Recenze (1 139)
K zemi hleď! (2021)
Velmi dobré. A recenze pod ním ideální jako studijní materiál pro sociology a psychiatry.
Služka (2021) (seriál)
Celkem velmi slušné, až slabší na díly 6 a 7, naopak výborně ztvárněná deprese v 9 díle. Nicméně není to dotažené, zejména ten alkoholismus.
Velká hra (2017)
Brutálně nudné a jednohlasně užvaněné.
Mezi zdmi (2008)
Stojí za shlédnutí. Vynikající české titulky.
Pěreval Ďatlova (2020) (seriál)
První tři díly velmi velmi slušné, ale pak každý díl horší a horší, a končil jsem s prstem na převíjení vpřed. A to prosím neřeším, že se nikomu v té zimě nekouří od pusy, že prostor uvnitř stanu se tváří jako šapitó apod. Přitom herecky obecně opravdu velmi dobré.
Sorjonen: Krvavé poselství (2021)
Už dlouho jsem neviděl tak trapnou a ubohou severskou "detektivku". Lidi nejste soudní.
Quo vadis, Aida? (2020)
88%.
Arcane (2021) (seriál)
Lepší tři hvězdičky, ale já nejsem cílovka téhle omalovánky ani jsem nikdy nehrál LoL.
Komorná (2016)
Souhlasím s Marigold.
Poslední souboj (2021)
Horší než Gladiátor, horší než Poslední království. Damonovi jsem rytíře neveřil. Naprosto nudné, samoúčelné a u mužských postav vyloženě trapně nafilmované sexuální scény.