Poslední recenze (44)
Polda (2016) (seriál)
Po pěti sériích musím uznat, že na tu první se rád podívám znovu. Ta byla jednoznačně nejlepší. Nechyběl humor ve stylu, "přece ti žádná ženská nebude říkat kam máš jezdit" narážka na navigaci. Nebo tady máš ten holčičí kompas😂 Na to, že seriál je z produkce TV PRIMA, dá se na to dívat. Narozdíl od dalších seriálů...
Pod hladinou (2023) (seriál)
Další extrém TV Prima, která se ve svých seriálových skvostech plácá už doslova a do písmene Pod hladinou... Ono už "herecké" obsazení Matěj Hádek a Marek Adamczyk mluví za vše.
Na vlnách Jadranu (2023) (seriál)
Tohle je ještě větší sračka než volné pokračování předtím. Matěj Hádek s připáleným krkem a ksichtem dělá reklamu na vápenku někde v Chorvatsku. Na pomoc mu přispěchal další bezvýznamný herec jménem Adam Ernest, který je ze všeho zmatený jak lesní včera a jako 4% gay se na všechny usmívá... A takhle to funguje v každém díle. Tedy snad, já už to vzdal.