Oblíbené filmy (10)
Legenda o vášni (1994)
Bože, to je taková nádhera, že nemám slov. Už při premiéře před lety v kině jsem ocházela jako praštěná palicí. Tenhle film prostě miluju.
Forrest Gump (1994)
Sedm (1995)
Co dodat? Že Fincher natočil senzační film? Že Freeman i Pitt podali senzační výkon? Že konečné rozuzlení bylo to nejvíc šokující jaké jsem kdy viděla? Že jsem šla z kina jako omámená? Odpověď na všechny otázky je ANO!
Mlčení jehňátek (1991)
Jesus Christ Superstar (1973)
Prostě nádhera. Jesus Christ Superstar je podle mě nejpovedenější muzikál A.L. Webbera a je nádherný v jakémkoli provedení.
Halloween (1978)
Pro mě kult všech kultů. Absolutně vražedná podívaná. Tak jednoduché a přitom tak dokonalé.
Záskok (1997)
Sluha dvou pánů (2000)
Tady už není co komentovat. Dílo mluví samo za sebe a já tohle představení prostě miluju.Miluju!!!
Čarodějův učeň (1977)
Tak tohle je pecka. Mistr Zeman tady dokázal skloubit poetiku a horor do jediného, naprosto úžasného celku. Poprvé jsem to viděla jako malá holka a nikdy jsem na tuto hororovou pohádku nezapomněla. Vážně povedené. A hlasy pánů Munzara a Moučky zážitek ještě umocní.