Recenze (460)
Ministerstvo lásky (2016)
Průměrná komedie. Přesně taková, jakou si jsem si ji po přečtení anotace představovala. Jen filmařsky mohla být trochu lépe zpracovaná. X-krát viděné situace (chrápání), ambivalentní hrdina, pár moralit, které ale na hlubší přesah nemají. Zřejmě díky českému vkladu můžeme vidět v české kinodistribuci. Přitom výrazně lepších filmů z post-jugoslávské kinematografie, které by si zasloužily tady být uvedeny, je řada. / (3 s odřenýma ušima)
Místo u moře (2016)
4-5 // síla
Ďábel čeká na smrt (2017)
slabší 4* // já jsem se tedy rozhodně nenudila, což je hlavně zásluha přesvědčivého Marka Taclíka
Domovoj (2017)
Velice zdařilý, vymazlený kousek. Bezvadně funguje kontrast mezi tím, co zaznívá v básni, a tím, co vidíme v obraze.
Vrba (2014) (studentský film)
Je to dobře natočené, se solidní atmosférou.
Přistoupili? (2016)
Copyright 2016, stopáž 30 minut // Potenciál velký, dovedu si představit osudy Martina rozpracované do podoby celovečerního filmu. Chci vědět o hlavních postavách víc, v hlavě se člověku vynořují různé varianty, jak se příběh odvíjí dál... // http://25fps.cz/2017/pristoupili/
Sir Henry na panství Rawlinson (1980)
Vynikající úlet se starým Trevorem Howardem. Viděno na Visions of Light v Brně už nevím před kolika lety.
ZOO (2016)
4-5 // Pokud tady zaznělo srovnání s nepovedeným filmem Road-Movie, osobně ho považuju za naprosto zcestné. V tomhle filmu je neustále přítomné napětí, protože "nikdy nevíš, kdo přistoupí", jinými slovy - jak se která postava zachová a jaké budou následky. Nevšimla jsem si, že by mi herecké výkony přišly slabé. Většinou je to rozhodně nadprůměr. Nejsilnější pro mě zůstává segment s mrazivým "Jarynem", který je jasně za 5*. Na pohledy Orlina Stancheva nikdy nezapomenu. Po dvou letech tahle část fungovala pořád výtečně. Těším se, až si film dám znovu. Pokud máte slabost pro vlaky (nebo filmy odehrávající se ve vlaku), tak je to must-see. Chci víc, jo a chci vědět, co se stalo v Zoo!
Jason Bourne (2016)
3-4 (4* dávám spíš proto, že 3* jsem dala Bourneovu odkazu, který byl podle mě ještě nepovedenější) // scénář achjo... // souhlas s DaViD´82
Paterson (2016)
Napřed zklamání, postupně mě ten film bavil víc a víc. Ale přesto jsem podle nadšených ohlasů čekala víc.