Recenze (460)
Přízračný svět (2001)
Ano, předloha je silnější. Ve druhé části pro mě film ztratil trochu šmrnc, ale pořád je to pozoruhodná adaptace, zajímavé přepracování.
Tajemství Divadla Sklep aneb Manuál na záchranu světa (2016)
Rozhovor s režisérkou Olgou Dabrowskou: http://www.filmovyprehled.cz/Revue/Rozhovory/Sklep-je-bez-nadsazky-lecivy
Švýcarák (2016)
4-5 // Krásná bláznivina
Čtvrté místo (2015)
Vynikající, drásavý film. O tom, že násilí plodí další násilí.
Spojené státy lásky (2016)
Pozoruhodné momenty, ale celkově mi to přišlo spíš jako exhibice režiséra, který má zjevně dost problémů... // Taky jsem se nechala zlákat cenou za scénář z Berlinale. Nerozumím, proč ji režisér dostal.
Vlk z Královských Vinohrad (2016)
Taková hrůza, jak tu většina líčí, to fakt není. // Btw na tom pódiu se prý přizabil málem i Václav Havel, Drahomíra Vihanová a řada dalších, takže chyba není v lidech...
Nejšťastnější den v životě Olliho Mäkiho (2016)
Naprosto přesné, uměřené, skvěle nasnímané, zahrané... Jsem moc ráda, že jsem zrovna tenhle film mohla ve Varech vidět.
Modrý tygr (2012)
Nadhodnocuju, protože mám pocit, že přes všechny výtky je ten film nedoceněný.
Rudý kapitán (2016)
Opravdu nevím, jaké zvolit bodové hodnocení. Po technické stránce super, ale co ten příběh? Překombinovaný, chvílemi až komplikovanost vyvolává úsměv. Dánovu detektivku si přečtu.
Lída Baarová (2016)
1-2 // Už bylo napsáno vše, ale stejně musím: Pavel Kříž jako AH k přežití, Fröhlich/Stránský k přežití, naopak k nepřežití (salvy smíchu v kině) JG - zejména plačící do telefonu, vzlykající hlasem Viktora Preisse, skvělého dabéra, který byl pro tuto roli opravdu """vynikající""" volbou.