Recenze (1 147)
Lesní duch (2013)
masakr
Princ a já: Sloní dobrodužství (2010)
Děj naivni a hloupý.krásný holky....
Akta X - Série 10 (2016) (série)
třetí díl šílenej ale přesto..proč jen šest dílů??? já se těšil že legenda je zpátky....
Wilsonov (2015)
nic jsem nečekal ...zasmál jsem se i bál...výbornej nejen macháček....jooo...
Stalin (2013) (TV film)
pěkný dokument o tyranovi,že kam se adolf hrabal...nicméně kdyby adolfa neporazil tak bychom asi jako národ skončili.......
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
některé scény se mi zdály až přehnané třeba ta s padajícím konem ze skály a proto jen 4....
Osm hrozných (2015)
jooo..moooc líbilo.......nádherná hudba
Tajemný Černobyl (2015) (TV film)
já tam byl....a proto dávám tolik....takhle to tam opravdu vypadá.....
Český žurnál - Matrix AB (2015) (epizoda)
pěkný dokument...ale jedna věc mě tedy zaujala....dvacet osm obvinění a andrej smí reagovat až po skončení filmu.......to jste mu to nandali.....ale pěkný film...
Labužníci (2013)
pěkný kanibal horor....múže se to stát ?? asi jo....nemyslíte ?????livingdeade pokud nechápeš proč je film do 18 let nepřístupný nechtěl bych ti svěřit děti.....