Recenze (12)
Love Island (2021) (pořad)
Best show ever!!!
Vy nám taky, šéfe! (2008)
Hloupoučký scénář doplněný stupidní hudbou. Seriáloví herci mě opět přesvědčili, že můžou hrát jenom v seriálech typu Ordinace v růžové zahradě, na film prostě nemají.
Chuck (2007) (seriál)
Skvělý seriál o tajných agentech, plný akce, prokládaný příběhy z kamaráda Chucka Morgana, u kterých si sice odpočinete od akce a od hlavního děje seriálu, ale někdy jsou bohužel nudné a zbytečně dlouhé. Všichni tři herci v hlavní roli hrají velmi přesvědčivě a uvěřitelně a určitě si je taky oblíbíte.
5 proti 5 (2007) (pořad)
Andrej Bičan je ještě o něco zábavnější než byl Novotný v české mutaci...výsledek, lepší 3 hvězdičky.
5 proti 5 (2007) (pořad)
Relativně zábavný pořad, který držel Petr Novotný nad vodou. Lesák je tam naprosto bezradný a nevtipný, dokonce to bývá až trapné. Takže Novotnému 3,5 hvězdičky, Lesákovi 0,5...výsledek 2 hvězdičky.
Blízko smrti (2000) (TV film)
Velmi slabý a předvídatelný děj. Navíc jsem vůbec nevěřil hercům, že mrznou. Spíš to vypadalo jako by byli na dovolené bez jídla.
In flagranti (1993) (TV film)
Povedená česká komedie plná zápletek a nedorozumění.
Mr. GS (2008) (pořad)
Velmi slabá napodobenina Uvolněte se, prosím. Vtipy jsou málo vtipné a mnohé rozhovory vypadají jako naučená scénka. Chybí mi tam improvizace a inteligentní vtip.
Pustit žilou (2008) (pořad)
Primě se bohužel tento pokus o talkshow vůbec nepovedl. Veronika Žilková je v rozhovorech poněkud bezradná. Vtipu se skoro nedočkáte a beatboxový hudební podklad je často až nevkusný.
Terminál (2004)
Výborný, i když trochu nadsazený, film. Dívat se na něj ale vydržíte dokonce. Tom Hanks opět ukázal svůj herecký talent a po shlédnutí filmu si v hlavní roli už nedokážu představit nikoho jiného. Catherine Zeta-Jones mu úspěšně sekunduje.