Recenze (103)
Hrajeme s Alim (2015) (pořad)
Tento pořad sám o sobě není špatný, jen bych jej necpal do televize ale na YouTube... 3*
Insidious 3: Počátek (2015)
Naprosto unikátní podívaná :)
Lindemann: Praise Abort (2015) (hudební videoklip)
Rammsteini bývali lepší, ale i tak je toto dobrý nářez :)
Poltergeist (2015)
povedený, strašidelný a úžasný remake na starý osmdesátkový film nesoucí stejný název..:) 5*
Rychle a zběsile 7 (2015)
Zbytečně přecitlivělé...je to pořád dokola, tuto sérii nemusím.. :) ale ze slušnosti.. 3*
Hvězdy nám nepřály (2014)
Na dnešní poměry slušné love story, které obsahuje super atmosféru, soundtrack a herce, ale ovšem neskutečně ohraný příběh, který již ke každému love story patří. Nemám filmu co vytknout snad jen ohraný příběh. :) Film nemusí působit na každého nějak vábně, ale podle mě si zde většina najde svoje místo. 4*
Chutně a levně s Láďou Hruškou (2014) (pořad)
Jsem rád že umím ,,vařit'' :D 2*
Odebrat z přátel (2014)
Částmi nudné, možná až moc ujeté, ale tento film je jeden z nej amatérských horrorů co jsem kdy já osobně viděl. :) 5*
Tři bratři (2014)
Zajímavě zpracovaný styl české pohádky, udělal na mě dojem, protože to není již takové klišé, jako většina :) 4*
Vejška (2014)
Seriozní a určitě skvěle natočený film, narozdíl od gymplu má toto svojí stránku dramatu, gympl je hlavně o to, zasmát se..:) 4*