Recenze (392)
Pohrdání (1963)
Godardovec už asi nebudu.
Sen o nejtěžší hoře světa (2008)
Samotné výkony jsou na výbornou, ale detaily ve čtverečcích jsou na dvě věci. Rozhovory točil asi nějaký očař, ty záběry do očí jsou fakt strašný.
Vřískot 6 (2023)
Je tam pár faktorů, které mi nedovolují dát více.
Hollywoodští rivalové (2009) (seriál)
Sly vs. Arnie
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Zatím to nechám tak. Uvidíme co to časem udělá.
Záhada Hory mrtvých (2013)
Tak to bylo fakt dobrý.
Grizzly Man (2005)
Jeden člověk, jeden názor, sto lidí...
Inferno (2016)
A to jsem hodně dobrosrdečný.
Žut (1964)
S odřenýma ušima za 3*.
Voják štěstěny (1976)
Ani Bud to nezachránil.