Recenze (39)
Rozhodně nejsi zvaná na mou bat micvu! (2023)
to je něco strašnýho, adam se pravděpodobně poslední dobou rozhodl celou svou karéru z uspěšných a hlavně vtipných filmů poslat do kopru, jako to, že je žid už asi všichní ví, ale co je moc to je moc a tohle je teda opravdu moc, trapný, trapný, nudný
Párty Hárder: Summer Massacre (2022)
proč je většině případů vzorec vtipnosti uhrovitej člověk s ráčkováním ? pořád dokola ..
Velké nic (2023)
Velké nic ..... , nic víc psát nemusím, dokument absoultně o ničem a ta wb kamera je hrozná
Sirotek: První oběť (2022)
tak tohle se nepovedlo, předchozí díl byl originální a i skvěle natočený, tohle je tak umělý že se na to skoro nedá dívat, je to ploché, trapné a herečka už opravdu nevypadá jako dítě.
Známí neznámí (2021)
dal jsem odpad a to jen z jediného důvodu a to že jak je možné že někdo natočí uplně stejnej film jako autor ? jakože cože ? hodnotit kopii filmu akorát s jinými herci ? no to neee ...
The Last of Us - Když se ztratíš v temnotě (2023) (epizoda)
zatím je to super! myslím že se perfektně podařilo podat příběh dle skvělé hry, doufám že vše zůstane takto perfektní, je vidět že režisér umí !
Jan Žižka (2022)
jakože klobouček, klobouček panu Jáklovi, že to je první film kterej jako není zlej, není super, je dobrej a na českou produkci asi to nejlepší ale taky to nejdražší co vzniklo ... dobrý!
Láska na špičkách (2021)
předvídatelné, megatrapné, běsný dialogy a herci kteří normálně "září" jsou zde jak novopečení amatéři ... to se nepovedlo
Bestie (2022)
no tak tohle ? jedna hvězda za tu animaci těch lvů, která je fakt na výbornou, ty pohyby jdou pořád kupředu a tohle bylo boží ... ale tím to vše končí ... nebyla delší chvilka než 10min aby si člověk opakovaně neřekl no to si děláte prdel ? :D opravdu šaškárna
Barbar (2022)
furt dobrý, dobrý, dobrý ale konec ? neeee to ne