Recenze (9)
Umbrella Academy (2019) (seriál)
Takovej ten pocit, že tohle jsem už několikrát viděla. Děj je strašně předvítalnej. I tak se na to dobře koukalo. Druhá série slabší.
Outer Banks (2020) (seriál)
Několik nelogických scének, béčkových náhod, přehnaných eskapád a kliše, jako celek ale série drží, vyprávěním svižná, napínavá, bez omáčky.
Našrot (2016) (seriál)
Kdo má rád alkofeťácký, nadrženecký a fekální humor, přijde si tu na své. Já ne.
André a včela (1984)
Z pohledu dnešního za 1*, z pohledu doby vzniku za 5*.
Volání netvora: Příběh života (2016)
Pokud se od začátku necháte lapit a filmu dáte zabrnkat na vaši citlivou strunku, hodí vás do melancholie, černobílé fantazie v barevném provedení, bezmoci s poslelstvími a v závěru i do čirého smutku. Pokud ne, dočkáte se uspávajícího patosu s hezkým zpracováním a triky.
Nevědomí (2013)
Ani dobrý, ani běs, ani kočka, ani pes. Rozpačitý, rozpolcený, naivní a nepřehledný, bez ladu a skladu, za žánr jednu a za triky druhou.. hvězdu.
Deuce Bigalow: Evropský gigolo (2005)
Televize zrudla studem a otočila se ke zdi. Nevkus a nevtip.
Pod kupolí (2013) (seriál)
1. série 75 %, 2. série 45 %
Obří ještěr Hyla (1959)
Spíš než o Romantický/Horor/Sci-Fi jde o žánry Komedie/Muzikál. Jedna hvězdička za pár pokusů o triky.