Recenze (49)
Barbie (2023)
Jak málo času vidět takové perly víckrát ...
Louskáček a čtyři říše (2018)
Za mne úžasné, veselé, lehce podané a stravitelné. Skoro jako od Tima Burtona ...
Peřinbaba (1985)
Poetické, nádherné, potěšující.
Houslista (1969)
Pro mne nádherná věc. Diskusse či spíše peskování taky stojí za to. Výkon houslisty je nezapomenutelný.
Dům na nebesích (1984) (divadelní záznam)
Úžasná věc, naplněná životem, emocema,řečma ... "já se vžydycky peru s těma nepravejma". O tom, jak jsou někteří prchlivci :-)
Mia a já ve filmu (2022)
Líbilo. Viděno s dcerou, 7 let. Seriál známe. Já možná ne tolik. Nějaké životní moudro tam byto. Teď ještě zjistit, jak moc to ladí se seriálem z Netflixu.
Zbrusu Nový zákon (2015)
No jo, nechovat se Bůh jako idiot nebo hajzl, to by bylo něco ...
Pán času - Dívka, která čekala (2011) (epizoda)
Co chcete přirovnávat k Válce Roseových, k tomu, jak se mění vztahy mezi lidmi a jak jim chcete dát vědět, co pro vás znamenají? Když vidíte, jak se mění. Jak se všechno mění.
Star Trek: Picard - Et v arcadia ego, část 1 (2020) (epizoda)
Přemýšlím, kde všude jsem takovouto zápletku viděl, Cpt. Archer ve 4.. řadě mezi Vulkáncema a Andorianama? Abych taky znova skoukl, jak to dopadlo s Augmentama. Kostka vypadala majestátně.
Star Trek: Picard - The Impossible Box (2020) (epizoda)
Ano, líbí. Je v tom Federace, korupce, dobro a zlo. Podbarvení známými motivy. Dům pravdy u Romulanů je supr. To mi hlavně připomíná, že v Enterprise Federace v budoucnu pořád existovala, tuším když porazili společně Stavitele sfér, někdy okolo roku 2900? Pohotovostní hologram byl kolosálně skvělej. Když nejde komentovat celý seriál, píšu to do aktuálně posledního dílu.