Recenze (880)
Zelený sršeň (2011)
Škoda že je zde z Gondryho dohromady tak minuta, jinak si to celé krade Rogen (a jeho postava je fakt tak trochu pičus). Ale úvodní scéna je výborná, tak sem někdo toho Jamese Franca připište.
127 hodin (2010)
Všichni víme o co jde, tím pádem to mohla být nuda, nicméně Boyle to povyšuje audiovizuálem, takže je to docela nářez; a ke konci to dost bolí. Bohužel jednohubka jak hrom (ale dobrá jednohubka čas od času taky není špatná).
Já, padouch (2010)
Docela pitomé, ale Carell dabuje úžasně.
Odnikud někam (2010)
Meditace s Hollywoodem. Úžasná nálada. Skvělé! (škoda jen toho nevýrazného konce, ale hvězdu rád přidám, protože film nemůžu vyhnat z hlavy)
Opravdová kuráž (2010)
Coeni mají dar geniálního a nenapodobitelného rukopisu... Tady ale chybí. Je to dobře naplněný western, který mohl na zakázku natočit kdokoli jiný (stejně zručný samozřejmě). Strašná škoda, že se Coeni více nerochnili v černém humoru, Jarmusch by určitě rozšlapával hlavy... Buď je Opravdová kuráž sterilní, nebo jsem já tak zkaženej. 70%
Neřízená střela (2010)
Bill Nighy úžasný (knír), Freeman skvělý (zubní protéza), rozjezd vtipný, ale jinak dost průměrná komedie, jejíž děj je po svižném začátku hrooozně moc nezajímavý. 50%
Barry Munday (2010)
I bez koulí se dá prožít celkem prima život... Úchylný námět, správně ujeté scény, zajímavé vizuály; ale je jich málo a film se vám před očima postupně rozpadá. Ale Patrick Wilson ujde. 50%
Děcka jsou v pohodě (2010)
Výborné! Rozhodně nejvyváženější herecký ansábl letos a skvělé, naprosto uvěřitelné dialogy. Škoda jen toho lehce nepřesvědčivého zvratu v polovině filmu. 80%
Město (2010)
Konec drhne, nicméně Affleck roste do nového Eastwooda. Rozhodně zábavnější než Brooklyn's Finest.
Barton Fink (1991)
Barton Fink je nadčasová záležitost, která nemá šanci zestárnout.