Recenze (558)
Inkoustové srdce (2008)
60 procent.Nenadchne,ale sem tam pobaví.Dávám 3 hvězdy.Knihy mám rád taky.Herec Fraser zde je celkem dobrý,ale byl lepší ve filmu Mumie.Tady je celkem zajímavý příběh a dobré dialogy.Jinak sekundující herci jsou taky dobří.Fraser už měl lepší filmy a žánr fantasy mu až tolik nesvědčí...Nic proti.
Simpsonovi - Vánoce u Simpsonových (1989) (epizoda)
Rodina Simpsonových toho dne získá psa Spasitele.Shodou náhod jsou právě Vánoce.Homer je cholerik a alkoholik,Marge je starostlivá máma,Lisa nadaná umělkyně hrající na saxofon a Bart je nápaditý uličník a Meggie je nemluvně.
Na krok od nebe (2011) (seriál)
Mně se to líbilo.Spíše průměr.Dávám 3 hvězdy hlavně za výkon Terence Hilla.Prostředí tohoto seriálu je moc pěkné.
Rychlý Stripes (2005)
Jako ujde to.Některé momenty tohoto filmu jsou slabší.Jinak komika je fajn.Dávám 2 hvězdy.Příběh je pěkný a originální.Jinak gagy s mouchami jsou zábavné.Výkon zebry a hlavního hrdiny je dobrý.
Poslední chlap - Den blbec (2017) (epizoda)
Ale jo,bylo to dobrý.Docela se mi to líbilo.Hlavně výkon Tima Allena a Nancy Travis.Dávám 3 hvězdy.I video,které nahrává Mike Baxter(Tim Allen)bylo pěkné.Jinak bylo téma stěhování do jiného bytu.Viděno v angličtině bez titulků.Hodnotím 65 procenty.
Simpsonovi - Klobouk plný viny (2017) (epizoda)
Homer v sobě objeví talent na hraní šachů.Bohužel má i občas smůlu.Třeba,když mu odtáhnou automobil.Bart a Lisa se v této epizodě moc nemusí.Marge sem tam sleduje Homera při hraní šachů.Děda Abe je v penzionu(na začátku této epizody)a vnuk Bart jde k němu na návštěvu.Klobouk,který patří Lise Bart hodí na šroták a později jej kvůli Lise odtamtud zachrání...Dávám 3 hvězdy.
Černý Tulipán (1964)
Sobecký "Don juan" Fanfán tulipán zde je jako Alain Delon.Výborný film.Dám 4 hvězdy.Příběh a scénář je dobrý.Masky jsou zde moc pěkné.Přítelkyně Fanfána je pěkná...
VIP: Velmi inteligentní primát (2000)
Ale jo,docela dobrý.Hlavně ty gagy.Dám 3 hvězdy.Taková filmová "rarita".Šimpanz co hraje hokej.Viděl jsem to jako dítě.Líbilo se mi to.Zvířecí hrdina je zde komický i milý.
Dennis - postrach okolí (1993)
Tady ten film je celkem pěkný.Takový pro teenagery.Komika ujde.Denis je zlobič.Dávám 3 hvězdy.60 procent.Hlavně za výkon Denise a pana Wilsona(souseda).
Zabil jsem Einsteina, pánové... (1969)
Taková scifi komedie.O tom Co by stalo,kdyby...Plejáda herců je dobrá.Děj je dobrý a scénář taky.Einstein je zde skvělý.Stal by se zde houslovým virtuosem,kdyby nebyl vědcem a fyzikem.Opravdu dobré.Klobouk dolů.Hodnotím 4 hvězdami.