Pierre

Pierre

Emil Synek

okres Kutná Hora
Člověk...asi....

Skype: hmmmmmmmm

26 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 6 12 17 22
    • 14.9.2018  22:23

    Mé hodnocení se pohybuje někde na pomezí tří až čtyř hvězdic. Nedotažených motivů je tady na první pohled jak stromů v lese. A mohlo by se zdát, že postavy ani nezaznamenají žádný vývoj. Konec s dědečkem je spíš symbolický s metaforou, kterou já chápal jako konečné zklidnění, stmelení celé rodiny. Nějaký konec a vývoj to tedy určitě mělo a češství a českou chatařskou atmosféru to zobrazovalo geniálně. Občas jsem si připadal jako bych tam s nimi sám byl nebo jako kdybych se díval na Hoří má panenko ze současnosti. Zajímavě zvolený soundtrack. Jana Synková byla na babičku nejlepší možnou volbou podobně jako Vávra na tátu. A Kopta sem taky sedl. Jenom škoda, několika za vlasy přetažených momentů (ohňostroj, knižní bitka) a lehce otravné Voříškové a Bárdos. Protože jinak se to podle mě povedlo a sám jsem se i několikrát zasmál. Některé hlášky možná mají šanci i zlidovět, tak uvidíme.

    • 14.9.2018  20:09
    Tlumočník (2018)
    *****

    Nedokážu to přesně popsat, ale tenhle film mi fakt sakra sednul. Jinak to říct nejde. Na české a slovenské poměry se jedná o fakt neuvěřitelně zajímavý počin, který patří na filmové festivaly, do všech možných klubových kin apod. Z hudby až mrazí a navíc je vždycky vsunuta na naprosto vhodné místo. A příběh o společné cestě potomka vraha s potomkem oběti alias uzavřeného člověka a bohéma má v sobě mimo jiné i velký nádech filozofie. Především v otázce ,,Kdo z nich to má těžší?´´ Když jsem se nad ni zamyslel, zjistil jsem, že odpověď není zdaleka tak jednoznačná. Závěr dokáže možná trochu naštvat svou otevřeností, ale vlastně je jediný správný. Jinak Simonischek je strašně šarmartní herec a Menzla prostě člověk rád vidí. Takže, pisálci všech zemí proberte se! Viděli jste asi jiný film. Já dávám zcela zasloužených pět.

    • 7.9.2018  18:46

    Dokument mě celkem příjemně překvapil a líbil se mi o něco víc než Nejsledovanější . A to jsem přitom Jirku Krále, vůbec nikdy nesledoval jakožto ani žádného jiného letsplayera. Protože hrát hry a něco do toho kecat pro mě upřímně není vůbec nic obdivuhodného a zajímavého. Když to někoho baví tak je to v pořádku, ale aby to pro někoho byl zdroj obživy mi přijde ubohé. Ale Jirka Král mi tímto dokumentem dokázal, že to má v hlavě srovnané jako možná málokdo na československé yotube scéně. A dokument není nějakou jeho povrchní rozlučkou. Prvních 15 minut se celkem zajímavě, i když letem světem zabývá samotným vznikem a vývojem Yotube trendu. Škoda, že pak to sklouzne spíš k ohranému brečení o tom, jak to mají yotubeři těžký apod. To mě teda už nebere, slyšel jsem to tolikrát. V tomto stádiu se dokument začíná prostě dost opakovat a nudí. Ale závěr o rozhodnutí Jirky Krále mi opravdu ukázal jak to má v hlavě srovnané. Podle mě by si měl jeho slova vzít k srdci třeba takový Pedro. Yotuber stárne, fanoušci můžou být pořád mladší. V nejlepším se má přestat. Vytesat do kamene všem Yotuberům!

    • 7.9.2018  18:12

    Námět o právníkovi, který na jeden nemůže lhát je jednoduše geniální. Bohužel, scénář občas až moc spoléhá na Carreyho komiku. V několika místech se totiž ,,jeho´´ právník jenom různě svíjí a šklebí, aby nic neřekl. A tak se střídají geniální místa s těmi poněkud lacinějšími. Ale zasmál jsem se párkrát i nahlas a jako takový rodinný film na nedělní odpoledne je Lhář, lhář absolutně v pohodě. Hlavní myšlenka je moc pěkná.

    • 2.9.2018  21:20
    Stará garda (1960)
    ***

    Jeden z nejslabších filmů mistra Gabina. Skoro jsem uvažoval i o pouhých dvou hvězdách. Když si vezmu, že je to podle předlohy autora Zelňačky tak to nemá moc žádný hořký melancholický rozměr, co by z toho dělal mnohem víc než jen pouhou ,,komedii.´´ Ale první polovina je celkem dobrá. Dědci neotravují a jejich představitelé se snaží. Gabin byl prostě skvělý komik. Ale ve druhé polovině na cestě do kláštera mě to přestalo bavit. Začalo se to dost vléct. A závěrečná pointa se mi moc nelíbila. Ale tak ústřední melodie byla senzační a za titulky k filmu jsem rád. Tak tři, no.

    • 2.9.2018  21:10

    Tak prej nejlepší film, jo? Ježkovy oči, to zní děsivě. Kdo může říct, co je nejlepší film? Kdo viděl všechny filmy na světě, hm? Ani Kamil Fíla, ani Mirka Spáčilová ani verbal. Já sám jsem sice taky jeden film označil za nejlepší. A to Dva muže ve městě. Ale stalo se tak pouze v mém skromném komentáři psaným na koleni s kupou gramatických chyb. Ten bude těžko někdo citovat. Ale tady se toho označení ,,nejlepší film´´ každý chytá jako ponožek zadarmo. No, já se nad tím všeobecným označením nejlepšího filmu povznesu. Jen dodám svůj naprosto subjektivní neodborný názor. A ten zní, že Vykoupení z věznice Shawshank není nejlepším filmem. Ba není ani jedním z nejlepších. Je prostě jenom dobrým, kvalitním. Dalších z řady dobrých kvalitních filmů, které jsem viděl. Ale ani to není málo. Mám rád filmy z vězeňského prostředí kritizující systém. Zájem o ně ve mě vyvolal polozapomenutý italský film Vyšetřování skončilo - zapomeňte. Na ten si sotva někdo vzpomene, natožpak aby ho označil za nejlepší. Ale i Shawshank je dobrým vězeňským filmem. Není ve výsledku nakonec ani tolik o samotném vězeňském systému, ale co z něho výjde je fajn stejně. Pěkný příběh o přátelství. Dvakrát se mi chtělo brečet dojetím. Poprvé u dopisu Brookse (hrozně fajn postava) a pak na samotném závěru. A i zbytek filmu je v pohodě. Akorát prostě není nejlepší, ale to jsme zase na začátku komentáře.

    • 1.9.2018  21:04
    Amadeus (1984)
    *****

    U Amadeuse se začíná psát komentář těžko a s ještě větší frustrací než kdekoliv jinde. Těch komentářů je tady v současnosti 1 092 z toho drtivá většina pochvalných a žasnoucích. A já se k nim i s pěti hvězdičkami a všemi superlativy musím hrdě přidat. Amadeus je geniální film génia. Jo a jestli někomu vadí ta fikce, mělo by mu být zákonem zákázáno sledovat filmy. Pche, kdo by tady řešil pravdivost? Amadeus si na ni nehraje. Je to prostě FILM. Zkrátka nádherně uchopený filmový útvar o ve kterém jsou prvky všeho. Bláznivé frašky, typické komedie, ale na konci hlavně trágédie. Způsob s jakou lehkostí Forman míchá žánry je obdivuhodný. Jednou se divák směje a jednou na něho jde depka s průběžným doprovázením mrazením v zádech. Protože Forman pracuje s Mozartovou hudbou takovým způsobem, že strhne i hudebního barbara sledujícího Šlágr. A dotváří díky ní vždy působivost daného obrazu. I ta forma přes vyprávění starého Salieriho knězi je zajímavá. Akorát škoda, že kněz jinak není víc zapojen a jenom poslouchá. Ale jinak nemám co vytknout. Zkrátka dokonalé, výborné, geniální a tak dále.

