Pierre

Pierre

Emil Synek

okres Kutná Hora
Člověk...asi....

Skype: hmmmmmmmm

29 bodů

Moje oblíbené filmy

  • poster

    Dva muži ve městě (1973)

    Tento film jsem si postupně nehorázně oblíbil. Při prvním zhlédnutí jsem byl spokojen, pak jsem si později film zakoupil na DVD a každým novým zhlédnutím ho čím dál víc obdivuji. Pro genialitu tady toho filmu se my těžko hledají slova. Pro herecké výkony Gábina,Bouqeta, Delona taky. Další tak dojemný film, který tak pravdivě poukazuje na bezpráví a nespravedlnost a takový na kterém při každém sledování jenom visíte snad ani dneska neexistuje. Ten film je tak přitažlívý, tak přesvědčivý, tak pravdivý. A má tak mrazivou atmostféru, podkreslenou nejlepší hudebním soundtrackem v dějinách filmové hudby. Závěrečná scéna je pro mě snad nejsilnější v dějinách kinematografie. Čest tomuto filmu a jeho třem hlavním představitelům. Toto je prostě naprostá dokonalost a nejlepší francouzské drama, co jsem kdy viděl.:-) A možná (anebo spíš určitě) nejlepší film vůbec. 100 %, 100 %, nekonečno %.

  • poster

    Bídníci (1958)

    Skvost, který jsem si musel okamžitě přidat do TOP 10. Strhující zpracování slavného románu, které mu jistě k dokonalosti pomohlo i výborné herecké obsazení. Gabin zde podává jeden ze svých nejlepších výkonů, jako kdyby opravdu tím Jeanem Valjeanem byl. om on. Bourvil ztvárnil tak přesvědčivě svou zápornou postavu Thénardiera, že si těžko zvyknu až ho uvidím v nějáké komediální roli. I herečka, co hraje jeho ženu podala skvělý výkon. Všichni zůčastnění se mi ale dost líbili.Scénář nemá žádná hluchá místa, každá chvíle je něčím jedinečná a napínavá. Všechny scény jsou napsány velmi citlivě. Scénárista chce aby se divák cítil u filmu příjemně a váží si ho. Ze snímku číši neuvěřitelné kouzlo a laskavost. Je na svou dobu i zajímavě zrežírován. A všechno vyvrcholí v úžasně dojemném závěru. Do očích mi při něm vyhrkly slzy, pak přišel konec. A já měl za sebou tento nepopsatelný filmový zážitek. Bídníci jsou proště úžasný film. Nelze najít slov...

  • poster

    Kočka (1971)

    Opravdu smutný, chladný a depresivní film. Manželé o kterých film je už spolu nejsou schopní ani příliš komunikovat (do toho všeho ještě Gábinova číča.) Vzpomínají na staré časy, na mládí. A v hloubi duše věří, že má jejich vztah jestě naději. Deferre vytvořil neopakovatelnou atmostféru, do dvou hlavních roli vybral ty nejlepší možné herce a s touto kombinací vytvořil skutečnou špičku. Vlastně všemi svými stránkami je Kočka skutečně vyjímečný film. Dojmě mě jen když si na něj vzpomenu, nadchne mě pokaždé, když ho vidím. Mnohdy nepotřebuje ani slova, aby vyjádřil myšlenku. Pouze mlčky jako malíř dokončuje obraz krutého staří, nemoci, šedě a temnoty. Ukazuje nelítostně nelítostný svět. Ukazuje životní peklo, kdy už si přejete snad jenom smrt. A nakonci.... Vás totálně, ale totálně dostane. Neznám film, který by byl takto silný. Kočka je ztělesním filmového zážitku. Ale takového, který vás může velmi poznamenat a zarazit. Jenomže, není právě úmění, když film dokáže vyvolat takové emoce? Je. A Jestli existuje nějaké filmové nebe, tak tam musí být 3 obrovskééé židle. Jedna pro pro Signoret, herečku která svou roli ani nehraje, ona ji žije. Další pro mistra Gabina který nepotřebuje ke slovům slova a stejně jako Signoret svou roli žije. A třetí pro pana Deferre, který tohle všechno natočil. A jestli je tohle opravdový obraz staří a společnosti. Tak... Tak radši nic.

