Recenze (1 139)
Vytoč mého agenta (2024) (seriál)
Další zpackaný původní koncept, tentokrát francouzská předloha Chci mluvit se svým agentem! (seriál) (2015) , kterou naopak rozhodně doporučuji - existují české autorské fanouškovské titulky.
Anatomie pádu (2023)
Taková klasická rádoby psychologická frantíkovská slátanina.
Barbie (2023)
Za těch pár minut někde okolo 70% stopáže hvězdičku nedám. Holky vy vážně nevidíte, že tohle je totálně antifeministická věc?
Blue Lights (2023) (seriál)
Určitě doporučuji. Nic převratného, ale je to svěže napsané a natočené, včetně castingu. Bohužel v ČR hůře dostupné a slovenské amatérské titulky na titulky.com jsou psané v nějakém nářečí, hádám, že autor bude původem někde ze severu nebo východu Slovenska.
Bono a The Edge: A Sort of Homecoming s Davem Lettermanem (2023)
Nejde o koncertní film a nevím, zda tohle dokáže zaujmout někoho, kdo hudbu U2 nezná. Jako téměř vše co má něco společného s Bonem a jeho partou to obsahuje prvky duality, jak je také otevřeně přiznáno v dokumentu. Je to současně další podpůrné promo související s knihou, 4CD a koncertním turném Bona, ale současně i poodhaluje všechny tři protagonisty. Je to nový film, ale současně obsahuje odhadem 30% sestříhaných starých záběrů. Je to film o U2, ale vlastně není o U2. Je to o písních, ale vlastně tam žádná nezazní celá. Mohl bych pokračovat...
Bosch: Odkaz - Série 2 (2023) (série)
Trapné a ubohé, zejména po stránce scénáristické a herecké.
Bratři (2023)
On vlastně ten výsledek na Lvech (pouze jeden za film) odpovídá. Herectví normální, ale nic co by vás zvedlo, scénář nedynamický, střih ve druhé polovině nějaký divný (neumím to pojmenovat), kamera s několika záběry do krajiny 21.století, kostýmy slabé, zvuk velmi špatný, kdy některým postavám není opakovaně rozumět. Není se zaco stydět, na české poměry nadprůměr. Nicméně když si to teď po sobě čtu, tak vlastně ani toho hlavního Lva za film jako celek dostat neměl.
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Jedno velké filmové utrpení.
Jak mít sex (2023)
Byl to Paddy nebo ne?
Jeden život (2023)
Výborné zpracování tématu. Ve srovnání s Anthropoid (2016) může sloužit i jako výukový materiál jak něco dělat a něco nedělat.