    • 30.8.2018  17:31
    Dobrý synek (1993)
    **

    Je pravda, že ten ,,dobrý synek´´ byl tak ,,dobrý´´ až mi z něho místy šel mráz po zádech. Než mít takhle ,,dobrého´´ synka to je fakt lepší nemít žádného. Nicméně jsem si nevšiml, že by měl nějaký svůj charakteristický úsměv ďáblíka. Konfortace s rodiči tady celkově trochu chyběla, ale to nebyla hlavní chyba. Film nejvíce pohřbívála přílišná hloupost a hlavně nelogické chování Froda a ,,synka´´. On i ten Frodo byl tady totiž takovej šáblej a s tou jeho teoríí o mámě (tetě mámě) mě štval. To chtěl mít synka za bráchu? A já jsem si ani nevšiml, že by si ho jeho teta, která teď teda měla být teda jeho mámou (či cooo? nějak zvlášť všímala. Krom tedy jedné scény. Opět chyběla jakákoliv konfortace. Nicméně jsem Frodovi pochopitelně fandil. V boji proti synkovi bych fandil komukoliv. Musím uznat, že synek byl fakt možná jednou z nejodpornějších filmových postav, které jsem kdy viděl. Ale závěr filmu zase jedním z nejhorších a doufám, že už žádný takový nikdy neuvidím. Tak nechutně slizký, patosovitý, nerealistický a s takovým přehráváním. Blébléle. Tří by byly moc a vzhledem k malé škále hodnocení musím dát jenom dvě a půl.

    • 27.8.2018  21:47

    Nevěrohodné a za vlasy přetažené už od začátku. Ovšem takové vcelku napínavé a vzrušující. Ale dlouhou dobu se absolutně nic neděje a závěr je pěkně blbý. Zbytečné vyhrocený. Čekal jsem něco inteligentnějšího. Zklamalo mě to natolik, že jsem se rozhodl dát pouhé dvě. Je totiz naprosto zbytečné tento naprosto zbytečný film vidět. Aspoň ten Serrault je dobrý.

    • 27.8.2018  21:21

    Dětem byl tento film odepřen. Do distribuce jde pouze s titulky. Spousta hodnoticích nad tím vyjadřuje pochopení. Ale já bych byl nerad kdyby dětem byly odepírany hřejivé inteligentní věci s myšlenkou. To se mají dívat pouze na prostoduché barevné blbinky? Nechápu. Jedním z kladů tohoto filmu je totiž určitě to, že si na něm něco najde každý inteligentní člověk od 3 do 99 let. Je opravdu velmi hřejivý nenuceně vtipný, ale zároveň i zdravě a zajímavě pochmurný a melancholický. Ovšem, neřekl bych, že by to mohlo dítěti uškodit. Metaforu zataženého Stokorcového lesa asi nepochopí, ale závěrečná myšlenka je podáná moc pěkně a zřetelně. Člověka zahřeje na srdci. Najednou jsem měl chuť obejmout Medívídka Pú a nědělat s ním nic. Tahle postava už nikdy nebude sympatičtější. Dávám pěknou čtyřku.

    • 25.8.2018  13:26
    Dubček (2018)
    **

    Dubček je jenom o zmatených časových skocích a skákání z místa na místo. Nemá žádnou vypravěcí kontinuitu. Šance se něco dozvědět je tím pádem nulová. A přitom by se z rozhodování o podpisu Moskevských protokolů dalo natočit tak dobré konverzační drama à la Dvanáct rozhněvaných můžu. I tady je to možná chvíli vidět. Ale pak zase příjde nějaký zmatený střih a je po všem. Obrovská škoda.

    • 24.8.2018  18:10
    Jan Palach (2018)
    **

    Po krátkém přemýšlení jsem musel odebrat třetí hvězdu, tudíž dát pouhé dvě. Nenašel jsem prostě dostatečný počet pozitiv. Technicky, filmařsky a vizálně je zde vše na obrovské úrovni. A výkon Bydžovské je skvělý. Ale to je bohužel tak nějak všehno. Jinak mi to totiž přišlo absolutně nějaké. Například nedávná Milada měla své chyby, ale byla z ní cítit opravdová úcta k osobě Milady Horákové a touha po svobodě a demokracii. Ale tady byly emoce na nule a film si držel od diváka spíš odstup. Statické zpracování, byl možná záměr, ale nevím jestli se zrovna sem hodil. To si pak totiž člověk může rovnou pustit dokument nebo si přečíst nějákou literaturu. Protože to všechno bude stejně odbornější než film, ve kterém se mimo jiné vše musí vejít do nějaké přiměřené stopaže. Takže se musí poměrně dost skákat v čase. Hlavně teda na začátku. A já už jsem na tyhlety ,,skoky´´ v životopisných filmech alergicky. Jsou takové hrozně ,,nefilmové.´´ Potom je to úplně bez vypravěci kontinuity a já mám pocit jako by to natočil robot. Proč se teda vzhledem ke složitosti a rozšířenosti látky nenatočí seriál? Natočila se teda alespoň minisérie. Jmenuje se Hořící keř. A já se radši kouknu na ni.

