Recenze (63)
Šestnáctiletí (2022)
Velice krásné a smutné.
Malíř jejího těla (2023)
Film byl zajímavý a v některých chvílích překvapující. O malíři a jeho múze jsem předtím nikdy neslyšela. Pro mě nejpodstatnější zjištění bylo, že se jeho múza jmenovala Maria Boursin.
Bratři (2023)
Pěkný akční film. Děj má spád. Pro hlubší pochopení děje je nejlépší znát celý kontext příběhu všech účastníků. Děkuji autorům, že zmínili postavu Vladimíra Hradce jako jednoho z jejich členů.
Velká svoboda (2021)
Na celém filmu je nejlepší závěr. Spoiler: Jak dokáže na jednu stranu zákon zničit život a na druhou najdete velkou lásku
Zuhuřiny dcery (2021)
Nádherný dokument o dvou sestrách. Ale též dokument o jejich rodině a vzájemných vztazích nejen v rámci blízké rodiny ale i syrské komunity
Deník chvilkové známosti (2022)
Umělé prodlužování závěru mě dost zklamalo.
Blízko (2022)
Celý film jsem obrečela, protože se v rodině taky udála podobná situace se smrtí.
Evženie Grandetová (2021)
Neznám bohužel knihu. Ale podle výtahu pro povinnou četbu má mít příběh jiný konec než je uvedeno ve filmu. To ale neznamená že je to proti poselství knihy. I to že ztratila lásku je pro Eugenii větší utrpení než zůstat doma.
Nejšťastnější holka pod sluncem (2022)
Pěkné, ale lepší byl film na toto téma Nadějná mladá žena.
Bezejmenná kulka (1959)
Námět by taky zasloužil nové zpracování. Tento film je úžasný až na nezvládnutý závěr.