Recenze (1 147)
Noc rozhodnutí (1993) (TV film)
ůžasné.....
Horizont události (1997)
moooooc dobré....co když opravdu existuje peklo?........
Bílá smrt (2009)
mě se to teda líbilo moc.jojo každej jsme jinej.
Pavouci z vesmíru (2010)
no tak špatný film to rozhodně není.jasně je to nízkorozpočtový béčko ale celkem fajn .takovej kříženec mezi dnem nezávislosti a matrixem.konec je velmi osobitej až zvláštní.a jednu hvězdu ubírám za pro mě zcela mimozní protikuřáckou scénku...venku jsou mimozemštani a zabíjí lidi..prosimtě nekuř mi tady ,jsem těhotná...chichi....
Cyranův ostrov (2009) (seriál)
souhlas s amrothem 666.....budou potrestáni potomci nejen těch co upalovali čarodějnice ale i potomci těch co přikládali......
Transformers: Pomsta poražených (2009)
podívaná je to teda náááramná.
Sociální síť (2010)
super.chvilku jsem měl hlavního vynálezce za hajzla ale konec vše spravil.super....
Vem si mou duši (2010)
tenhle film má něco,co jiným schází.zabývá se vykreslováním jednotlivých postav,nedělá z nich jen kusy masa s kterými se neztotožníte.byl jsem napjatý až do konce.líbilo.nevím jak tomu může někdo dát odpad.ale každý má právo na názor.tohle je můj.papa.
M*A*S*H - Nashledanou, sbohem a amen (1983) (epizoda)
na konci jsem bulil jak malej kluk....náramnej konec náramného seriálu...
Ledová smrt III (2010)
nejslabší díl série ale strýček pomocníček a konec zachranili situaci.