Recenze (15)
Shoky & Morthy: Poslední velká akce (2021)
Ta rádoby Slovenka trhá uši.. proč?! Kozub & Štáfek <3
Černé zrcadlo - Černé muzeum (2017) (epizoda)
Monkey needs a hug!
Escobar (2017)
Pokud vás Pablův příběh zajímá, doporučuji spíše seriál Narcos. Escobar je v podstatě rychlá alternativa, do dvou hodin to všechno ale nacpat spíš nelze. Třetí hvězdička za Penélope, na kterou se hezky koukalo i přes pár afektovaných scén.
Soukromý vesmír (2011)
To, co je na fotkách, to si člověk vzpomene. Ale to co nevidí, to je ztracený.
Tohle jsme my (2016) (seriál)
Dojemná vztahová skládanka jedné (ne)dokonalé rodiny, postupně se odkrývají jednotlivé dílky, minulost se prolíná s přítomností a všechno do sebe krásně zapadá. Na tento seriál ale musí být nálada. V každém druhém ne-li v každém díle (obzvlášť v druhé sérii) jsou totiž slzy, hodně slz - dost možná i vašich.
Zmenšování (2017)
První třetina měla potenciál, nápad supr. Pak to šlo od desíti k pěti, soundtrack totálně mimo, a ke konci už to byla jenom jedna velká s*ačka. "What kind of fuck you give me?"... Jedna hvězda za Christopha Waltze.
Svět podle Daliborka (2017)
Je mi smutno...
Cizinec ve vlaku (2018)
Srandovní záležitost. Zhruba v polovině se z docela OK filmu stane totální slátanina, ale je to super slátanina, která udržela moji pozornost, dokonce je to i přes některé WTF scény napínavé až do konce. Smála jsem se, hodně. To asi nebyl původní záměr, ale za mě supr.
Love (2015)
Tenhle film mě pokaždé přesvědčí o tom, jak je skvělý!! Poněkud ostřejší vztahové pornodrama připomínající fakt, že některé věci nelze vrátit, a že se za chyby platí.
Proč právě on? (2016)
Keegan-Michael Key nezklamal, za něj dávám třetí hvězdu. Jinak ale spíš bída, především teda druhá půlka filmu a hlavně závěrečná scéna s vrtulníkem. Do kina už bych znovu nešla.