Recenze (155)
Brankář (2018)
Velice povedene.
Pásky z Nagana (2018)
Parada. Opravdu povedene...
Rivalové (2013)
Po delsi dobe neco co hodnotim 5*. Parada :) doporucuju
Spartakus: Bohové arény (2011) (seriál)
Rekl bych ze tento "prequel" predcil prvni serii, ktera ovsem taky nebyla spatna. Doporucuji.
Avatar (2009)
90% - Ta obrovská propagace mi není příjemná, ale film je to rozhodně parádní.
Předčítač (2008)
Po dlouhé době jsem shlédl opravdu kvalitní snímek. Od začátku do konce jsem z něho nezpustil oči.
O myších a lidech (1992)
Film podle známé novely Johna Steinbecka se opravdu povedl. Skvělá předloha, skvělé provedení a skvělý John Malkovich.
Nouzový východ (2008)
90% - Výborné herecké výkony. Tento film mě rozhodně bavil. Po skončení filmu vybízí k přemýšlení či diskuzi o tom, jestli opravdu žijeme, tak jak chceme, nebo jestli je náš život jen šedý stereotyp.
Sedm životů (2008)
Skvělý film, který po celou dobu apeluje na vaše emoce. Snad až ve druhé půlce filmu jsem pomalu začal zjišťovat o co vůbec jde, ale přitom jsem ani na vsteřinu nedokázal od filmu odpoutat zrak. I takhle může vypadat perfektně odvedená práce.
Zkažená mládež (2007)
Nečekaně kvalitní a hlavně drsný snímek ze školního prostředí o šikaně. Z obsahu, který je uveden u filmu, jsem se domníval, že mě to nemůže zaujmout. Šeredně jsem se zmýlil. Nepamatuji si na nějaký jiný estonský film, který jsem viděl, ale tento zaručeně není ztráta času.