Recenze (281)
Blízko (2022)
♫♫ You are my best friend, but then you died And how will I survive, survive, survive survive? ♫♫
Fleishman v průšvihu (2022) (seriál)
Lepší průměr ve kterém hraje můj oblíbenec Jesse a 7. dílem, kde naprosto exceluje Claire Danes.
Hranice (2022) (TV film)
Byl hrozný tento stát
Obi-Wan Kenobi (2022) (seriál)
První půlka katastrofa, druhá lepší průměr. Obi-wan by si zasloužil něco víc, ale tohle je víc Disney než Star Wars. Mělo by to být naopak.
Pán prstenů: Prsteny moci (2022) (seriál)
Rozpaky. Proč to neudělat pořádně podle knížek, když už to chtějí natočit? Když přehlédnu děj, tak je to nadprůměr a to díky castingu, ten se povedl.
Rod Draka (2022) (seriál)
Z průměru to tahá Viserys
Víly z Inisherinu (2022)
Příběh nic moc, ale Keoghan zastiňuje ostatní a posouvá to z průměru svým herectvím.
Volavka (2022) (seriál)
Velmi povedený soundtrack
Arcane (2021) (seriál)
K LOLku mám blízko a animace je skvělá, ovšem stavět děj na zbytečném násilí mě unavuje. Příště prosím více propracovat příběh, přestat zmateně přeskakovat a ubrat zbytečné šarvátky.
Duna (2021)
Vizuální a castingová lahůdka, kterou člověk musí vidět v kině s velkým plátnem a s dunícím zvukem. Škoda že příběhová linka my přijde nedodělaná a emočně je to trošku chladné. I tak jsem spokojen, protože tenhle příběh mám opravdu rád.