Recenze (108)
Přání Ježíškovi (2021)
Docela pěkný, hezkej výkon Krajča a poslední dobou se mně strašně líbí Elizaveta Maximová! Ale Anna Polívková, já nevím, hraje, nehraje, přehrává. A Táňa Pauhofová, božská! Jako vždy a spolu s Matějem Hádkej hrají neobvyklý pár. :)
V létě ti řeknu, jak se mám (2022)
No nevím, taková jakási napodobenina Bábovek, nebo tak něco. Paní Kostková občas hraje tak, že se divím a pana Hofmanna taky cpou všude, to už je taková Aňa Geislerová v kalhotech. Ačkoli všechny tyto herce mám moc ráda, už mně to trošku leze krkem.
Chlap (2022) (seriál)
Mě teda upoutávky nenavnadily a mrkla jsem na to jen proto, že jsem neměla co dělat a to jsem neměla dělat! Teď jsem tyden jen čuměla na TV :)
Svatební cesta do Jiljí (1983) (TV film)
Já jsem se tak nasmála! Od začátku až do konce. Nádherný, vtipný, dojemný!!! A jak velká pravda je v tom, že se tolik měníme, když jdeme na krev, já kolikrát nestačím zírat jaký ho*ado se ze mě stává, když už "nemůžu" :D
Divočáci (2007)
Smála jsem se od začátku do konce, takže i když hloubka všehovšudy žádná, dávám 5 hvězd. :)
Bourák (2020)
Zkusili úspěch díky skvělým hercům, ale nepovedlo se. I když každého z nich mám moc ráda, film je naprd.
Horalka (1960)
samozřejmě opět s knížkou se to nedá srovnat, ale chtěla jsem se na to mrknout. Sophia Loren - nádhera, ale teda krásnou Rossetu jsem si představovala krásnou. :)
Podezření - Epizoda 1 (2022) (epizoda)
Paní Melíšková to zahrála tak výborně, že mně z toho běhal až mráz po zádech. Ta tichá zloba v ní k důchodcům, fuj....
Ví o tobě (2021) (seriál)
První díl strašnej, pak se to rozjede, líbilo se mi to, ale trošku to pokazili tím "mysterioznem", ale aspoň mně to navedlo si něco přečíst o astrálním mimotělním cestování. :)
V nemilosti (2021)
Sandru Bullock miluju, takže jsem to žrala, co mi trošku vadilo byly moje pocity po většinu filmu, že ona je ta mrcha vražedkyně a ejhle, bylo všechno jinak.