Oblíbené filmy (10)
Leon (1994)
Nespoutaný Django (2012)
Černá kočka, bílý kocour (1998)
Mikrokosmos (1996)
Pravdivá romance (1993)
Big Lebowski (1998)
Kafe a cigára (2003)
Opravdu nikdy jsem neměl tak velkou chuť si dát cigaretu a zapít to klidně i tou nejodpornější kávou. Tento film je opravdu grandiózním dílem, které na vás nahrne spoustu krátkých příběhů, u kterých se však, i přes poměrně jednoduchý děj, nudit nebudete. Každý příběh je totiž jiný a každý má své vlastní kouzlo...
Interstellar (2014)
Dlouho jsem si myslel že lepší sci-fi než je Matrix už neuvidím, dokud se ovšem do tohoto žánru po hlavě nevřítil Christopher Nolan s jeho bratrem a neukázali nám rozměry, které jsou úplně mimo naši realitu a k tomu ještě jak mezi němy cestovat. Jsem moc rád že jsem na tento film mohl jít do kina, protože takový to zážitek jen tak z hlavy nedostanu...
Divoké historky (2014)
Jak popsat toto bravurské dílo? Zkuste si představit Tarantina bez zábran s trochou krásné španělštiny v pozadí a máte tu úžasný film který považuji za jeden z nejlepších filmů roku a vůbec.