Poslední recenze (81)
Pět let (2022) (seriál)
Skvěle zahrané i zrežírované. Jsem rád, že ústřední dvojici (a vlastně i většinu ostatních rolí) hráli mladí, neokoukaní herci. Známým tvářím bych to tak nesežral. Sice pomalejší rozjezd, ale od druhé půle už jsem hltal každý díl s nadšením a plný emocí. Zprvu jsem stál jednoznačně na straně Davida, ale po vyobrazení té osudové noci jsem se dokázal dost dobře vžít i do pocitů Terezy. Konec mě rozsekal úplně. V současném marasmu české tvorby opravdu skvělý počin. Pana režiséra i herce/herečku si značím a moc jim do budoucna fandím. Jo a ještě bych rád vypíchl i výtečný zvuk a kameru.
Helios (2020) (TV film)
Neuvěřitelně poutavý a informacemi našlapaný dokument.
Národ sobě - kultura tobě (2021) (koncert)
Mockrát děkuji všem co se podíleli na vzniku toho velice neobvyklého počinu. Čekal jsem klasickou televizní mainstreamovou nudu a dočkal se vrchovaté nadílky alternativní multižánrové show se špičkovým zvukem v naprosto profesionálním provedení, a to vše naživo. Některá nezvyklá spojení by měla rovnou vydat vlastní desku. Moderátoři naprosto v pohodě, nestali si nikterak rušivým elementem, skeče byly krátké a mezi jednotlivými vystoupeními byly jen poměrně krátké prodlevy. Za mě top: Nafrněná (mám malinko podezření, že to nebylo tak úplně naživo - bez odposlechů, navíc s prostřihy z různých částí Národního divadla...), Poláková & Bárta, Brzobohatý & Ruml, PSH & baleťáci, 7krát3 & Korn & Pivec, Šporcl & Jaro Cossiga, Clarinet Factory & Lacová, Lenka Dusilová a hodně překvapivě Cristovao & Komenda. Morcheeba byla už jen třešnička na několikapatrovém dortu.