Recenze (1 139)
V kruhu koruny - Jindřich VI. (1. díl) (2016) (epizoda)
Sophia Okonedo tam nesedí jak věkově tak typově. Škoda jen, že Maxine Peake hrála už v Jindřichovi IV.
Akta X (1993) (seriál)
V 90. letech shlédnuty myslím 3 řady a pak finito. Celkově mám ze seriálu po těch letech pocit asi takový jako zde popisuje "DaViD´82", ale nehodlám jej kvůli tomu sledovat znovu a podle toho hlasovat. Tudíž dávám pocitové celkové 4 hvězdy.
Brief Encounters (2016) (seriál)
Souhlasím s Bartecou + to má britský humor, který našim seriálům tak zoufale schází.
Doktorka Fosterová (2015) (seriál)
1. sezóna První dva díly skvělé, pak to má klesající tendenci. Ano poslední díl je velmi odbytý. Pro Suranne Jones zasloužená BAFTA. 2.sezóna - opačný dojem, tedy gradující úroveň. Doporučuji jako povinnou četbu pro rodiče.
Řidič slečny Daisy (1989)
Klasický oscarový kus, se všemi klady i zápory.
Kommissarie Winter (2010) (seriál)
Epizoda č. 1 - Vänaste land - 75%, epizoda č.2 - Rum nummer 10 - 65%, epizoda č.3 - 80%.
Poldark - Epizoda 6 (2016) (epizoda)
Jeden problém - dámy na přelomu 18. a 19. století asi na plastice nebyly. :-)
Legion (2017) (seriál)
Celkově trošičku lepší 4 hvězdičky. Druhá polovina zdařilejší, prostě musíte přečkat první dva díly, které by mohly odradit. Slabších a natahovaných chvilek je celkem málo, tak vám těch osm dílů uteče. A vizuálně paráda.
Osudová láska Jany Eyrové (2006) (seriál)
Velmi dobré, nadprůměrné.
Viktorie (2016) (seriál)
1. série: První tři díly velmi velmi slabé, až s příchodem Alberta na scénu to celé jako "kostýmní historizující romatická knihovna" oživlo. Jako zdroj nějaké historie Ostrovů to samozřejmě nemůže nikdo rozumný brát vážně. Celkově velmi slabé 4 hvězdičky - 73%, 2.série pokračuje v nastoupeném, jen těch slabých prázdných chvilek je víc - celkově 70%/Update 2019 3. série: a jak to často bývá stala se z toho prázdná navoněná sračka - 40%