Recenze (281)
Hra o trůny (2011) (seriál)
První série s charismatickým Seanem Beanem byla nadprůměrná seriálová podívaná. Od druhé a třětí série se podle mého očekávání zhoršila kvalita i děj a zapadlo to do průměru. O to větší překvapení my přinesla 4. série, která je skvělá co se týče hereckých výkonů i scénáře a proto zvyšuji i své hodnocení na plný počet.
Dvojník (2013)
Díky Richarde
12 let v řetězech (2013)
Steve se drží svého kréda jít až na dřeň a proto ho mám rád.
Nils Holgersson (1962)
Tohle neni Animovaný. Fail
Špinavý trik (2013)
Jediný co mě bavilo byla Jennifer Lawrence
One Direction 3D: This Is Us (2013)
1D jsem automaticky ignoroval, ale potom co sem zkouknul tenhle materiál, tak jsem si je naposlouchal a musim říct že Midnight memories je nejlepší deska 2013.
Bahno z Mississippi (2012)
Jó roztrhaný kalhoty, triko a a roztrhanej život. Yes Sir
True Stories (1990) (seriál)
ep. 12 Year Old Lifer
Za borovicovým hájem (2012)
Poctivá pecka a Gosling opravdu exceluje.
Star Wars: Klonové války (2008) (seriál)
Za 5.sérii 5 hvězdička