Recenze (561)
Partie d'écarte (1896)
Jo, tomu říkám pohodička, když se chlapi sejdou na partičku a popíjí u toho. Filmu jednoznačně dominuje vynikající komediální herecký výkon číšníka-kibice:)
Tvář (2009)
138 minut (subjektivního času spíš 4) hezkých obrazů přeplněných implicitními významy. Nic víc, nic míň. Mě to na dobrý film nestačí.
Tobě hrana zvonit nebude (1975)
Je to ovšem velká zábava! Doporučuju!
Bathory (2008)
Nuda k posrání.
Čápi s mákem (2010) (pořad)
Mé oči! aka Freak show roku, taková sbírka monster se jen tak nevidí!
Expendables: Postradatelní (2010)
Jako vím že si to víc jak 3* nezaslouží, ale za scénu v kostele nemůžu jít pod 4*.
Fish Tank (2009)
Škoda, že je hlavní hrdinka tak otravný fracek.
Sluha dvou pánů (2000) (divadelní záznam)
Donutil měl sral ještě víc, než jsem čekal. Nedokázal jsem to ani dokoukat. Jinak tyhle klasicistní komedie podle mě už dost zastaraly a nepřijdou mi vůbec zábavné. Navíc je jedna jako druhá, postavy jsou (nevím zda záměrně) většinou úplně hloupé a mají zvláštní potřebu se neustále za někoho převlékat. Nemůžu si pomoct, ale nechápu místní nadšení.
Český mír (2010)
Ivan Martin Jirous for president!
Bílá stuha (2009)
Přísnost, askeze, minimalismus, bigotnost, nedořečenost - to jsou slova co mě napadaly, když jsem Bílou stuhu sledoval. Každopádně jde o výjimečné dílo (podobně je tomu i u ostatních Hanekeho filmů), které nelze k ničemu, co se dnes točí přirovnat.