    • 20.8.2018  12:59

    Ze začátku to vypadalo jako ,,celkem normální, ale poctivý film z vězeňského prostředí.´´ Ve druhé polovině jsem se do něho, ale ponořil jako už dlouho do žádného jiného. Je totiž velmi plastický. V ničem si nezanechává od diváka odstup. Šokuje v každé minutě. Jestli to takhle tehdy chodilo v italských věznících tak potěš pánbůh. Od (Pozor Spoiler!) vraždy Pesentiho by mě nenapadlo, že se může stát ještě něco horšího. Ale stalo se. Ze závěrečné pointy člověku až mrazí. Musím dát pět. Už dlouho mě žádný jiný film tak nevtáhl. Lví podíl na tom má i starý dabing studia Barandov. Jeden z nejlepších dabingů, které jsem kdy slyšel.

    • 16.8.2018  17:20
    O otci (2016)
    ***

    No, pokud se jedná o studentský nebo amatérský film dám tři alespoň za to odvážné téma, kterého jako by se tvůrci ,,normálních´´ filmů báli. Radši pořád ředí ty samé náměty. U toho odvážného tématu a pár odvážných scén to, ale v tomto případě končí. Ve dvacetisedmi minutové stopáži se rozehraje jen něco velmi krátkého, místy dost divně natočeného a hlavně nedokončeného. Spousta věcí se nedořeší a vyzní do ztracena. Působilo to na mě jako pilotní díl nějakého seriálu, jehož další díly by mě zajímaly, ale zřejmě se jich nedočkám.

    • 15.8.2018  16:40

    Brad Bird je pořád nejlepší Pixarovský režisér. Jednička je kult, ale dvojka mohla být o něco lepší. Příběh za moc nestojí. Záporák je sice v prvních scénách poměrně děsivý a má potenciál. Ale jeho odhalení je nejenom předvídatelné, ale hlavně dětinské a hloupé. Skoro jako z nějakého dílu Scooby-Doo. Dějová linie s Bobem a jeho rodičovskými starostmi je dost dobrá, ale dalo se z ní vytěžit ještě malinko víc. To retro už taky není tak silné jako v jedničce, Ale s Jack-Jackovými schopnostmi si Bird vyhrál. Celkově je ve dvojce Jack-Jack nejzábavnější postavou a fakt mě bavil. A v akci a animaci dvojka dokonce překonává první díl. Za těch čtrnáct let se prostě ledacos změnilo, vyvinulo. Všechny 3 akční pasáže jsou velmi dobré a řádné našlapané. Ve 3D musí být zážitkem. Nejlepší je ta první, která si v ničem nezadá s hranými filmy a naladí na zbytek filmu, který i přes své chybičky má velmi svižné tempo na rozdíl od rozvleklého Coca a určitě není nudný. Skoro dvouhodinová stopáž mi utekla jako nic. Jako akční animovaná oddechovka k návštěvě multikina dvojka Užasňáků funguje a je mi sympatičtější než různé jiné přeceňované Pixarovky. A snad taky z úcty k jedničce a Bradu Birdovi budu mírně nadhodnocovat a dám čtyři. P.S. Film jsem viděl minulou sobotu, komentář píšu už asi pošešté.

    • 10.8.2018  22:44
    Bao (2018)
    ***

    Dost divný ,,kraťas´´, ale svým způsobem celkem milý a zábavný. Asi bych, ale od Pixaru čekal něco, co bude dávat větší smysl. Jako taková jednohubka na pár minut fajn, ale před Úžasňákovými se tato podivnost, ale nehodila.

    • 10.8.2018  22:35

    Hodnotím především historický význam pro českou kinematografii a prvenství v oblasti českých filmů. Stejně jako u Párkaře a lepiče nejde ani moc poznat oč jde. Ale lepší než Smích a pláč.

