Oblíbené seriály (7)
Červený trpaslík (1988)
Červený trpaslík je mé všechno, má láska. Kdykoliv jsem v háji, kdykoliv si se mnou osud hraje ping pong tak tahle anglická záležitost mě vždy pomůže a pobaví. A to je zatraceně dobře
Simpsonovi (1989)
Smpsonovi jsou pro mě tím, co pro Adolfa Hitlera byla Wagnerova hudba:-)
Ren a Stimpy (1991)
Úplně nechutný seriál. Když jsem ho vIděl poprvé jako děcko u několika dílů se mě udělalo neskutečně špatně. V pubertě, kdy jsem ho občas zastihl na kabelovce mě totálně dostal. Takový hajzlmísový dementní humor se jen tsk nevidí.
Haló, haló! (1982)
Pro milovníky humoru přímo povinost!!!
Jistě, pane ministře (1980)
Jak to ti angličani dělají, skoro každý jejich komediální seriál patří ke špičce svého žánru? A zatím jsem nic vtipnějšího a bohužel i pravdivějšího (ikdyž se možná v tomto mýlím) neviděl v politické satiře.
Father Ted (1995)
Viděl jsem jen jeden a to první díl, ale ten mě dostal. Byl velice vtipně napsán, se spoustou nápadu, neštítíc se ničeho (takové názory na církev z úst kněze-byť vypatlaného, bych nečekal). Musím jej vidět celý!!! A už jej mám a pomaličku jej skoukávám a žasnu kolik je v něm humoru za který by před nedávnou dobou jistě autory čekala hranice:-)
Řím (2005)
Působyvě natočený seriál jenž je dokonale vyvážený. Na jedné misce umělecká a historicky věrohodná část, na misce druhé poutavost a zábavnost pro normálního diváka. Celkově se jedná o jednu z nejdařilejších minisérií co za poslední dobu vznikla.