Recenze (281)
Runaway (2010)
ego maniac + filmed on location in Prague and CR
Scott Pilgrim proti zbytku světa (2010)
Komiks neznám, ale film mi přišel jako zábavný Final fantasy a to mě ba
Vlákna (1984) (TV film)
A co Enkláva?
Můj milý deníčku (2007)
Tichý kojot
Můj kamarád gepard (2005)
srdcovka
Vyhoštění (2007)
No a co sis myslel že tam najdeš? ╣Opět jako u Návratu skvělý příběh a kamera. No a ty chorály mě sráží do kolen║
Naděje a sláva (1987)
Ten konec se školou mě vždycky dostane
Pasáček z doliny (1983)
'' Režisér František Vláčil tímto snímkem zůstává ve stínu svých nejlepších filmů. '' WTF, jak někdo může něco takovýho napsat. Navíc je to pořád lepší než naprostá většina filmů co se točí dneska. ( tak už to někdo přepsal :p )
Počátek (2010)
Nolan už to přehání. Při složitosti děje se to někde už rozpadá a je to dost nepravděpodobné, ale Nolan opět sází na hrátky s myslí a vnímáním, což mě osobně baví
Pan Nikdo (2009)
Vše se počítá. To nejlepší co jsem viděl na 45.MFFKV, což jsem si přál, předpokládal a nakonec se proto i rozhodl