Recenze (460)
Girls5Eva (2021) (seriál)
4-5 // Bála jsem se hodně, ale zbytečně. Je to opravdu vtipná záležitost, plná odkazů, ty texty šíleně chytlavých a vlezlých songů jsou tak promyšleně blbé, že to je prostě geniální ("Gonna be famous 5eva, cause forever's too short, so what are you waiting five? Girls5eva", "We're dream girlfriends, cause our dads are dead, so you never have to meet them, and gеt asked why you left school"). Velmi doufám ve 2. řadu! (update 14. 6.: BUDE!!) https://www.vulture.com/article/girls5eva-pop-songs-behind-the-music.html
Toast of London (2012) (seriál)
1. řada 4/5, 2. řada 5/5. Matt Berry je Bůh.
Kommissarie Winter (2001) (seriál)
Viděny zatím 2 díly a podepisuju komentář níže. Je to pro mě krimi objev jak hrom. Pozor, neplést se seriálem z roku 2010! K vidění na SVT (https://www.svtplay.se/kommissarie-winter). Stačí pořešit VPN a nastavit angličtinu v prohlížeči.)
Ikarus. Legenda o Mietku Koszovi (2019)
4-5 // Viděno online na Kino na Granicy, V kině by to byla jízda. O něco delší, ale i tak fenomenální!
Poslední představení (2020) (seriál)
Boží to bylo... Perfektní práce.
Žijí v noci (1948)
4-5
Pouštět draka (2019) (studentský film)
4-5 // dojemné
Harry och Sonja (1996)
4 a půl // hodně příjemné překvapení, přesně můj šálek kávy a humor, který mi sedí
Dopisy pro Paula Morrisseye (2018)
Nečekala jsem nic a dostala neskutečně silný zážitek, hravý, zábavný experiment... dám si znovu, hned jak bude možnost. / La Película 2020
Odložený případ: Hammarskjöld (2019)
Naprostá pecka. Strhující pátrání, skvělé zpracování. Pro ty, koho bavil třeba Fincherův Zodiac, povinnost.