Recenze (110)
Akta X (1993) (seriál)
první serie ano, ty další už ee:(
Anděl Páně (2005)
Jedna z mála nových pohádek co se mi líbila.
Apokalypsa (2006)
ne
Armáda mrtvých (2021)
Ty vole, tak našlápnutý začátek a tak klesající kvalita filmu poté... to se jen tak nevidí.... škoda.
Ať vejde ten pravý (2008)
4 a 1/2*
Babylon A.D. (2008)
Viděl jsem unrated verzi a film se mi (i přes to že nemám rád Diesla) líbil.
Beetlejuice (1988)
před 10 lety bych dal ale 4;)
Bělásek (1995)
2/3
Bílé peklo (2001)
Kam až mne nohy donesou... prostě super!
Braindead - Živí mrtví (1992)
Psychárna:)