události. Skvělá hebrejština a jsem rád, že Folman nezvolil angličtinu, podmanivé animace, snový (halucinační) přízrak.......
Avatar: Legenda o Aangovi (2005) (seriál)
tak tady jsem se skvěle bavil, humor, akce, a přitom ten děj není tak složitý.......
Žert (1968)
Tento film mi dlouhou dobu unikal - nakonec jsme se setkali a já byl velmi potěšen, obsahem (který jsem již znal z románu) a hereckým výkonem Josefa Somra. Bezpáteřní Zemánek (Munzar) je typickým příkladem polistopadového človíčka, který se měl dobře za všech režimů.....
Nouzový východ (2008)
Vynikající, dvojice přesahuje mnohonásobně své první setkání a nebylo težké jim vše uvěřit.
Opičí král (1986) (seriál)
Naprosto úžasný úlet, který si buď zamilujete, nebo můžete ohodnotit i dokonce jako odpad. Myslím,že jsem tento seriál poprvé uviděl ještě na již zaniklé stanici OK3. Začínal jsem s tréninkem Jiu-jitsu a toto bylo dobrým zpestřením zejména po tréninku napodobováním opičákova: Aaaah Písku, Čuníku, Tripitako....... Nenapodobitelný smích podkoního a Velkého světce rovnému Nebi Sun Wu Kunga, neskutečně jednoduché masky, tykvoví démovi, démon Ohniváček a scénka se sloupy a motolicí, scénka s močí a spousta jiných.
Transformers: Pomsta poražených (2009)
drahá nabubřelost, táhlé záběry opěvující sílu armády a vyvolávající pocit sounáležitosti a patriotismu ve smyslu my jim přece nakopeme prdel. Infantilní maminka která nedopustí aby její synáček vyletěl z hnízda...., těch šílených scén tam byla spousta a inspirace jinými filmy mě také nepotěšila - Indiana Jones, Gremlins, Matrix. Příběh Padlého (poražení a ještě v plurálu mi nepřijde jako vhodný překlad pro Fallen, který spíše evokuje biblický příběh) také není originální.
Most Hated Family in America, The (2007) (TV film)
Okovy malé komunity čítající asi sedmdesát věřících dopadnou na každého diváka. Konec světa se přece již blíží tak proč se vdávat........
District 9 (2009)
Nechce se mi věřit, že tento film se řadí mezi 200 nejlépe hodnocených filmů. Téma je vynikající,daleko hlubší než se může jevit - alegorie, která se dá převést i bez mimozemštanů, bohužel zpracování, převážně první poloviny filmu mě hodně odrazuje od kladnějšího hodnocení. Sharito Copley a jeho "nehereckost", přihlouplý úsměv a drásající angličtina....., hlavní scéna trochu připomínající Transformers a poslední díl Matrixu je velmi vydařená.
Štěstí na dosah (2006)
San Francisko osmdesátých let, ulice, lidi, zcela autentické záběry, které nanarušují průběh filmu, ale vytvářejí dokonalou kulisu. Vysmáté tváře chodců, které se vyhýbají ležícímu na ulici (nebo bezdomovci). Rubikova kostka, která vše spustí a člověk si už řekne, že se vše konečně prolomí k lepšímu když v zápětí následuje pád a za ním další..... Will Smith, který podal skvělý výkon, se dotýká mýtu americké společnosti o naplnění snu, rovných příležitostech a práva na štěstí, které je zakotveno v ústavě.