Recenze (1 139)
Penny Dreadful: Město andělů - Santa Muerte (2020) (epizoda)
První díl a končím.
Nekompromisní trest (2014) (TV film)
Televizní film o tzv. Joint Criminal Enterprise.
Mystify: Michael Hutchence (2019)
Takový jednostranný vzpomínkový kvazidokument o vztazích a osobnosti Michaela Hutchence. Asi hodně zajímavé by bylo se zeptat Boba Geldofa. O hudbě INXS se v podstatě nic nedozvíme. Pro nefanoušky asi zbytečné - prostě další film o feťákovi, který neustál pád z výšin slávy a při tom pádu potkal jednu jezinku s níž zplodil milovanou dceru, na kterou se vykašlal. A že by tam "hrál" Bono z U2 jsem si nevšiml - ani na imbd není uveden?!
Naši kluci (2019) (seriál)
Z velké části bych souhlasil s komentářem uživatele "JitkaCardova", ačkoliv si na můj vkus příliš sebestředně hraje s prázdnými slovy. Na co bych vás pozval já? Autenticky vykreslené prostředí, skvělá práce s mladými i starými herci i ne-herci, mistrně ztvárněné davové scény, velká část děje se odehrává v reálných exteriérech a neviděl jsem nic zásadního co by stranilo někomu z účastněných (Šabak, náboženský, sekulární, Arab, Žid, žid, muslim, Izraelec, Palestinec, atd.). Problém vidím u vysvětlení termínu (na kterém stojí sedmá část a v podstatě i soud ve vztahu k jednomu k obžalovaným) "Judging By Its End" ("Souzení dle konce") a jeho výkladu (nevysvětlení), protože mám pocit, že jeho překlad by mohl vyznívat opačně než je jeho rabínská interpretace, která zjednodušeně řečeno říká, že člověka lze soudit podle toho, co se chystá udělat, nejen dle toho, co již udělal, tedy i teoreticky podle toho jak to "mohlo" dopadnout. Dal bych lepší 4 hvězdičky, ale když se zamyslím a porovnám s tím co jsem za poslední rok viděl a hlasoval, tak musím dát pět.
Boj o moc - Celebration (2018) (epizoda)
První díl a končím, na tohle už nemám čas.
Zone Blanche (2017) (seriál)
1. sezóna - nevěrohodně napsané postavy, mnoho vyložených nesmyslů v ději - a nemyslím tím tu "mystickou" část příběhu. Škoda dalších slov a času.
Vlastníci (2019)
Nebýt těch posledních 20 minut bylo by to o třídu lepší.
The Deuce: Špína Manhattanu (2017) (seriál)
1. série Díky "johnn333" za komentář, už nemusím nic vymýšlet. Výstižné. Další série nedám. První jsem dotáhl jen z povinnosti, jako kulisu při jiné práci.
Zone Blanche - Cizinec (2017) (epizoda)
Nudný zmatek.
The Team (2015) (seriál)
1.sezóna - místy odpad, místy lehký nadprůměr, jinak šedivé. Celkem - 50%