    • 10.8.2018  22:31

    Hodnotím především historický význam pro českou kinematografii a prvenství v oblasti českých filmů, jinak bych musel dát méně. Ze všech filmů Jana Kříženeckého s Josefem-Švábem Malostránským je Smích a pláč nejslabší. Malostránského mimiku bych nepřeceňoval, šklebit se umíme každý a pravdou je, že dnes se taková videa natáčí z nudy na mobil.

    • 10.8.2018  22:21

    Hodnotím především historický význam pro českou kinematografii. Z obsahového ani uměleckého hlediska se to moc hodnotit nedá, není tam ani moc poznat o co jde. Druhá verze je, ale o něco lepší než první.

    • 10.8.2018  20:36

    Čekal jsem víc, ale asi jsem spíš čekal moc. Faktem totiž je, že prakticky nemám, co vytknout. Možná by to akorát mohlo být delší, tudíž rozvinutější a o něco složitější. Sedmdesát minut je dost málo. Konec příjde tak nějak najednou. Ale atmosféra je ledově chladná, Somr vynikajcí a prostě už jenom za to téma a odvahu Sirového a Kantůrkové nejde dát ménê než ctyři.

    • 9.8.2018  15:34

    Vtom, co Strom na dřeváky ukazuje a vtom, co chce říct je opravdu nádherný. Do Vatikánského seznamu patří, ale na film je absolutně ,,nefilmový´´ a na dokument zase moc dlouhý a tak ve výsledku moc nefunguje což je škoda. Ale věřím, že bych si ho dokázal užít. Musel by, ale mít poloviční délku. Takhle mě akorát vyřídil. Škoda.

    • 8.8.2018  19:45

    Tak tohle úplně nebyl můj šálek čaje ani na poli úměleckých filmů. Ale zase to byla zajímavá divácká zkušenost. Během filmu mě zajímal hlavně rytíř a jeho hledání Boha a šach se smrtí, která je zde zajímavě ztvárněna. Podobné otázky a úvahy jako náš rytíř si asi klade každý, kdo ve svém životě hledá Boha. Kladl si je i sám Bergman a do Sedmé pečeti je promítl. Jinak ostatní postavy mě moc nebraly, byly takové zvláštní. Moc nerad bych toho zabrušoval, abych z toho nemusel vybrušovat a nedopadl jako Míla Rozner. Moc dobře vím, že je Sedmá pečeť dobrý film. Akorát ho já nedokážu dostatečně docenit a Lesní jahody se mi subjektivně líbily o dost víc.

    • 7.8.2018  22:00

    Už od samotného začátku mě upoutala nádherná hudba a pro mě trochu neobvyklý herecký výkon Janžurové. Znám ji totiž především jako vynikajcí komičku, ale tady hrála trochu jinak. Ovšem, výborně a dokázala mi, že její herecký rejstřík je obrovský. Naprosto geniální je zde Čepek, k tomu, co předvádí ani nemám slov. Celé je to takové nádherně poctivé, barevné a skvěle zvládnuté z hlediska melodramatického žánru. Moc pěkné.

    • 4.8.2018  16:54
    Jeden den (2018)
    ***

    Proč se to celé opravdu neodehrává pouze v jednom dni? Po většinu času tedy ano, ale je tady i malinko zbytečných prvních a posledních 10 minut. Kdyby film zobrazoval opravdu pouze jeden den od probuzení, náročnou rutinu, starosti až po noční přiznání nevěry bez kousku z předchozího večera a kousku z následujícího dne bylo by to pro mě zajímavější, originálnější symboličtější a promyšlenější. I tak je to, ale velmi trefné a celé jako ze života. A opravdu vyčerpávající v dobrém slova smyslu. 3 a půl.

    • 4.8.2018  15:31

    Kromě ponoření do duše bilancujícího starého profesora mě na filmu bavil i ten Road movie prvek. Hlavní dvě postavy někam jedou příčemž potkávají další postavy, z nichž každá je něčím zajímavá a má nějaký svůj význam a příběh. Především v konfrontaci se starým profesorem. Film je ve výsledku mimo jiné také zajímavou studií různých charakterů, povah a generací. Velmi naplňující záležitost.

