Recenze (791)
McLeodovy dcery (2001) (seriál)
...ale jinak nic proti australankam... .
Iba deň (1988)
Podle meho velmi autenticka a prekvapive sebevedoma mozaika. Chvilema jsem si rikal jak daleko je od psychiatricke lecebny do Solidni nejistoty, ale snad jen ty leta za to muzou... . Velke pozitivum slovenske kinematografie je , ze vzdy dokazala pojmout kazdodeni zivot s nebyvalou atraktivitou a specielne mestske sceny jsou i diky dobre odvedene (vlastne vice nez dobre) remeslne praci doslova plne zivota. Skoro pet hvezd.
Napoleon (2003)
Mozna jsem z tech mene narocnych, ale tato historicka etuda mi vubec neprisla nijak urazliva, hloupa a kdovi co jeste. Je mnoho jinych hypoteticky pojatych kousku v dejinach filmu, divadla a televize (Amadeus, nebo televizni serie Oldřicha Danka), ktere z historii maji take casto vice ci mene(to mene bych podtrhl) spolecneho, presto diky skvelemu pribehu jsou tato dila vice nez opodstatnitelna. Slusny film, vyborni herci 3-4 hvezdy.
Naši otcové (2005) (TV film)
Skveli herci, slusny televizni film.
Žízeň (2009)
"Unaveni" sluncem ... . V druhe pulce jsem se ztracel, ale ani ta mi nedala zapomenout na to jak dobry reziser Park Chan-wook je. Skveli herci v cele s Song Kang-hoem. Prudce originalni upirina ackoli s par hluchymy misty.
Nehoda (2009)
Dalsi nadprumerna podivana od Milkyway Image. Pomaly thriller, velmi pomaly, skvele zahrany a skvele zrezirovany.
Mise 1549: Boj o budoucnost (2005)
Prave pred peti minutami jsem se pokousel vzpomenout na jeden docela slusny film s Yosuke Eguchim( Gimi hebun) a zjistil jsem, ze hral v tyhle zhuverilosti - na kterou si vzpominam bohuzel az prilis dobre. Je to uplna hloupost tenhle film. Co vic k tomu rici. Prave, ze herci nejsou tak uplne spatni - za to jedna hvezda, ale jinak : proc probaha? V osmdesatkach to by slo s s rezervou spolknout, ale dneska... .
Chameleon (2008)
Lepsi tri hvezdy. Je to takovy alternativni thriller na politickem pozadi. Obsahuje zajimave prvky, jako treba hlavni hrdiny podobne podvodnickum z Deviti kraloven. Tatsuya Fujiwara (Battle Royale, Death note) v roli roztomileho podfukare ma celkem neco do sebe. Nadseny nejsem, ale nelituji.
Znamení Raka (1966)
Zajimava, svym zpusobem netypicka detektivka. Ano stranou deje se najdou vytky, ale herecke vykony a svebytne ztvarneni bizarniho prostredi urcite stoji vice nez za pozornost.
Tenten (2007)
Skvostny, cisty, vtipny filmovy zazitek. Sympaticky Jo Odagiri v premyslive komedii ktera me opravdu velmi potesila. Jit mestem, prochazet se a prochazet. Krasa.