Recenze (2 314)
Gumáci (1994) (seriál)
Vrcholné dílo ranné, původní tvorby tv Nova. Škoda, že v Gumácích dál nepokračovala a nepřesunula je do pozdních hodin a tím mohla přitvrdit.
Děti ve válce (2009) (TV film)
Kritika dabingu je na místě, ale snižovat tím hodnotu tohoto dokonalého dokumentu ne. Já nemám slov, ani nemohu nalézti nic kritického . Navíc, že dokument natočili Němci, je zcela nestranný. Neb děti trpěli stejně, bylo jedno jestli byli v černobílém rozvržení světa na té zprávné, či špatné straně. Válka je zkrátka vůl.
Straka v hrsti (1983)
Toto jsem v předperestrojkové naší kinematografii opravdu nečekal. A ani se nedivím, že to na premiéru čekalo tak dlouho.
Janosik (1973) (seriál)
Šílený, akční a polský odvaz. Slováci z této verze, kde je Jánošík vyobrazen jako Sandokan, či Černá korzár, se musí zbláznit:-).
Zabití Jesseho Jamese zbabělcem Robertem Fordem (2007)
Tak to jo, takové filmy můžu. Pečlivá režie, dokonalé obsazení, nádherná kamera, správně a vhodně použitá hudba, snová atmosféra co neuspává a zajímavý příběh jedné legendy Divokého západu. Na tomto snímku je krásně vidět paralera skutečného pistolníka a jeho mýtizace (kdo ví, jaký byl skutečná Robin Hood). Jediné co by se na Zabití Jesseho Jamese zbabělcem Robertem Fordem mohlo vylepšit je scénář, který má k dokonalosti hodně daleko, ale naštěstí divákovu inteligenci neuráží. Celkově se stále v mých očích jedná o jeden z nejpodařenějších westernů co v USA vzniklo.
Záskok (1997) (divadelní záznam)
Cimrmanovo životní dílo v nesmrtelném podání.
Ragtime (1981)
Nezapomenutelná filmová freska mistra Formana. Silný příběh, dokonale vyvážení linie,s gradující režií. Nádherná výprava, přesné obsazení, prostě všechny maličkosti jsou dokonalé. Jediné co u filmu zamrzí, že je velice málo známý, dokonce se dá říci, že je zapomenutý. Což je strašlivá škoda.
Goro, bílý pes (1980) (seriál)
Opravdu nevím, co bych řekl tomuto seriálu, kdybych ho dnes viděl, Vím jen to, že před více jak dvaceti lety jsem napětím nedýchal, nejedl, nepil při jeho sledování Navíc v pěměti mám spousty útržků z děje i s obrazy. Kult mého dětství.
Přemluv bábu (2010)
Kurevsky nekorektní, vůlgární a přitom dobře promyšlené a vtipné. Navíc, po většinu i pravdivé. Jen co nechápu, je to ohodnocení tady. 22%? Oni ti levicově smýšlející pablbci asi zamořili i čsfd (anebo rána pro demokracii-liberálové). Jen by mě zajímalo pod jakým pojmenováním je tady Filip, Ransdorf, Paroubek (hodně smůly na hnojišti dějin), či Sobotka??? PS: jsem středově smýšlející s lehkým nahnutím do prava. Nejsem ani milionář, ani rentiér. Moji rodiče jsou prachobyčejní dělníci a nynějšího času navíc má mamina je na ÚP. Mám obyčejnou maturitu a mám podprůměrný plat. Ale to neznamená, že nemám rozum a netuším, kam bychom šli s levicovou vládou. Ano přátele, do hajzlu za hovnama bychom lezli!!!!
Proč vás zavraždili, generále?! (1990) (TV film)
Film jenž odráží dobu, ve které vznikal. Kdyby se točil dnes, vypadal by úplně jinak. Otázkou je jestli by měl stejně silné vyznění. Generál Píka, hrdina a vlastenec, zavražděn bolševiky si však přesně tento druh dokumentu zasloužil. Opěvný, říkající pravdu, soudící soudce a katy jasně, stručně, bez obalu!! Zmrdi rudí!!!!