    • 28.7.2018  15:01
    Tvrdý chleba (TV film) (1990)
    ***

    Nechce se mi věřit, že to celé napsal ,,pouze´´ Smoljak. Nejde o to, že bych ho neměl rád, ale o to, že ho vtom vůbec necítím. Tohle je taková typická ,,Svěrákovština´´ nebo respektive mohla by být. Ale trochu k tomu chybí humor a ženy. No a zpracování á la televizní inscenace to celé pohřbívá. Ale přece jenom z toho místy číší Svěrák jak poleno a herecké obsazení je velmi zajímavé. Uvidíte zde spoustu Cimrmanologů, i když opět spíše v malých roličkách. Na konci se ovšem objeví i Geňa Rumlena! No, kde ho jinde před kamerou uvidíte? A kde jinde hraje Svěrákovi manželku Chýlková? Zajímavé obsazení jsem si užil, takže to nakonec bude na 3. Ale s odřenýma ušima.

    • 26.7.2018  18:23
    Protektor (2009)
    ****

    Dobrý příběh, který, ale není zrovna originální a dal by se zpracovat dost tuctově a nudně. Ovšem, zpracování Protektorátů mě velmi příjemně překvapilo. Příběh není vyprávěn úplně uceleně, ale spíše formou obrazů. Původně jsem si na ten styl nemohl moc zvyknou, ale pak se mi to začalo líbit. Také mě zaujalo jak se celým filmem prolínal motiv cyklistiky, se kterým si tvůrci zajímavě hráli. Musím pochválit také hudbu, která dokázala dát nějakému trochu vyhrocenějšímu obrazu velké grády. Takže udělaný byl tento film velmi zajímavě, i když se mi v hlavě trochu rozplynul už po skončení a osobně pro mě není něčím nezapomenutelným. Ale je určitě důkazem, že i mezi porevolučními filmy můžeme najít kvalitní kusy. O tom jsem ostatně přesvědčen už velmi dlouho.

    • 20.7.2018  12:09
    Truman Show (1998)
    ****

    Dobré ráno a kdybychom se neviděli, tak dobrý den, dobrý večer a dobrou noc. Při sledování mi bylo občas až nevolno. Hlavně při pohledu na Trumanovu manželku, co neustále nechutně propagovala různé značky (to bylo fakt vtipné rýpnutí.) Ta představa, že by celý můj život byl nejpopulárnější televizní pořad, aniž bych o tom věděl je děsivá. Ale je úžasnou zápletkou s myšlenkou. Moc mě to bavilo. Akorát je škoda, že postupně začíná film být čím dal méně reálný. Některé věci bych bral jako metaforu. Důležitá je celková podstata a myšlenka snímku. A ta je ohromná a možná i tak trochu předběhla svou dobu. Aspoň pro Českou republiku tedy určitě. Můžeme tedy jenom doufat, že na Primě tento film zatím neviděli a nikdy neuvidí.

    • 20.7.2018  11:40

    Některé věci zde malinko divné jsou. Mladá dívka nadšeně obdivuje Taverniera, ale vzápětí jí nedělá problém mu ukrást auto. Její kluk se poněkud nevěrohodně promění z frajírka na úplného slabocha. Ale tyto věci se dají tolerovat. Scénář totiž má hlavu a patu. Je docela dobře promýšlený a v závěru všechny tři dějové linie zapadnou do jednoho celku. Užíval jsem si hlavně žánr Film-Noir, který mě začíná fascinovat. Atmosféra ,,černého filmu´´ z Paříže se slavným improvizovaným trumpetovým sólem a do roku 2017 nikdy nevysílaným úžasným dabingem od ČST je skvělá. Třešničkou na tomto ,,černém dortu´´ je určitě Lino Ventura v menší roli komisaře. Pokud jste milovníci starého francouzského Noiru, vřele vám Výtah na popraviště doporučuji.

    • 17.7.2018  17:15
    Pan Hire (1989)
    ****

    Rukopis mého oblíbeného autora Georgese Simenona je zde znát. S panem Hire(m?) se dokonale soucítí a je výborně zahraný. Celou dobu mi asocioval Delonova Jeffa Costella. Myslím si, že by se Delon v dobách Samuraje na takového pana Hire(ho?) dost hodil. Jinak mě film spíš nudil. Závěr byl, ale hodně zajímavý. Donutil mě snímek přehodnotit. Enšpígl to ve svém komentáři vystihl naprosto přesně. Přijímám tedy nakonec nenápadnost filmu jako důkaz velikosti (hustý, co?) a zaokrouhluji na slabší čtyři hvězdy.

<< předchozí 1 2 3 4 6 12 17 22
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace