Recenze (1 147)
Hitler a holocaust (2000) (seriál)
tragické ale dokumentárně krásné ..a silné......překvapila mne maličkost....hudba z kraje jurského parku..........takový kousky....jinak to byl vážně hnus celá ta hitlerova éra....
Asterix: Sídliště bohů (2014)
konečně někoho napadlo vrátit galy do animovaného světa.........super.....p.s. viděno v ruštině...hmmm ještě že jsem se učil.......
Padesát odstínů šedi (2015)
myslim dobrý...to se moc jinak zfilmovat nedalo..komu se líbila knížka ten film přijme ...komu se nelíbila ,nic ho nenutí chodit na film a pak tu slintat blbiny a oplzlosti...papa..
Wolf Creek 2 (2013)
konečně něco na čem se s livingdeadem shodnu...
Wolf Creek (2005)
moc pěkné....i dvojka...
Hon (2012)
jak je to jednoduchý....někoho odsoudit...děti nelžou ...největší omyl ...
Vina (2010)
australští psi nechrání své páníčky...můžou je tahat po zemi a ubližovat jim a oni na to koukaj a poho...add2-ti mladí jsou absolutní parta loserů a amatérů.....sedativa pro děti...hmm...a mohl bych pokračovat...proč ho prostě nenečchali být když se to nepovedlo a on jim řekl jak to bylo ??nevypadal že by to někde řešil.........jojo..atdatd
Růžový panter znovu zasahuje (1976)
closeau paroduje bonda...........paráda
Návrat Růžového pantera (1975)
není to zlé ale jsou hezčí díly
Inspektor Clouseau (1968)
nic moc sellers je holt sellers...ale tady je špatnej i scénář......