Recenze (293)
Eega (2012)
Vacsina z tohoto filmu je postavena na hlavu, herci nie su nicim zaujimavi, ale len v prvej tretine! Potom sa to uz paradne rozhybe a hlavny hrdina-uz znovuzrodeny-tak toto je akcny hrdina ako ma byt! K tomu krasna hlavna hrdinka (btw ako sa vola?) a super hudba! Ja som sa skvele bavil !
Dámičky v sekáči (2011)
Mozno sa budem opakovat v komentare ako ludia predo mnou, ale tiez som cakal romanticky predvidatelny blabol, no ono to bolo romanticke, svieze a vtipne! A to som tento film stale odstrkaval :)) 3,5* + 0,5 za genialny soundtrack!
Ježek v mlze (1975)
Silent Hill z roku 75 :)))
Bunraku (2010)
Genialne! Hviezdne obsadenie, akcne bojove sceny a tie papierove postavicky prehodene do filmu, no proste nemam slov!
Super 8 (2011)
J.J. Abrams + Steven Spielberg = to ja mozem a funguje to genialne!
Big Day (2010)
Tak k tymto zenam by som sa chcel dostat aspon na jeden den! Krasa!
24 hodin (2001) (seriál)
1.seria: 4* /// 2.seria: 3,5* /// aktualne pozeram 3.seriu
Pět lupičů a stará dáma (1955)
Prijemny anglicky inteligentny humor! :)
L'homme à la tête en caoutchouc (1901)
110 rocny snimok, uzasne: http://www.youtube.com/watch?v=qGyByj9CBYc
Chaplin boxerem (1915)
Videl som vsetky Chaplinovky ako maly chlapec a musim uznat, ze je to sef! :))