Recenze (365)
Alenka v říši divů (2010)
Vizuálne príjemné, herecky fajn... avšak chýbala mi tam duša
Aljaška v plamenech (1994)
Jeden z mojich menej obľúbených filmov od Stevna. Zaujme Michael Caine.
Alvin a Chipmunkové (2007)
Nie až také zlé ako som čakal.
Amazing Spider-Man (2012)
Ale áno nový Spiderman ma veľmi potešil a už teraz sa teším na jeho pokračovanie...
Ambiciózní blondýnka (2007)
Veľmi svišná komédia, ktorá sa na nič nehrá.
Americký gangster (2007)
Perfektný film, ktorý sa oplatí vidieť. Ukazuje nám že svet nie je čiernobiely. Tí dobrí nemusia byť aj morálny a tí zlý nemorálny.
Anakonda (1997)
Pre tú zábavu!!!
Andělé a démoni (2009)
Veľkolepý film ktorý určite zaujme. Fantastická a podmanivá hudba, človek sa nemá kedy nudiť. Jednu hviezdičku som ubral vďaka niektorým scénam, ktoré boli pre mňa až príliš realistické a desivé.
Angelika, markýza andělů (1964)
Fantastický historicko-romantický film, ktorý ani po rokoch nestráca svoje čaro.
Áno, šéfe! (2011) (pořad)
Českú verziu mám jednoducho radšej...