Poslední recenze (16)
Avengers: Infinity War (2018)
Velkolepé. Oceňuji promyšlenost celého vesmíru, kdy znalost předcházejících filmů (těch relevantních) poskytuje lepší zážitek při eskalaci vztahů, pro kterou se nachází prostor i s tak megalomanským pozadím. Thanos je nejen nejlepším záporákem MCU dosud, ale také více-vrstevnatou postavou, která není ve skvělém podání Joshe Brolina (co se to z toho klučiny z Goonies vyklubalo :-) jen chodícím a prvoplánově zlým terčem pro EMH. Z Avengerů má nejzajímavější dějovou linii Thor (pokračující ve své proměně v badass god) a Iron Man, ale prostor se dostane na všechny (nejvíc cool nástup má Captain America). Humor střídá patos i drama a vše funguje. Není co dodávat, etalon pro komiksové filmy a blockbustery je nastolen.
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
Jednoduše vynikající. Bravurní mix hororu a černého humoru se zajímavými postavami a umně vybudovanou atmosférou, až jsem nejednou vzpomenul na Waxwork. Promyšlený scénář dává každé epizodě gradaci až k nemilosrdnému cliffhangeru na konci a soustředěná režie nechává vyniknout vyrovnanému osazenstvu, kterému vévodí Jessica Lange a Evan Peters. Na něco takového jsem dlouho čekal.
Millerovi na tripu (2013)
Zajetá šablona tripovitých příběhů byla úspěšně oprášena, ansámbl je sympatický a všichni si herecky sednou. Takhle by se měla znova nakopnout Bláznivá dovolená.