  • poster

    Samuraj (1967)

    Konečně jsem podlehl stylu Melvilla. Samuraje jsem si velmi vychutnal, považuji ho dokonce za jednu z nejlepších fr. kriminálek, co jsem viděl a za jeden z nejlepších filmů, co jsem měl tu čest vidět. Opravdová špička filmové kultury. Režie je velmi působivá. Ta tmavá vizuální stránka, skvěle k celému filmu pasuje.. No a ten scénář. Jak je to celé napsané a poutavé, nad tím vážně pane Melville smekám. Já jsem díky právě vašemu scénáři, ani nedýchal. Nebo možná jo, protože bych to asi bez dýchání nevydržel dokoukat a to by byla sakra škoda. Ale je snad jasné, jak to myslím. Samuraj mě prostě vcucl a zatím nepustil. Protože ještě teď když si vybavím drsný výraz Delona a jeho elegantní oblek, leze mi mráz po zádech. Delon zde podává hned po Dvou mužích svůj nejlepší výkon. Je na jeho adresu tedy potřeba něco dál dodávat? Jo a nesouhlasím s některými komentáři, scénář Melvilla je propracovaný. Myslím si že mnohem víc než si myslíte. Costello nezalezl do postele, jen proto aby byla zápletka. Melville se nesnažil zpracovávat realitu a obyčejnou kriminálku (i když, i jako obyčejnou si to můžete vychutnat.) . A pasáž na komisařství byla asi nejzajímavější. Tam to bylo nehorázně napínavé, obvzlávšť scéna kde postavili několik můžu vedle sebe a ten chlap měl najít Castella. Bál jsem se závěru, aby to nějak nezkazil. Nezkazil nic, do filmu se hodil a ještě o něco vylepšil můj dojem. Nakonec si tento film přidávám do Top desítky. Když jsem totiž ještě trochu víc pochopil jeho pointu, pozměnil jsem trochu svůj komentář a názor.

  • poster

    Klec (1975)

    Klec je prostě filmová paráda. Vyniakjcí nápad, který dává prostor ke skvělé psychologiii a také hereckým výkonům. Divák Lino Ventura skvěle ztvárňuje pocit jeho postavy, pocit beznaděje a zoufalství a s Ingrid Thulin jde místy až strach. Snímek ve vás dokonale vyvolá ty správné emoce, budete u něho přímo hltat každou sekundu a zanechá ve vás velmi silný zážitek. Deferre dokázal na tak malém prostoru vykouzlit jedno z nejlepších děl francouzské kinematografie. které zkrátka nemá jedinnnou chybu.

  • poster

    Záskok (divadelní záznam) (1997)

    Tak končí, aspoň doufáám! Naše komedie. Ale dobrá nálada po shlédnutí této hry jen tak neskončí. Na tohle se prostě mohu koukat pořád. Dokonalé, bezchybné.

  • poster

    České nebe: Cimrmanův dramatický kšaft (divadelní záznam) (2010)

    České nebe je prostě úplně geniální hra, kterou jsem za posledních pět měsíců viděl snad 20krát a nakonec jsem se rozhodl protlačit jí i do TOP 10, patří tam. Společně se Záskokem je to naprostý vrchol Cimrmanovy tvorby. Je až neúvěřitelné jak jsou dialogy vtipně napsané. Kdybych měl vypisovat všechny masakrovité hlášky musel bych vypsat naprosto všechny. Proto jenom napíšu: 100 %

  • poster

    Jsem nesmělý, ale léčím se (1978)

    Někdy si říkám, že je možná lepší když jsou lidé nesmělí a plaší jako Pierre Richard.:-) I přesto že s Geraldem Depardieum to Pierrovi skvěle klapalo v Nesmělém vytvořil s Aldem Maccionem skvělou komickou dvojku která by se dokázala rovnat italskému Budu Spenerovi a Terence Hillovi. Tohle je prostě neodolatelná klasika která je právem na mé krásné TOP 10 a naučí vás co dokáže síla pohledu či jak si získat ženu.:-) 100 %

  • poster

    Tonoucí se stébla chytá (1967)

    No jo, Plaváček.:-))) Jak se tak koukám tak tohle je nejvtipnější Funésovka která sice nemá zrovna nějak exra zápletku (dalo by se říct že ve druhé polovině ani žádnou nemá) ale když máte záchvaty smíchu a žasnete nad nápady typu obojživelného kajaku tak je vám to prostě úplně jedno. Ach, jak já mám tento film rád a jak se mi k němu píše težko komentář.:-))) Veřím, že tento snímek rozhodně z Topky jen tak neódestraním.

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace