Pierre

Pierre

Emil Synek

okres Kutná Hora
Člověk...asi....

Skype: hmmmmmmmm

27 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 6 12 17 22
    • 12.11.2018  20:16

    Vypravění srz několik postav a jejich linek je zajímavé a osvěžující. Bohůžel, způsobuje jistou roztříštěnost. Přišlo mi to trochu divácky nepřívětivé. Tady si na to, ale zřejmě nikdo nestěžuje a každy mluví o dojáku jak prase. Já jsem si teda opravdu nezaplakal, takže v tomto se budu trochu míjet. Ale u toho srdíčka mě to celkem zahřálo. Emma 53 to skvěle vystihla. Tento film by se měl promítat ve školách. A to i jako prevence proti šikaně. Protože je vážně poučný. A navíc má hloubku.

    • 11.11.2018  22:55

    Vhodne spíš jenom pro zajimavost. V tomto filmu totiž vzniklo legendární duo Spencer a Hil. Ještě, že tak. Jinak by po tom dneska už ani pes neštekl. Jedná se o dost zastaralý a dnes již směsný western, který se bere zbytečně moc vážně a chybí mu větší nadhled.K pozdějším filmům této dvojky má na míle daleko. Hillova poloha chladného drsňáka je nudná. Člověk ho má radši jiného. Bud je zde v podstatě takový, jakého ho známe a máme všíchni rádi (i s hlasem Jana Schánilce.) Ale má poměrně málo prostoru a nedá ani jednu ránu.

    • 8.11.2018  15:19
    Balada o pilotovi (TV film) (2018)
    **

    ,Nejsilnějším momentem je několikavteřinový závěrečný dovětek samotného Stránského. Což o něčem vypovídá. Zbytek je totiž jedno velké, televizní nicneříkající nic. Ani o něčem milostném se nedá mluvit. Postava Karly je strašně nesympatická. Ani nevím, za co, jsou ty dvě.

    • 1.11.2018  16:16
    Já, Simon (2018)
    **

    Dost mě naštvalo, že film vyzývá k toleranci a pochopení, aniž by z něho nějak vyplynulo, že by Simon Martinovi odpustil. Přitom to byl vlastně jenom nevyrovnaný naivní chudák. Nakonec mi byl sympatický víc než Simon. Tvůrci to totiž strašně přehnali. Z pohodového pozitivního filmu, udělali ke konci přeafektovaný kýč ze zábavného parku. Klíšé, klišé, klišé! A to není nic proti gayům.

    • 30.10.2018  19:56

    Rowanův komediální comeback je pro mě zázrakem a snad i splněným snem. Jsem strašně rád, že třetí English vznikl. Některé vtipy byly tradičně zcela jednoduché, nevypointované, předvídatelné a já nevím, co všechno.Ale to je mi v tomto případě úplně jedno. Možná mě akorát trochu mrzí, že hackarská nebyla vůbec využita a záporák stál za starou bačkoru. Ale důležitý byl vlastně jenom humor. A zasmál jsem se skoro včemu jsem měl. Ty vtipy mají učinnost. Hlavně pokud se vám líbily předchozí díly a jste fanoušci Rowana Atkinsona, jehož komika je pořád neodolatelná. A stále je nejlepší ve stylu Mr Beana. Takže naprostým vrcholem filmu je tanec na diskotéce. Ten má pro mě šanci stát se legendou. Ale asi úplně nejvíc mě pobavily záběry čitého zla, z narozeninové oslavy. A třetí English u mě má ještě jedno velké plus svým návratem ke stylu prvního dílu. Dvojka si tak trochu jela po svém a jedničku ignorovala. Tohle je návrat ke starým kořenům. A to velmi potěšující. Mé nadšení z něho by se mohlo vyrovnat majetku Andreje Babiše.

    • 28.10.2018  22:31

    Debata ke STO letému výročí založení republiky s prezidentem, který vypadá jako by těch všech STO let pamatoval a pořad vypraví STO let staré anekdoty které již minimálně STOkrát opakoval jinde. Určitě by je ocenili v pořadu Vtip za STOVku, kdyby ho prezidentův kamarád, co má už STOvek dost, nezrušil. Trapné glosy mi na jazyk jdou, ale nějaká chvála už ne. Koncept předtočené servilní debaty s neutrálními a obecnými otázkami pro pány Babiše a Zemana se mi nelíbí. Patří spíš na Novu a již zmíněný Barandov. Witowská tentokrát útočná opravdu nebyla, ale ono se to asi nehodilo. Na nějakých stránkách politika.cz bych dal zcela jistě odpad. Na filmové databázi si, ale odpad nechám pro nějaký film.

    • 28.10.2018  19:55
    Toman (2018)
    ****

    Toman je figura z naší historie, o které se téměř vůbec ne. Mám to s ním podobně jako Enšpígl. V životě jsem o něm neslyšel a teď nad ním musím často přemýšlet. Taky si myslím, že ho politika vůbec nezajímala. Šlo mu jenom o prachy. Byl to asi obrovský grázl. Ale možná se k němu dají najít i určité sympatie. Macháček z něho udělal postavu několika rozměrů. Na jeho výkon jen tak nezapomenu. A na samotného Tomana už vůbec ne. Je moc dobře, že o něm byl natočen takto zajímavý film. Teď bych rád sáhl po nějaké tématické literatuře.

    • 26.10.2018  18:08
    Rašín (TV film) (2018)
    ***

    Uvědomuji si určité nedostatky a chyby dvofilmu. Ale nechce se mi je sem rozepisovat. Akorát mě opravdu naštvalo jak film začal a skončil atentátem, aniž by vysvětlit jeho okolností. A celé působení Rašína na ministerstvu financí se určitě vynechat nemělo. Ale jinak jsem rád, že takový projekt ke stoletému výročí vznikl. Je to přínosné. Teď již s naprostým přesvědčeném budu vědět, že vedle jmen Masaryk, Beneš a Štefanik patří jméno Rašín.

    • 19.10.2018  15:14

    Nezávislost, originalita a fajn Brabenec. To jsou věci, které zůstaly. A lhal bych, kdybych řekl, že jsem se ani jednou nezasmál nebo nepřemýšlel o vyšším hodnocení. Ale svérázný humor vystřídala vulgarita a vtipné dialogy trapné dlouhé kecy. A Lábus strašně chyběl. První díl byl o sedmimílový krok lepší.

    • 17.10.2018  21:54

    Carreyho účast je zde vážně zbytečná. Je spíš takovou ozdobou jakožto komediální hvězdá. Protože jinak by jeho roli mohl hrát prakticky téměř kdokoli a pár nuceně vložených Carreyovin to fakt nezmění. Překvapive zde převládá slovní humor nad situačním.. A některé hlášky se celkem povedly a v takovém typu filmu dokázaly překvapit (ledvinkový dort.) A slovo koupač mě položilo do kolen. Tak trapné, až vtipné. Jinak toho k zasmání zas tak moc nebylo a situáční humor nebyl až tak silný. Pro menší děti by film mohl být někdy až moc suchý, ale celkem milý. Já osobně jsem od něj čekal víc, ale záhy jsem zjistil, že to ode mě, bylo naivní. A nakonec se přece jenom jedná v rámci amerických rodinných filmů s živými herci a zvířátky o nadprůměr, který mě vlastně ničím neurazil.

    • 17.10.2018  17:24

    Tohle nějak neprávem vtom našem českém rybníčku zapadlo. Přitom jsem se bavil opravdu dobře. Lábus úžasný a neherci v čele s Brabencem taky. Akorát bych snesl víc dialogů. Ty byly totiž vážně skvěle absurdní a vtipně napsané. Už se těším na Výklad snů.

    • 9.10.2018  20:38

    Jednostranné, zaujaté a jednoduché. Konec může být strávitelný snad jenom pro Martu Semelovou. Ale ten Michel. Ten je zde vážně famózní a naplno ukazuje svůj herecký rejstřík.

    • 5.10.2018  21:02
    Volby 2018 – FINÁLE (TV pořad) (2018)
    **

    Devět rozhněvaných mužů a jejich slibokolotoč místo debaty. Nechci vůbec zlehčovat obrovskou důležitost voleb a politických debat. Jenom říct, že se to ČT tentokrát nepovedlo. Takovýhle pořad bych čekal spíš od nějaké komerční stanice. Witowská nás všechny již několikrat dokázala přesvědčit o svých moderátorských kvalitách. Ale tohle nezvládla. Moravec by byl na jejím místě určitě lepší.

    • 1.10.2018  20:26

    Prvních 18 minut ze svatby mě strašně zmátlo. Pořád jsem pak musel přemýšlet, jestli se hlavnímu hrdinovi něco stalo právě na té svatbě a pokud ne, z jakého jiného důvodu skončil na vozíku a proč tam teda vůbec ta pasáž ze svatby byla. A ani na jednu z těchto otázek jsem nedostal odpověď. Ale aspoň jsem měl, co napsat do tady toho komentáře. A rovnou takové souvětí. Protože jinak není ani moc, co psát. Bylo to takové nějaké. Nevtáhlo mě to. K hlavní dvojici jsem si nevytvořil zádný vztah. Ani konec se mnou nic neudělal. Můžu se, ale radovat z alespoň jedné věci. Brněnského původního dabingu, který unikl likvidaci a dodnes se zachoval. Kéž, by takových bylo víc.

    • 14.9.2018  22:23

    Mé hodnocení se pohybuje někde na pomezí tří až čtyř hvězdic. Nedotažených motivů je tady na první pohled jak stromů v lese. A mohlo by se zdát, že postavy ani nezaznamenají žádný vývoj. Konec s dědečkem je spíš symbolický s metaforou, kterou já chápal jako konečné zklidnění, stmelení celé rodiny. Nějaký konec a vývoj to tedy určitě mělo a češství a českou chatařskou atmosféru to zobrazovalo geniálně. Občas jsem si připadal jako bych tam s nimi sám byl nebo jako kdybych se díval na Hoří má panenko ze současnosti. Zajímavě zvolený soundtrack. Jana Synková byla na babičku nejlepší možnou volbou podobně jako Vávra na tátu. A Kopta sem taky sedl. Jenom škoda, několika za vlasy přetažených momentů (ohňostroj, knižní bitka) a lehce otravné Voříškové a Bárdos. Protože jinak se to podle mě povedlo a sám jsem se i několikrát zasmál. Některé hlášky možná mají šanci i zlidovět, tak uvidíme.

    • 14.9.2018  20:09
    Tlumočník (2018)
    *****

    Nedokážu to přesně popsat, ale tenhle film mi sakra sednul. Jinak to říct nejde. Na české a slovenské poměry se jedná o fakt neuvěřitelně zajímavý počin, který patří na filmové festivaly, do všech možných klubových kin apod. Z hudby až mrazí a navíc je vždycky vsunuta na naprosto vhodné místo. A příběh o společné cestě potomka vraha s potomkem oběti alias uzavřeného člověka a bohéma má v sobě mimo jiné i velký nádech filozofie. Především v otázce ,,Kdo z nich to má těžší?´´ Když jsem se nad ni zamyslel, zjistil jsem, že odpověď není zdaleka tak jednoznačná. Závěr dokáže možná trochu naštvat svou otevřeností, ale vlastně je jediný správný. Jinak Simonischek je strašně šarmartní herec a Menzla prostě člověk rád vidí. Takže, pisálci všech zemí proberte se! Viděli jste asi jiný film. Já dávám zcela zasloužených pět.

    • 7.9.2018  18:46

    Dokument mě celkem příjemně překvapil a líbil se mi o něco víc než Nejsledovanější . A to jsem přitom Jirku Krále, vůbec nikdy nesledoval jakožto ani žádného jiného letsplayera. Protože hrát hry a něco do toho kecat pro mě upřímně není vůbec nic obdivuhodného a zajímavého. Když to někoho baví tak je to v pořádku, ale aby to pro někoho byl zdroj obživy mi přijde ubohé. Ale Jirka Král mi tímto dokumentem dokázal, že to má v hlavě srovnané jako možná málokdo na československé yotube scéně. A dokument není nějakou jeho povrchní rozlučkou. Prvních 15 minut se celkem zajímavě, i když letem světem zabývá samotným vznikem a vývojem Yotube trendu. Škoda, že pak to sklouzne spíš k ohranému brečení o tom, jak to mají yotubeři těžký apod. To mě teda už nebere, slyšel jsem to tolikrát. V tomto stádiu se dokument začíná prostě dost opakovat a nudí. Ale závěr o rozhodnutí Jirky Krále mi opravdu ukázal jak to má v hlavě srovnané. Podle mě by si měl jeho slova vzít k srdci třeba takový Pedro. Yotuber stárne, fanoušci můžou být pořád mladší. V nejlepším se má přestat. Vytesat do kamene všem Yotuberům!

    • 7.9.2018  18:12

    Námět o právníkovi, který na jeden nemůže lhát je jednoduše geniální. Bohužel, scénář občas až moc spoléhá na Carreyho komiku. V několika místech se totiž ,,jeho´´ právník jenom různě svíjí a šklebí, aby nic neřekl. A tak se střídají geniální místa s těmi poněkud lacinějšími. Ale zasmál jsem se párkrát i nahlas a jako takový rodinný film na nedělní odpoledne je Lhář, lhář absolutně v pohodě. Hlavní myšlenka je moc pěkná.

    • 2.9.2018  21:20
    Stará garda (1960)
    ***

    Jeden z nejslabších filmů mistra Gabina. Skoro jsem uvažoval i o pouhých dvou hvězdách. Když si vezmu, že je to podle předlohy autora Zelňačky tak to nemá moc žádný hořký melancholický rozměr, co by z toho dělal mnohem víc než jen pouhou ,,komedii.´´ Ale první polovina je celkem dobrá. Dědci neotravují a jejich představitelé se snaží. Gabin byl prostě skvělý komik. Ale ve druhé polovině na cestě do kláštera mě to přestalo bavit. Začalo se to dost vléct. A závěrečná pointa se mi moc nelíbila. Ale tak ústřední melodie byla senzační a za titulky k filmu jsem rád. Tak tři, no.

    • 2.9.2018  21:10

    Tak prej nejlepší film, jo? Ježkovy oči, to zní děsivě. Kdo může říct, co je nejlepší film? Kdo viděl všechny filmy na světě, hm? Ani Kamil Fíla, ani Mirka Spáčilová ani verbal. Já sám jsem sice taky jeden film označil za nejlepší. A to Dva muže ve městě. Ale stalo se tak pouze v mém skromném komentáři psaným na koleni s kupou gramatických chyb. Ten bude těžko někdo citovat. Ale tady se toho označení ,,nejlepší film´´ každý chytá jako ponožek zadarmo. No, já se nad tím všeobecným označením nejlepšího filmu povznesu. Jen dodám svůj naprosto subjektivní neodborný názor. A ten zní, že Vykoupení z věznice Shawshank není nejlepším filmem. Ba není ani jedním z nejlepších. Je prostě jenom dobrým, kvalitním. Dalších z řady dobrých kvalitních filmů, které jsem viděl. Ale ani to není málo. Mám rád filmy z vězeňského prostředí kritizující systém. Zájem o ně ve mě vyvolal polozapomenutý italský film Vyšetřování skončilo - zapomeňte. Na ten si sotva někdo vzpomene, natožpak aby ho označil za nejlepší. Ale i Shawshank je dobrým vězeňským filmem. Není ve výsledku nakonec ani tolik o samotném vězeňském systému, ale co z něho výjde je fajn stejně. Pěkný příběh o přátelství. Dvakrát se mi chtělo brečet dojetím. Poprvé u dopisu Brookse (hrozně fajn postava) a pak na samotném závěru. A i zbytek filmu je v pohodě. Akorát prostě není nejlepší, ale to jsme zase na začátku komentáře.

    • 1.9.2018  21:04
    Amadeus (1984)
    *****

    U Amadeuse se začíná psát komentář těžko a s ještě větší frustrací než kdekoliv jinde. Těch komentářů je tady v současnosti 1 092 z toho drtivá většina pochvalných a žasnoucích. A já se k nim i s pěti hvězdičkami a všemi superlativy musím hrdě přidat. Amadeus je geniální film génia. Jo a jestli někomu vadí ta fikce, mělo by mu být zákonem zákázáno sledovat filmy. Pche, kdo by tady řešil pravdivost? Amadeus si na ni nehraje. Je to prostě FILM. Zkrátka nádherně uchopený filmový útvar o ve kterém jsou prvky všeho. Bláznivé frašky, typické komedie, ale na konci hlavně trágédie. Způsob s jakou lehkostí Forman míchá žánry je obdivuhodný. Jednou se divák směje a jednou na něho jde depka s průběžným doprovázením mrazením v zádech. Protože Forman pracuje s Mozartovou hudbou takovým způsobem, že strhne i hudebního barbara sledujícího Šlágr. A dotváří díky ní vždy působivost daného obrazu. I ta forma přes vyprávění starého Salieriho knězi je zajímavá. Akorát škoda, že kněz jinak není víc zapojen a jenom poslouchá. Ale jinak nemám co vytknout. Zkrátka dokonalé, výborné, geniální a tak dále.

    • 30.8.2018  17:31
    Dobrý synek (1993)
    **

    Je pravda, že ten ,,dobrý synek´´ byl tak ,,dobrý´´ až mi z něho místy šel mráz po zádech. Než mít takhle ,,dobrého´´ synka to je fakt lepší nemít žádného. Nicméně jsem si nevšiml, že by měl nějaký svůj charakteristický úsměv ďáblíka. Konfortace s rodiči tady celkově trochu chyběla, ale to nebyla hlavní chyba. Film nejvíce pohřbívála přílišná hloupost a hlavně nelogické chování Froda a ,,synka´´. On i ten Frodo byl tady totiž takovej šáblej a s tou jeho teoríí o mámě (tetě mámě) mě štval. To chtěl mít synka za bráchu? A já jsem si ani nevšiml, že by si ho jeho teta, která teď teda měla být teda jeho mámou (či cooo? nějak zvlášť všímala. Krom tedy jedné scény. Opět chyběla jakákoliv konfortace. Nicméně jsem Frodovi pochopitelně fandil. V boji proti synkovi bych fandil komukoliv. Musím uznat, že synek byl fakt možná jednou z nejodpornějších filmových postav, které jsem kdy viděl. Ale závěr filmu zase jedním z nejhorších a doufám, že už žádný takový nikdy neuvidím. Tak nechutně slizký, patosovitý, nerealistický a s takovým přehráváním. Blébléle. Tří by byly moc a vzhledem k malé škále hodnocení musím dát jenom dvě a půl.

    • 27.8.2018  21:47

    Nevěrohodné a za vlasy přetažené už od začátku. Ovšem takové vcelku napínavé a vzrušující. Ale dlouhou dobu se absolutně nic neděje a závěr je pěkně blbý. Zbytečné vyhrocený. Čekal jsem něco inteligentnějšího. Zklamalo mě to natolik, že jsem se rozhodl dát pouhé dvě. Je totiz naprosto zbytečné tento naprosto zbytečný film vidět. Aspoň ten Serrault je dobrý.

    • 27.8.2018  21:21

    Dětem byl tento film odepřen. Do distribuce jde pouze s titulky. Spousta hodnoticích nad tím vyjadřuje pochopení. Ale já bych byl nerad kdyby dětem byly odepírany hřejivé inteligentní věci s myšlenkou. To se mají dívat pouze na prostoduché barevné blbinky? Nechápu. Jedním z kladů tohoto filmu je totiž určitě to, že si na něm něco najde každý inteligentní člověk od 3 do 99 let. Je opravdu velmi hřejivý nenuceně vtipný, ale zároveň i zdravě a zajímavě pochmurný a melancholický. Ovšem, neřekl bych, že by to mohlo dítěti uškodit. Metaforu zataženého Stokorcového lesa asi nepochopí, ale závěrečná myšlenka je podáná moc pěkně a zřetelně. Člověka zahřeje na srdci. Najednou jsem měl chuť obejmout Medívídka Pú a nědělat s ním nic. Tahle postava už nikdy nebude sympatičtější. Dávám pěknou čtyřku.

    • 25.8.2018  13:26
    Dubček (2018)
    **

    Dubček je jenom o zmatených časových skocích a skákání z místa na místo. Nemá žádnou vypravěcí kontinuitu. Šance se něco dozvědět je tím pádem nulová. A přitom by se z rozhodování o podpisu Moskevských protokolů dalo natočit tak dobré konverzační drama à la Dvanáct rozhněvaných můžu. I tady je to možná chvíli vidět. Ale pak zase příjde nějaký zmatený střih a je po všem. Obrovská škoda.

