Recenze (293)
Avenged (2013)
Po dlhsej dobe som si pustil horor a vyberiem presene toto?! No preco...?
Baahubali: The Beginning (2015)
Ta bitka na konci zachranila jednu hviezdu...trosku...
Babylon (2022)
1* za margot boobs. Toto sa nedalo ani len dopozerat.
Banshee - Úkaz z Bible (2016) (epizoda)
Lucas Hood is back a to v plnej krase!
Batman vs. Red Hood (2010)
Joker je uplne fantasticky este aj v tomto animaku! A tych par preslapov vo filme, ako tvrdi Mr.Roman ...ved je to len rozpravka :)
Benga v záloze (2010)
Davam 1* za Sheilu :-)
Benzínka (2000)
Tak toto keby mne robila, asi nevydrzim :-D http://www.youtube.com/watch?v=vPZCVWKhTxI
Berlin Calling (2008)
Prezit to, co prezil Ickarus v "Berlin Calling" je sen kazdeho Dj-a...ale len z polovice! Zase mam vacsi odpor k drogam ako som mal..a ta hudba..6/5...
Bezva chlap (2010)
Toto bol proste typek! :))
Big Day (2010)
Tak k tymto zenam by som sa chcel dostat aspon na jeden den! Krasa!