Recenze (25)
Matrix (1999)
Oblíbená klasika. Skvělé vizuální efekty, na tu dobu originální děj a chemie mezi N a T je velkolepá. Jen přemýšlím, která varianta by byla pro lidstvo lepší: "Modrá nebo červená? Přijetí či popření?" Toť otázka.
Útěk z vězení (2005) (seriál)
Propracovaný seriál od prvního dílu. Charismatický Wentworth mi do role sedí, zatímco Domicnic naopak. První série 90%, druhá 85%, třetí 85% a čtvrtá, jak píše KevSpa, budu dělat, jakože ani nevznikla (příšerná blbost). Těším se, co zajímavého přinese pokračování po více jak 10ti letech.
Vše o mé matce (1999)
Neobvyklý film o neobyčejných ženách. Almodóvar otevřeně až tvrdě poukazuje zákoutí jejich psyché. Musím vyzdvihnout skvělou hudbu.
Shirley Valentinová (1989)
TAK! (by JXD) Bylo to výborné a osvěžující. Zhlédnuto i divadelní představení se Simonou Stašovou a velmi doporučuji!
500 dní se Summer (2009)
91 minut "postzamilované ruminace".
Domek z karet (2013) (seriál)
Chytlavý, zmanipulovaný a kontroverzní příběh. Imponuje mi především decentní uhlazenost představitelů a promyšlené machinace, které Frankovi vždy projdou. První série 90%.
Tři tváře Evy (1957)
Pozoruhodný snímek o disociaci, kterým Joanne zobrazila velmi zřídka objevující se psychopatalogickou problematiku.
Newyorská romance (2013)
Nepřeslazená hudební podívaná z oblasti NY ulic. P.S.: celý film jsem očekávala, že se Keira a Mark dají dohromady, a ono kruci nic.
Terapie - Série 2 (2013) (série)
Lepší dějové linky než v jedničce. 90%
Jiná země (2011)
Nečekejte žádné scifi, naopak pořádnou nálož depresivně "mindfuck" dramatu. Opravdu existuje planeta, kde je všechno jinak?