    • 24.8.2018  18:10
    Jan Palach (2018)
    **

    Po krátkém přemýšlení jsem musel odebrat třetí hvězdu, tudíž dát pouhé dvě. Nenašel jsem prostě dostatečný počet pozitiv. Technicky, filmařsky a vizálně je zde vše na obrovské úrovni. A výkon Bydžovské je skvělý. Ale to je bohužel tak nějak všehno. Jinak mi to totiž přišlo absolutně nějaké. Například nedávná Milada měla své chyby, ale byla z ní cítit opravdová úcta k osobě Milady Horákové a touha po svobodě a demokracii. Ale tady byly emoce na nule a film si držel od diváka spíš odstup. Statické zpracování, byl možná záměr, ale nevím jestli se zrovna sem hodil. To si pak totiž člověk může rovnou pustit dokument nebo si přečíst nějákou literaturu. Protože to všechno bude stejně odbornější než film, ve kterém se mimo jiné vše musí vejít do nějaké přiměřené stopaže. Takže se musí poměrně dost skákat v čase. Hlavně teda na začátku. A já už jsem na tyhlety ,,skoky´´ v životopisných filmech alergicky. Jsou takové hrozně ,,nefilmové.´´ Potom je to úplně bez vypravěci kontinuity a já mám pocit jako by to natočil robot. Proč se teda vzhledem ke složitosti a rozšířenosti látky nenatočí seriál? Natočila se teda alespoň minisérie. Jmenuje se Hořící keř. A já se radši kouknu na ni.

    • 20.8.2018  12:59

    Ze začátku to vypadalo jako ,,celkem normální, ale poctivý film z vězeňského prostředí.´´ Ve druhé polovině jsem se do něho, ale ponořil jako už dlouho do žádného jiného. Je totiž velmi plastický. V ničem si nezanechává od diváka odstup. Šokuje v každé minutě. Jestli to takhle tehdy chodilo v italských věznících tak potěš pánbůh. Od (Pozor Spoiler!) vraždy Pesentiho by mě nenapadlo, že se může stát ještě něco horšího. Ale stalo se. Ze závěrečné pointy člověku až mrazí. Musím dát pět. Už dlouho mě žádný jiný film tak nevtáhl. Lví podíl na tom má i starý dabing studia Barandov. Jeden z nejlepších dabingů, které jsem kdy slyšel.

    • 16.8.2018  17:20
    O otci (2016)
    ***

    No, pokud se jedná o studentský nebo amatérský film dám tři alespoň za to odvážné téma, kterého jako by se tvůrci ,,normálních´´ filmů báli. Radši pořád ředí ty samé náměty. U toho odvážného tématu a pár odvážných scén to, ale v tomto případě končí. Ve dvacetisedmi minutové stopáži se rozehraje jen něco velmi krátkého, místy dost divně natočeného a hlavně nedokončeného. Spousta věcí se nedořeší a vyzní do ztracena. Působilo to na mě jako pilotní díl nějakého seriálu, jehož další díly by mě zajímaly, ale zřejmě se jich nedočkám.

    • 15.8.2018  16:40

    Brad Bird je pořád nejlepší Pixarovský režisér. Jednička je kult, ale dvojka mohla být o něco lepší. Příběh za moc nestojí. Záporák je sice v prvních scénách poměrně děsivý a má potenciál. Ale jeho odhalení je nejenom předvídatelné, ale hlavně dětinské a hloupé. Skoro jako z nějakého dílu Scooby-Doo. Dějová linie s Bobem a jeho rodičovskými starostmi je dost dobrá, ale dalo se z ní vytěžit ještě malinko víc. To retro už taky není tak silné jako v jedničce, Ale s Jack-Jackovými schopnostmi si Bird vyhrál. Celkově je ve dvojce Jack-Jack nejzábavnější postavou a fakt mě bavil. A v akci a animaci dvojka dokonce překonává první díl. Za těch čtrnáct let se prostě ledacos změnilo, vyvinulo. Všechny 3 akční pasáže jsou velmi dobré a řádné našlapané. Ve 3D musí být zážitkem. Nejlepší je ta první, která si v ničem nezadá s hranými filmy a naladí na zbytek filmu, který i přes své chybičky má velmi svižné tempo na rozdíl od rozvleklého Coca a určitě není nudný. Skoro dvouhodinová stopáž mi utekla jako nic. Jako akční animovaná oddechovka k návštěvě multikina dvojka Užasňáků funguje a je mi sympatičtější než různé jiné přeceňované Pixarovky. A snad taky z úcty k jedničce a Bradu Birdovi budu mírně nadhodnocovat a dám čtyři. P.S. Film jsem viděl minulou sobotu, komentář píšu už asi pošešté.

    • 10.8.2018  22:44
    Bao (2018)
    ***

    Dost divný ,,kraťas´´, ale svým způsobem celkem milý a zábavný. Asi bych, ale od Pixaru čekal něco, co bude dávat větší smysl. Jako taková jednohubka na pár minut fajn, ale před Úžasňákovými se tato podivnost, ale nehodila.

<< předchozí 1 2 3 4 6 12 17 22
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace