Recenze (281)
Becoming Elizabeth (2022) (seriál)
Člověka až zaskočí, co všechno je možné a jak rychle padají hlavy.
West Side Story (2021)
Steve umí a Ansel začíná být můj nejoblíbenější herec
Křížová výprava (2021)
Louis mě nezklamal. Vous êtes fou!
Hranice (2022) (TV film)
Byl hrozný tento stát
Ochránce - Hidžáb (2021) (epizoda)
Za mě nejlepší ukázka fungování českého školství a české mentality. V Českém školství jde o to zapadnout, poslouchat autoritu a moc nediskutovat. Hlavně odpovídat přesně na předem připravené otázky. Individualita se moc nenosí. Myslím že trochu více individuality by tady v tom zatuchlém rybníčku prospělo. Samozřejmě nechci obhajovat druhý extrém anarchie. Ještě přidám vlastní historku. Když jsem byl na střední, měl jsem oblíbenou kšiltovku, kterou jsem miloval. Moc jsem nechápal proč ji nemůžu nosit i ve třídě. Na angličtinu jsme měli rodilou mluvčí (myslel jsem že bude víc free než zkostnatělí Češi). Nechal jsem si čapku na hlavě a když mě viděla při příchodu do třídy řekla Nice cap. Měl jsem velkou radost, že to řekla a tak jsem řekl Thank you. Načež moji spolužáci vyprskli smíchy, protože to myslela ironicky. Nebo ne? :)
Duna (2021)
Vizuální a castingová lahůdka, kterou člověk musí vidět v kině s velkým plátnem a s dunícím zvukem. Škoda že příběhová linka my přijde nedodělaná a emočně je to trošku chladné. I tak jsem spokojen, protože tenhle příběh mám opravdu rád.
Un viaje a la Luna (2017)
Flawless visual
Bludné kruhy (2020) (seriál)
Prosil bych nějaké to ocenění pro Marka
Poslední představení (2020) (seriál)
First of all si myslím, že LeBron je všestrannější hráč a v 97 a 98 bych to daleko víc přál Pošťákovi se Stockem, než tomuhle frajírkovi. Jedno se ale Michaelovi musí nechat a to že jak na hřišti tak v životě byl AIR.
Hodina němčiny (2019)
Ziggy mi(a)luje obrazy