Recenze (261)
Vincentův svět (2015)
Ano, po seriálu i zde Ari řádí jak nemytej a tahá to k 5*. Dokonalost.
Vincentův svět (2004) (seriál)
Bez Ariho by tenhle seriál byl tak max na 3* a to hlavně díky atraktivním lokacím a slušnejm kostem. Ve chvíli kdy na scénu ale nastoupí Ari, tak si ji celou ukradne pro sebe a je to vždy na 5*
Cholodnyje berega (2019) (seriál)
Pecka seriál. THX za titule RypavaDvojka alias ondrasek32.
Čmuchalové (2023) (seriál)
Paráda. První díl třeba přetrpět, pak se to začne rozjíždět a vyvrcholí to v 6té epizodě. 7 a 8 díl, byly za mě odfláknuté a to finále šlo vybudovat pořádně, podobně jako to gradovali do té 6 epizody a né to takhle utnout. Ale i tak doporučuju.
V letu (2024)
2x jsem u toho usnul. Naposledy jsem to dal, ale ve chvíli, kdy začali na letadlo montovat ty další plechy, jsem radši úplně vypnul mozek, jinak bych se nedodíval... Zítra si to budu pamatovat jenom díky těm plechům.
Monarch: Odkaz monster (2023) (seriál)
Celé to smrsknout do 3 díl a docela by to šlo. Takhle to doporučuju proklikat a o nic důležitého nepřijdete...
Monarch: Odkaz monster - Popření logiky (2024) (epizoda)
OK. Nakonec nám ukázali tři monstra (Batmana, Godzillu a Konga) a rádoby propojili pár dřívějších příběhů.
Podruhé mě neoklameš (2024) (seriál)
Parádní krimi, kde se opravdu do konce nedalo s jistotou říct, kdo, co, kdy, kde a jak. Mimo to je hlavní hrdinka slušná kost - dobře se na to dívalo.
Vraždy na Shetlandech - Série 8 (2023) (série)
Klasicky super, ale bez Douglase Henshalla to nebylo úplně ono, takže 4*
Bookmaker (2023) (seriál)
Paráda. Neokoukané tváře a zajímavé téma. Charlie toho moc nenahraje, o to víc potěšil Rob Corddry, kterej tu hraje stejně uhláškovaného sráče jako v Ballers :D :D :D