Recenze (1 139)
Krakonoš a lyžníci (1980)
Tenhle film mi jako dítěti nic neříkal a to jsem dětství prožil na Šumavě, se spoustou sněhu a lyžováním. Ocenil jsem až mnohem později.
Star Trek: Picard (2020) (seriál)
1. sezóna - jako celek na hranici odpadu a 1 hvězdy, možná některé epizody stály za 1 nebo 2 hvězdičky. /2. sezóna - - okolnosti mi vnutily sledování - beze změny, škoda slov i času, tupé studiové dialogy a vyprávění nadále pokračuje. Hlava mi nebere jak může tomuhle někdo dát 4 nebo 5 hvězdiček. Je to sračka po všech stránkách, herecké výkony přímo zoufalé - zejména Michelle Hurd jako Raffi je k nekoukání, trapná a neustále přehrávající./Update 2023 - 3.sezóna - může být, tohle je už něco jiného, digitálně vylepšený standard starých řad - 75%.
Cobra Kai (2018) (seriál)
1. sezóna - 80% - no na prdel z toho nepadnu. /2. sezóna - 40% - tohle nemůže nikomu nic dát, prázdné, místy trapné, vykrádá samo sebe. /3. sezóna - 60%/ 4. sezóna - 15%/ 5. sezóna - 25% s prstem na ovladači.
Cobra Kai - Série 2 (2019) (série)
Asi jsem viděl něco jiného než většina z vás. Předvídatelná nuda a vykrádání sama sebe.
Útěk z vězení v Dannemoře (2018) (seriál)
Lidičky tohle za 5 hvězd není ani omylem. Poctivé čtyři, nic víc, nic míň. A pokud jde o 6 díl, tak tohle za twist rozhodně nepovažuji, jde o jednoznačný scénáristický a produkční kalkul, protože kdyby s tímhle přišli dřív...Je to stejný kalkul jako herecké obsazení a popis charakteru hlavních mužských postav během prvních pěti dílů.
Nevěstky (2017) (seriál)
1. sezóna relativně slušná, ale pak to jde z kopce dolů. 75%/60%/30%
Slečna Scarletová a Vévoda (2020) (seriál)
Bezduché, prázdné a nudné vyprávění.
1883 (2021) (seriál)
Není to dokonalé, místy až moc žvanivé samoúčelné filosofie a náběhu na červenou knihovnu. Ale když si vzpomenu čemu všemu jsem dal 4 hvězdy tak bych možná mohl dát i pět nevím... - 89%.
Maktub (2017)
Oddechovka, ale 4 hvězdičky ani náhodou. Prostě 3+.
Síla psa (2021)
Skvělá alkoholička Kirsten Dunst (hlava mi nebere proč nebyla alespoň nominovaná na BAFTU), jinak bych dal jen jednu hvězdu. Ostatní, jak kamera, scénář a hudba - vylhané nebo vysněné. Nejvíc ze všeho je vylhaný přerod "vztahu" "despotického majitele ranče" a nevlastního synovce.