Recenze (460)
7 citů (2018)
Obsazení dospělých: ze začátku trvá, než si divák zvykne, naopak film graduje a apelativní konec je naprosto na místě. Neskutečně vtipná a herecky silná podívaná.
Durch die Wand (2017)
Viděno na Mountain Film Festivalu v Grazu. Souhlas, film je lepší než známější a oslavovanější Free Solo. Doporučuju všem, i těm, koho lezení vůbec nezajímá. Je to fascinující podívaná.
Bílá orchidej (2018)
Zhlédnuto na NFF 2018. 3-4 / Hodně slow-paced, ale povedené. Olivia Thirlby dost dobrá.)
Plný život Samuela Fullera (2013)
Zhlédnuto na Noir Film Festivalu 2018. Často se v dokumentech stává, že ač měla daná osobnost velmi zajímavý život a tvořila pozoruhodná díla, do výsledku se to nepřenese. Tohle naštěstí není ten případ. A to zejména díky tomu, že dokument vychází z výtečné Fullerovy autobiografie. Hodnocení: 4-5
Až se vrátíš... (1947)
Film sice v mnohém zastaral, ale pořád je působivý zejména ve scénách, kde figuruje Václav Voska. Hodnocení na ČSFD neodpovídá skutečným kvalitám filmu. :) Souhlas s komentářem vitekpe.
Vrah zůstal po škole (2011)
Jeden z objevů LFŠ 2018
Škytavka (1992)
Objev LFŠ 2018. Z Klickových filmů, které jsem viděla, byl tenhle nejlepší. Protagonistka naprosto kouzelná. Nejvtipnější film Filmovky spolu s Vrah zůstal po škole.
Zpívání v dešti (1952)
Naprostá nádhera. A nepamatuju si, kdy by mi jindy u sledování filmu tekly smíchem slzy...
Psí ostrov (2018)
Wes to zase dokázal. Brilantní.
Ready Player One: Hra začíná (2018)
4-5 / jízda