Recenze (103)
Romeo a Julie (1996)
Sice je to totálně dokurvené, ale ušlo to. 3*
Hory mají oči (2006)
Z tohoto by jednomu člověku naskákaly anální vřídky z toho co je to za film. Film je sám o sobě dobrý. Herci jsou hodně dobří. Jenomže enemáci vypadají jako důchodci z jakéhosi ústavu pro tělesně postižené chuje. Nic to nemění na tom že je to unikátní film. Jenom nikdy nepochopím to že ve filmu je drtivá většina chlapů... tak kde sakra vzali tolik krve?! 5*
Svatba na bitevním poli (2008)
Ne že by to bylo dvakrát záživný, ale působí to na mě jako lepší česká komedie :) 3*
Dva lumpové a jeden malý navíc (2007) (TV film)
Nemastná, Neslaná, Nevtipná ale herecky jakš takš dobrá komedie... nic moc....2*
Bestiář (2007)
Ačkoliv tomu hodnocení neodpovídá, tato ,,hořká romantická komedie'' spojená s dramatem se mi lépe řečeno dost líbila. Kamera alá Brabec, suprový český kameraman, takže to tomu taky dávalo nějaké ty procenta výše. Dále role Karla Rodena.. Ačkoliv hrál ve filmu neobyčejného hajzla, jako herec patří k mým nejoblíbenějším z české sady. Pak role Marka Vašuta.. Dále dobrý herec který již natolik vychcaný jako Roden nebyl a zahrál si dobrou roli jakésiho ministra či co a podal dobrý herecký výkon. Dále ty herecké výkony jen tak lemovaly a nebyly nic moc. Ale tento film mohu jedině doporučit, je jen na vás jestli věříte mě nebo hodnocení ostatních. :) 4*
Mr. Bean: Animované příběhy (2002) (seriál)
Ahjo. Co toto má zase být?
Mr. Bean - Veselé Vánoce, pane Beane (1992) (epizoda)
Bezkonkurenčně nejlepší díl Mr.Beana (samozdřejmě hned po prvním dílu)
Planeta pokladů (2002)
Planeta Pokladů. Někomu se to zdá jako chujovina která by měla zmizet z tohoto světa, já toto beru jako jeden z nejůspěšnějších animáků které kdy kdo vytvořil. Děj se mi líbí, je napínavý, v zajímavém mezi-galaktickém prostředí a postavy jsou taktéž zajímavé. Filmu dává obrovské PLUS animace a vše s ní spojeno... Je neskutečně nádherné jak dokázali animátoři vyvážit světla a úvahy určitých postav. Ke konci filmu je rozuzlení velkolepé a podle mě si celý film zaslouží více než blbých 69%... 5*
Garfield 3D: Zvířecí jednotka zasahuje (2009)
PANEBOŽE PROČ?! Move this shit to the trash.... -_-
Lišák Renart (2005)
Takže bych zkráceným stylem vyjádřil své pocity... PANEBOŽE!! Co toto má sakra být za zhovadilost? Toto nejde srovnávat s klasickými animákami které provází svět řadu let! Co toto sakra je?! Animace je příšerná! Děj ........ škoda mluvit... asi bych vše kolem sebe rozmlátil a samotné postavy?! Scénarista si očividně píchal do žil nějaký ten perníček při sepisování děje tohoto příběhu protože je absolutně nelogický a stupidní!!!!