Recenze (1 118)
jOBS (2013)
Pohled do zákulisí vzniku prvních osobních počítačů a současně poutavě natočený příběh jednoho z velkým vizionářů 20. století.
Lilja (2002)
Divácky nepříjemný zážitek. Při sledování jsem prožíval pocity naprosté beznaděje. Silný a kvalitně zfilmovaný příběh, který je děsivý svojí uvěřitelností.
Bellflower (2011)
Jeden z těch filmů, u kterých není vůbec na škodu se trochu ožrat a nechat se unášet atmosférou. Bellflower je hodně cílen na pocity a prožitky hlavních hrdinů, které přenáší na plátno mimo jiné pomocí silných obrazových filtrů a výrazného melancholického soundtracku. Příběh ztracené generace odehrávající se v brakových kulisách je v přímém souladu se zálibou ústředního dua v postapokaliptickém Šíleném Maxovi.
Gándhí (1982)
Famózní Kingsley v roli jednoho z největších mužů dvacátého století.
Výchozí bod (2014)
Existenciální myšlenky podané způsobem, který člověka donutí se zamyslet. Už jste někdy někoho poprvé potkali a měli pocit, že ho dávno znáte?
Revival (2013)
Překvapivě to nebylo vůbec špatné. Příběh sice naprosto nulový, ale skvěle napsané a zahrané postavy členů kapely hodně zachraňují.
Lovci hlav (2011)
Totální nářez. Tyldum je norskej Tarantino. Takhle brutální, syrovej thriller, ve kterým máte pocit, že každej šrám hlavního hrdiny cítíte na vlastní kůži jsem neviděl hodně dlouho.
Dívka, která kopla do vosího hnízda (2009)
Závěrečný díl trilogie je vydařené a hlavně výborně vypointované soudní drama, které i přes svoji dlouhou stopáž udrží diváka v napětí až do konce.
Lucy (2014)
Besson si není úplně jistý, zda točí béčkovou vyvražďovačku a nebo filozofický film o smyslu bití. Üvod s prostřihy na africké Safari je doslova zabijácký (že by inspirace u Eda Wooda:). Druhá část mě bavila rozhodně víc, kupodivu přinese pár zajímavých myšlenek a i pěkný vizuál.
Dívka, která si hrála s ohněm (2009)
Oproti prvnímu dílu klasický krimi thriller, bez výraznějších dějových překvapení. Nicméně poctivě natočený a napínavý.